Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Yuliia Lidich

Запропонуйте Yuliia роботу над вашим наступним проєктом або зареєструйте профіль фрилансера і починайте заробляти просто зараз.

Україна Біла Церква, Україна
3 місяці 16 днів тому
Вільний для роботи вільний для роботи
1 замовник
на сервісі 4 роки

Рейтинг

Успішних проєктів
Немає даний
Середня оцінка
Немає даний
Рейтинг
234
Управління проєктами
Просування у соціальних мережах (SMM) 1

Навички та вміння

Портфоліо


  • 39 230 UAH

    Створення Boogie Pizza

    Фірмовий стиль
    Всі наші традиції пов'язані з їжею. Сімейний пікнік біля парку, перегляд футболу чоловічим колективом, підліткові день народження, вечір кінокомедій для двох. У такі моменти бажати, щоб нас супроводжував хороша настрій і смачна їжа!

    Бугі Вугі - яскравий і запальний парний танець, з веселою музикою і відповідним настроєм! Саме такий настрій передає атмосфера і ідентика піцерії Boogie.

    Розробили два персонажі: дівчину і хлопчика. Їх місія - спілкуватися з гостями піцерії у рекламних місяцях.

    Створено: логотип та фірмовий стиль, брендбук, оформлена поліграфічна та сувенірна продукція.

    Продовжуємо співпрацю у веденні SMM!
  • 7000 UAH

    SMM-маркетолог

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Створення стратегії просування і контент - план.
    Оформлення (паспорт, шаблони): фотошоп, фотобанки.
    Цільова реклама .
    Співробітництво з лідерами думок, кооперацій, розігріші, акції і т.д. Інтерактивні
  • 750 UAH

    Макет баннера для реклами + просування

    Просування у соціальних мережах (SMM)
  • 15 000 UAH

    Школа малого та середнього підприємництва

    Управління проєктами
    Регіональний проект-менеджер:
    - підготовка та запуск навчання в різних містах (пошук партнерів у місті, місцезнаходження, команди за місцем, формування графіку, підготовка роздаточних матеріалів, запуск за місцем)
    - супроводження під час навчання та після
    - організація роботи підрядників і команд;
    Розвиток кулі вчителів
    Бюджет і звітність

    +
    Підтримка SMM
    - заповнення сторінки (контент, візуальний)
    Створення та запуск цільової реклами.
  • 58 845 UAH

    ЛЕ ГРАД

    Управління проєктами
    LE GRAD - компанія, яка якісно, швидко та без болю зробить Вашу стелю бездоганною! У процесі розвитку та становлення приходить момент, коли компанію потрібно «пакувати».

    Так що:
    Завдання: розробити бренд компанії, що займається натяжними стелями.
    Біл клієнта: брудні, нехоронені працівники, низька якість робіт, зриваються рядки.
    Рішення: занизити занепокоєння клієнта щодо очікуваних робіт та показати новий підхід до слова «ремонт».
    Провели аналіз конкурентів та цільової аудиторії, описували позиціонування, місію та цілі, визначали конкурентні переваги компанії, склали дві упаковки паперу для фліпчарту та зачиняли офіс після 10ї години вечора. До тих пір, поки не отримали максимально точний результат.

    Результат: Назва, слоган, логотип, фірмовий стиль, візитівки, буклети, блокноти, ручки, брендовані автомобіль, SMM.
  • 68 652 UAH

    ІНЛІДЕР

    Фірмовий стиль
    Бренд БК Інлідер

    Ідентика для Бізнес-клубу Інлідер

    Бізнес-клуб прогресивних підприємців Інлідер - це платформа для розвитку підприємців, яка надає бізнесу виключно якісні практичні знання і корисний нетворкінг.
    Завдання: розробити ідентику Клубу.
    Рішення: ми намагалися візуалізувати єдність і підтримку, бо з Клубом ти не один. Результатом задоволені!
  • 7846 UAH

    Співвідношення

    Фірмовий стиль
    Лого Співвідношення

    СпільноКава - місцевий громадський простір, який об'єднує в собі 15 підприємців та бажаючих розпочати свою справу.
    Команда Brandli підтримує подібні проекти, тож мені розробили крутий логотипник за звуууууже приємній ціні! Від душі, друзі та друзі ;)
    Тож до справи:
    Завдання: розробити логотип, який передає би концепцію простору;
    Рішення: командою мені промовили аналоги та конкурентів, вивчили концепцію та запропонували варіанти рішень;
    Результат :
    логотип, не дивлячись на монохромність, відображає тепло, а візуалізація 2х пар рук означає спільне, що й пропагує проект.

    Якщо ви про соціальний бізнес, гау, я зроблю вам щось крутецьке ;)
    До найближчого співробітництва!
  • 78 460 UAH

    Школа харчування ВАН

    Фірмовий стиль
    Brand Школа харчування VAN

    Завдання проекту: розробити Школа харчування бренд.Процес: був проаналізований ринок, цільова аудиторія, описані портрети клієнта.Обробляючи дані, склали УТП продукту (коротко):
    1 .Школа надає клієнту повноцінне меню на певний термін, що відповідає його потребам, з рецептами приготування.Це заощадить час на пошуках рецептів, на рахунку калорій, жирів, білків, вуглеводів та інших мікроелементів.2 .Техпідтримка клієнта в особистому кабінеті буде щодня нагадувати про те, що час приготувати їжу або робити вправи.А особистий дієтолог періодично цікавитися успіхами.3 .Клієнт завжди зможе написати дієтолога-психолога і отримати кваліфікований пораду.Визначили конкурентні переваги та потенційні можливості Школи харчування та прописали стратегію розвитку проекту.Дизайн: «поштормів» визначили, що має відображати логотип Школи: здоров'я, правильність в харчуванні, бажання їсти здоровою їжею.Морковка – це геніальна!Асоціація з здоров'ям?Звичайно !Правильне харчування ?І так!Створіли сайт, потістили його, сгенерували неймовірно зручний особистий кабінет, де клієнт за підписом отримує меню на місяць, тренування на місяць, чат з особистим дієтологом і поради з ПП.Створіли облікові записи в Інстаграмі та Фейсбуці, склали контент-план і стиль спілкування з клієнтом.Підготували поліграфічні матеріали та рекламні матеріали для просування в Інтернеті.Результат: бренд упакований, УТП сформовано, сайт працює, стратегія просування прописана.
  • 1135 UAH

    Вода Група

    Фірмовий стиль
    Лого Вода Група

    Завдання: створити логотип для компанії, яка займається виробництвом вікон у Бельгії. Задача цікава, адже крім аналізу ніші і ринку, потрібно було познайомитися з культурою, цінностями і менталітетом країни. Насправді, складна задача – наша!
    Рішення :
    Переглянули масу інформації, познайомилися з конкурентами, вивчили цільову аудиторію і навіть трохи вивчили іноземний)
    Компанія, крім стандартних вікон, виробляє круглих олівців для чердаків. Таку форму ми і перемогли. Це було гарно, чи не так?
  • 92 190 UAH

    SHHHTAB

    Фірмовий стиль
    Бренд Коворкінг-книгаріня Shhhtab

    Назва
    Shhhtab ( укр. штаб) - головний офіс, де розташовується дирекція компанії. Shhh - з англійської. ЦЦЦ, тобто мовчання, що пов'язане з бібліотекою.
    Слоган
    Читай це. Працюй . Розвивайся.
    Логотип
    Успішно обіграно назву, оранжевий колір налаштує на дружній порядок і випромінює життя і радість, що позитивно впливає на робочу здатність.
    Фірменний стиль
    Розроблено фірменний стиль Shhhtab: візитні картки, листівки, соціальні мережі та дизайн приміщення.
    Повністю описані функціональний концепт коворкінгу та стратегії виведення бренду на ринок. Подано рекомендації щодо масштабування та розвитку концепції франшизи.

Відгуки та компліменти про виконані проєкти


исполнитель сказал, что есть вероятность, что не сможет выполнить проект. Попросил найти другого исполнителя

Активність

  Останні ставки 10
Потрібен СММ спеціаліст на англомовний проєкт / залучення інвестицій
12 000 UAH
Шукаю сммщика
6000 UAH
Пошук менеджера цифрових проектів для формування стратегії
7000 UAH
СММ (контент) менеджер
7000 UAH
СММ для долгосрочного сотрудничества.
8000 UAH
Ведение аккаунта в инстаграм
9000 UAH
Ведение Instagram страницы (женская одежда)
9000 UAH
Ищем специалиста по введению Фейсбук и Инстаграмм
3000 UAH
СММ - менеджер, Смм-контенщик, продвижение компании в instagram
6500 UAH
SMM менеджер
12 000 UAH