Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Yaroslav Yasnohorodskyi

Запропонуйте Yaroslav роботу над вашим наступним проєктом або зареєструйте профіль фрилансера і починайте заробляти просто зараз.

Україна Київ, Україна
22 години 10 хвилин тому
Вільний для роботи вільний для роботи
вік 25 років
на сервісі 4 роки
  • SMM посты
  • смм специалист украина
  • смм специалист киев
  • смм киев

Рейтинг

Успішних проєктів
Немає даний
Середня оцінка
Немає даний
Рейтинг
249
Просування у соціальних мережах (SMM)
Продажі та генерація лідів 1

Навички та вміння


Аутсорсінг та консалтинг

Портфоліо


  • 12 000 UAH

    Кейс «Мій бізнес по товару»

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Результат

    Реалізував закуплений товар на суму 6000 доларів
    Навчався робити посадкові сторінки на тильда
    Підключив СРМ-систему на тильду
    Навчився налаштувати трафік
    Отримав продажі з сайту у вигляді лідів
    Навчився генерувати ліди.
    Навчився називати теплі ліди.

    Створено сторінку Instagram
    Винайшов свою особисту органічну упаковку товарів
    Створення актуальних сторіс
    Написав логотип
    Сам фантазував рекламні творчість

    Результат

    Цільова реклама

    - період
    2.08.2019 - 27.11.2019

    - загальне охоплення рекламної кампанії
    386 177

    - була показана реклама
    583 580

    Купівля з сайту
    54

    Покупка в Instagram (прямо)
    47

    Купівля особисто з рук
    19

    - цільові ліди
    153

    Вартість залучення цільового клієнта (CPL)
    1.3 доларів
  • 12 000 UAH

    Кейс «Музичні інструменти 21-го століття»

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Результат

    Внесли повноцінну воронку для просування
    Розроблено стратегію просування на 6 місяців
    Визначити точні завдання аккаунту
    Закрили потреби ЦА і ЖЦ
    Створено контент-стратегія та контент-план на 3 мовах
    Реформували «Tone of Voice»
    Розширити формат IGTV

    Отримали прямі продажі з першого дня запуску
    Рост і кількість клієнтів
    Диференціація на ринку
    Перероблені відгуки
    Реформували актуальні історії

    Створена унікальна стилістика сторінки у вигляді ландінгу сторінки
    Підвищена зацікавленість за допомогою цільової реклами

    Налаштування та ведення цільової реклами
    Створені гіпотези щодо дій, які приносять гроші
    Створено і реалізовано гіпотези за рекламною кампанією
    Створіли тз для тиктока

    Пропрацював CTA*
    Внесені права на сайт
    Оптимізований сайт і перша сторінка у вигляді ландінгу сторінки

    Редагувати налаштування Google Maps
  • 10 000 UAH

    Кейс «Розвиток комунікаційної стратегії»

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Що було зроблено

    Глибокий аналіз інфополя показав, що всі, хто дуже тісно пов'язаний скрипто промислові керують соціальними мережами
    через стан «необхідний» – близько 75%. Нарешті, торгівля, нетворкінг в крипто, IT і блокчейн індустрії цікаві
    Тільки в вузьких кругах з аудиторією більш усвідомленою.

    Найбільш резонансний інфоповод відбувся 8 лютого 2021 року, коли Tesla змінила інвестиційну політику
    Політика, де пояснюється, що протягом певного часу вони накопичували в біткоїні суму в
    1,5 мільярда доларів.

    Проведено аудит рахунків і конкурентів.

    Запропонована сучасна система сегментації ЦА за ключовими факторами вибору.

    Розроблена 4-та етапна система взаємодії з підписниками.

    Пропонована контент-стратегія з урахуванням проведеного дослідження.

    + Мотиви вибору
    + Первинне роздуми
    + План дій
  • 15 000 UAH

    Кайс «Автомобіль з Кореї під ключем»

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Результат

    Створено сторінку в Instagram та Facebook
    Опубліковано Instagram
    Створено повний візуальний
    Підготували сторінку для трафіку
    Створіли посадкову сторінку і оптимізували її

    Налаштували СРМ-систему на тильді
    Створено рекламні оголошення
    Налаштування та ведення рекламної кампанії


    Результат

    Цільова реклама

    - загальне охоплення рекламної кампанії
    259 584

    - була показана реклама
    441 211

    - цільові ліди
    140

    Середній чек за лідами
    250 $ = 18 413 рублів

    Вартість залучення цільового клієнта (CPL)
    2.8 $ = 206 руб
  • 12 000 UAH

    Кейс «Спортний марафон від особистого бренду»

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Результат

    Зареєстровано 39 статей
    Створено 2 повноцінних візуалів
    Диференціація на ринку
    Додатково оформлені відгуки
    Збираються відгуки з марафону

    Активне ведення Telegram розмов
    Збір відгуків (відгуки та результати)
    Збір звітів

    Встановлено якісний брендмоніторинг
    УГК
    Завантажити IGTV канал
    Історія Контент
  • 12 000 UAH

    Кейс «Студія красоти»

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Результат

    Зареєстровано 73 посади
    Переоформлений рахунок = диференціація на ринку
    Оновлено актуальні сториси
    Створено особистий інстаграм-фільтр (маска )
    Реформували і затвердили новий формат tone of voice
    Оптимізована посадова сторінка за напрямками смм-спеціаліста
    Проведено 2 фотосесії в салоні
    Створено технічні завдання для фотосесії
    Налаштування та ведення рекламної кампанії
    Створюють рекламні творчість
    Підвищили LTV-клієнта за допомогою щоденного постінга, офферів і
    Копірайтинга
    Проведено кілька Giveaway
    Перед початком повного просування оформили 9 посад за принципом
    «landing page» і вже на перший день отримали записи

    Цільова реклама

    Результат
    - період
    7.10.2020 - 14.10.2020

    - загальне охоплення рекламної кампанії
    86 176

    - була показана реклама
    130 766

    - Купівля
    50 (середній чек 500 грн) - 1350 руб

    Середня ціна покупки
    5-8 $ = 368 - 590 руб

    - цільові ліди
    60

    Середній чек за лідами
    350 грн - 928 руб

    Вартість залучення цільового клієнта (CPL)
    3,5 $ = 258 рублів

    Тепер давайте подивимося на специфіку буті промисловості.Для цього нам потрібні цифри і їхня сила.

    За період рекламної кампанії ми отримали 60 цільових заявок з середнім чеком 350 грн і 50 покупок з середнім чеком 500 грн.У нас є 11 місяців, тому що в 1 місяці була проведена рекламна кампанія, коли покупці будуть повертатися в цей салон.Середній LTV в буті промисловості 10 місяців (якщо покупці не змінюють місце проживання)

    Ми маємо: (12 місяців)
    11 місяців
    60 лідів - 350 грн - 928 руб
    50 покупок - 500 грн - 1350 рублів

    1 людина протягом 11 місяців заробляє салон - 3850 грн = 10 200 руб.*Ми отримали 60 лідів = 3850 * 60 = 231 000 грн = 612 000 руб

    1 людина протягом 11 місяців заробляє салон за середнім чеком = 5500 грн = 14 570 руб
    *Ми отримали 50 закупівель = 5500 грн * 50 = 275 000 грн = 727 494 руб

    Витрати на рекламну кампанію склали 211 $ = 5867грн = 15 542 руб
  • 12 000 UAH

    Кейс "+12 274 підписника за 0,30 грн" Особистий бренд

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Результат

    У період просування було зроблено:

    Опубліковано 67 статей з закликом до дії
    Змінено шапку профілю
    Завантажити Highlights
    Оформляли "Відклики" і зібрали всі виконані операції з митного оформлення
    Створено особисту маску
    Збільшення органічного покриття
    створили «Мова бренду» «Tone of voice» через щирість і відкритість
    Створена і оптимізована посадовий сторінка за напрямками SMM-спеціаліста
    створені нові електронні листи на своєму хостингу для компанії, помічника і особистого бренду
    Виконані основні KPI* просування
    Виконаний запит клієнта за особистим блогом
    отримали понад 5 заявок без $ інвестицій
    +12 274 підписника за ціною ( CPC* ) - 0,29 грн за 1 підписника
    Клієнт провів свій перший ефір, якого дуже боявся
    Виконання комерційних пропозицій для оптимізації

    КПІ *
    Key Performance Indicator (Ключові показники ефективності)
    ЦПК*

    Cost-per-click (платити за клік)

    * Доповнення основного касу з митного оформлення
    Також тут був комплекс послуг.
  • 12 000 UAH

    Каса «Тарифне оформлення»

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Результат
    У період просування було зроблено:

    Випущено 63 положення з закликом до дії
    Створено аккаунт з 0
    Завантажити Highlights
    Оформляли "Відклики" і зібрали всі виконані операції з митного оформлення
    Створено особисту Instagram-маску
    Створено «Tone of Voice» за допомогою досвіду
    Створена і оптимізована посадовий сторінка за напрямками SMM-спеціаліста
    створені нові електронні листи на своєму хостингу для компанії, помічника і особистого бренду
    Створено власний логотип
    Виконані основні KPI* просування
    Виконаний запит клієнта за заявками
    отримали понад 5 заявок без $ інвестицій
    Виконання комерційних пропозицій для оптимізації

    Підключили цільову рекламу і отримали 36 заявок за $ 6,4

    ROI = 1800 %
    ROMI* = 3860%

    ROI (Return on Investment) — коефіцієнт відшкодування або показник відшкодування всіх інвестицій.
    ROMI (Return on Marketing Investment) — показник повернення маркетингових інвестицій
    KPI* - Key Performance Indicator (Ключові показники ефективності)
  • 11 640 UAH

    Повний розширення в Instagram

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Ви хочете звільнити час для себе або розвитку бізнесу?Ви втомилися бути на вечну операцію?Ви самі обробляєте заявки?Instagram не продає?Ви довго пишете листи?
    Підвищуємо показники бізнесу

    Повний просування в Instagram від А до Я під ключем

    Різні пакети просування за різними запитами.Аудит в Інтернеті – дуже простий.
    Продовження ?Опишіть чітко і чітко
    Пакування облікового запису: шапка профілю, актуальні історії

    - повне ведення облікового запису від А до Я
    - складання УТП (унікального торгового пропозиції) + офферів
    Розробка цілісної стратегії розвитку
    Визначення наших точних цілей
    - визначення наших «болів» і «задоволення», що люди будуть отримувати або не отримувати від облікового запису
    Створення «Легенди бренду»
    - попередження наших методів і рубрик
    Вибір тематики
    Приклади контенту
    - створення контенту
    Створення декомпозицій
    Розрахунок декомпозицій
    Створення гіпотези
    Розрахунок гіпотези
    - створення торгової воронки
    Створення ідей та їх втілення

    Аналіз аудиторії
    Визначення аудиторії, цільової аудиторії
    - пошук і аналіз конкурентів та висновки з них - оптимізуємо і впроваджуємо.
    - створення певної стилістики облікових записів (візуальної частини для сприйняття облікового запису)

    Входить ще:
    - написання текстів
    Вибір #
    Створення контенту для сторіс
    Налаштування цільової реклами
    Налаштування реклами в Instagram
    Визначення кращого часу для посту
    - визначення кращого часу для прямих випромінювань

    - аналіз кожного тижня на основі всіх даних за 7 днів просування
    Аналіз 30-денного просування на основі даних за 30 календарних днів
    Аналіз цільової реклами

Активність

  Останні ставки 10
Настройка рекламного кабинета
14 539 UAH
Настройка рекламы в фейсбук / Генерация Лидов - ниша косметология
6000 UAH
Настройка и ведение рекламной компании Фейсбук/Инстаграм
6500 UAH
Рекламный аккаунт
500 UAH
Просування інтернет магазину прикрас
8000 UAH
Требуется опытный SMM и таргетолог
17 447 UAH
Нужен человек чтобы сделать Facebook lead generation
9000 UAH
Аудит настройки рекламы страницы Фэйсбука
800 UAH
Таргетолог для магазину ювелірних виробів
6500 UAH
Реклама сайта
6500 UAH