Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Arut Adamian

Запропонуйте Arut роботу над вашим наступним проєктом або зареєструйте профіль фрилансера і починайте заробляти просто зараз.

Україна Харків, Україна
18 днів 15 годин тому
Вільний для роботи вільний для роботи
вік 31 рік
на сервісі 7 років

Рейтинг

Успішних проєктів
Немає даний
Середня оцінка
Немає даний
Рейтинг
551
Просування у соціальних мережах (SMM) 1
Контекстна реклама

Навички та вміння

Портфоліо


  • Запуск та супроводження контекстної реклами

    Контекстна реклама
    Збільшити кількість клієнтів на послуги барбершопа.

    ЦА: чоловіки 19-55 років.

    Середній чек: 500 грн за людину.

    Завдання: запуск контекстної реклами в пошукових мережах і КМС.

    Недоліки: висока вартість послуг, розташування далеко від центру.

    Переваги :
    • високий рівень надання послуг;
    • використання в роботі лише преміальних коштів для догляду;
    • професійні барбери в команді.

    Рішення: Зібрали повне семантичне ядро по всьому послугам барбершопа і ключові запити по конкурентам.
    Запустили пошукові кампанії, кампанії в контекстно-медіа-мережі та кампанію "Ремаркетинг" для повернення користувачів на сайт.
    Також висунули корекції ставок за місцем розташування барбершопа.

    Результати кампанії за 90 днів: збільшили потік клієнтів в 3 рази
  • Лидогенерація на концерт джазового виконавця

    Продажі та генерація лідів
    Концерт джазового виконавця Чарльза Тернера III в Fabrika.bar

    ЦА: жінки і чоловіки 25-55 років.

    Вартість депозиту: 500 грн за особу.

    Задача: продати всі стільці за тиждень до концерту.

    Недоліки: "низький" концерт, немає продажу квитків (не має цінності для гостя)

    Переваги :
    • популярність закладу;
    • відомий Нью-Йоркський виконавця;
    • мало хороших джазових концертів.

    Рішення: запустити три рекламні кампанії - на охоплення в сторис, конверсію на просадковій сторінці і просування заходу.
    Реклама в сторіс вела на посадову сторінку з описом, фото та відео виконавця, в заході постілися цікаві факти про джаз і про виконавця для «подогрівання» інтересів потенційних гостей.

    Висновки: після запуску рекламної кампанії (за 2 тижні до концерту), кількість звернень, згадувань і залишених заявок збільшилася на 100%.

    Результати кампанії за 10 днів: повна посадка залу(180+ гостей). Вартість одного залученого гостя – 20 грн.
  • SMM+ цільова реклама кальянної

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Збільшити кількість заходів і охоплення профілю кальянної.Також була трудноща в тому, що профіль потрапив під баню рекламного облікового запису через те, що була спроба запустити рекламу про кальян.
    ЦА: жінки і чоловіки 19-29 років.
    Середній чек: 250 грн за людину.
    Задача: запуск цільової реклами кальян-бара

    Недоліки: заборонена тематика (куріння), висока конкуренція, заклад знаходиться в не прохідному місці.
    Переваги :
    • повноцінна японська кухня;
    • великий вибір тютюнових виробів;
    • кімната з PS4

    Рішення: першою задачею стояв «виведення» рахунку з-під ванни, з чим ми спрацювали протягом 2х днів.Далі була розроблена така схема: копірайтер писав пошти про переваги кухні в даному закладі, але при цьому непрямо згадувалися каляни в сторис.За цільовою рекламою використовувалися таким планом - просування кожного посту за різними ЦА + запуск історій (одна платна історія на 5-7 днів).
    Висновки: схема з непрямим згадуванням калянів може бути пропущена модерацією за умови, що траст рахунку високий.
    Результати кампанії за 30 днів: збільшили кількість гостей закладу на 25%.Захопили понад 44 000 користувачів (показань більше 120 000), що на 55% вище, ніж у минулому періоді.Вартість кліка – 1,20 грн.
  • Комплексний інтернет-маркетинг

    Реклама у соціальних медіа
    Розробили і впровадили єдину стратегію просування ресторану-півоварні "Харітоновъ", залучаючи повний спектр офлайн і онлайн інструментів.

    • Запуск, налаштування та ведення цільової та контекстної реклами;
    • ведення соц.мереж, створення контент-плану;
    • розробка довгострокової стратегії;
    • Управління брендом, участь у створенні стратегії, акційних пропозицій;
    • Участь у формуванні та виведення нових позицій меню;
    • організація відео та фотозйомок;
    • залучення та співпраця з партнерами з реклами;
    • Робота з негативним, відповіді на відгуки і запити в усіх соціальних мережах;
    • визначення цільових ринків;
    • Розвиток конкурентних переваг.
  • Сайт для ресторану американської кухні.

    Створення сайту під ключ
    ▪Завдання: створити односторонній сайт з можливістю онлайн бронювання.Рішення: для розробки була вибрана #Tilda, щоб в подальшому власник закладу міг сам легко вносити зміни на сайті.▪Ще трохи деталей: адаптивний сайт з розширеннями від 320 до 1920 px; індивідуальний дизайн, побудований на Zero Block; додали анімацію.▪В кінцевому підсумку вийшов стильний сайт, який передає темперамент закладу.Також він готується до наступної реклами в #GoogleAdwords і #Facebook Ads
  • Управління та просування груп тур.оператора

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    • Вибір ЦА
    • написання контент-плану
    • створення творчого контенту
    • Опублікування статей та копірайтинг
    • Просування аккаунту
    Результатом півмісячної рекламної кампанії на Instagram стало залучення понад 2 тисяч активних підписників з високим відсоткам залучення. Був розроблений дизайн і реалізований фірменний стиль рахунку і постів. Проведена робота привела до висновку в ТОП пошуку Instagram з кількох ключових релевантних запитів.
  • Налаштування цільової реклами

    Реклама у соціальних медіа
    Налаштування цільової реклами — приклад роботи портфоліо фрілансера в категорії Реклама у соціальних медіа
    • залучення 20 клієнтів на МК
    • Визначення ЦА
    • Дизайн рекламного положення
    • Налаштування та контроль цільової реклами
    Результатом цієї рекламної каманії при мінімальному бюджеті було досягнення поставлених цілей. Крім того, до групи було залучено +40 підписників щодня. Деякі зацікавлені клієнти зареєструвалися на наступний майстер-клас.
  • Веб-сайт пивного обладнання

    Створення сайту під ключ
    Для компанії з продажу пивного обладнання був розроблений корпоративний сайт. Три основні цілі, які були поставлені перед нами:
    Простість в використанні;
    - дизайн, що відповідає тематиці бренду;
    - Інформативність
    Сайт розроблений за технологією SPA (Single Page Application), завдяки чому він працює без перезавантаження. Технологія забезпечує підвищену швидкість відповіді на дії в користувачському інтерфейсі.
    В результаті ми реалізували цілий ряд комплексних заходів з розробки сайту та створення його фірменного стилю, що задовольняє клієнта.
  • Розробка візитної картки

    Дизайн візиток
  • Розробка логотипу

    Логотипи
    Ми взяли на себе розробку єдиного стилю «Robert Kriz Brewing Company», в якій, зокрема, включає дизайн і створення логотипу та брендингу.
    Під час розробки логотипу ми відступили від традицій чеського пивоварення і намагалися максимально передати той стиль і смак, який характерний цьому всесвітньо відому напою.
    На виході ми отримали логотип, який органічно дивиться як на друкованих продуктах (візитні картки, постери, кроненпробки), так і в цифровому вигляді.
    В кінцевому підсумку ми реалізували цілий ряд комплексних заходів для створення фірменного стилю компанії, що задовольняє клієнта.
  • Дизайн афіш/постерів/плакатів

    Поліграфічний дизайн
    Правильно зроблена афіша є як обличчям вашого заходу, так і рекламою вашого бренду.
  • Дизайн афіш/постерів/плакатів

    Поліграфічний дизайн
    Правильно зроблена афіша є як обличчям вашого заходу, так і рекламою вашого бренду.
    Дизайн афіш/постерів/плакатів від Yourmedialab є поєднанням сучасних трендів і фірменного стилю Вашої компанії.
    Креативність і оригінальність - це віросповідання наших дизайнерів, тому ми обіцяємо, що наші моделі є унікальними і викликають у Вашій цільовій аудиторії потрібний відгук.
  • Розробка логотипу

    Логотипи
    У створенні брендів потрібні не тільки товари, а й люди, оскільки в сучасному світі людина і його ім'я - це те, що приносить дохід.
    Саме тому ми взяли за розробку логотипу для психолога Оксани Волошиною. Як основу було вибрано тотемне тварину нашого клієнта - пантера, символ пізнання таємного, невидимого звичайним поглядом. А як відомо, психологі професіонали цієї справи.
    Результатом стало колубація тотемного тварини і імені бренду.
    В кінцевому підсумку ми реалізували цілий ряд комплексних заходів для створення особистої ідентики для Оксани.
  • Відеоролик для компанії ESTEL

    Відеореклама
    Відеозапис для компанії ESTEL.Мета: підвищити імідж компанії та лояльність потенційних клієнтів.Для пасивної реклами.розроблений сценарій роліка;
    Підтверджена місцезнаходження для зйомок (час зйомок - 4 години);
    Вибір акторів .▫▫▫однокамерна зйомка (Sony a7s II);
    світло- і кольорові корекції;
    монтаж і саунд дизайн;
    Закадровий голос▪▪▪▪Загальний робочий час - 4 дні
  • Рекламний ролик для компанії ESTEL

    Відеореклама
    Перед нами стояла задача представити продукцію GENEVIE молодим дівчатам.На підставі цього було зроблено:
    Розроблений сценарій роліка
    Підтверджена місцезнаходження для зйомок (час зйомок - 2 години)
    Кастинг моделей

    однокамерне зйомки;
    світло- і кольорові корекції;
    Монтаж і саунд дизайн.▫▫▫▪▪▪Загальний робочий час - 4 дні

Активність

  Останні ставки 10
Сайт на тильде для lounge бара, включает в себя доставку
20 000 UAH
SMM (remote)
8300 UAH
Разработка стиля логотипа
2500 UAH
Лендінг з анкетою
3500 UAH
Разработка сайта для рекрутингового агентства
4500 UAH
Логотип/ Фирменный стиль Интернет магазина
1300 UAH
Привлечение целевых подписчиков на страницу FB
1500 UAH
Фирменный стиль для фитнесс медиа для последующей анимации
3000 UAH
Разработка логотипа и фирменного стиля + полиграфические материалы
2000 UAH
Створення сайту (landing page)
2000 UAH