Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Oleksandr Dolharov

Надійний власник Plus
Запропонуйте Oleksandr роботу над вашим наступним проєктом або зареєструйте профіль фрилансера і починайте заробляти просто зараз.

Україна Харків, Україна
зараз онлайн
відповідає миттєво
Вільний для роботи вільний для роботи
зроблено 26 ставок
вік 35 років
на сервісі 9 років

Рейтинг

Успішних проєктів
Немає даний
Середня оцінка
Немає даний
Рейтинг
572
Створення сайту під ключ 1
Веб-програмування 1
Дизайн сайтів 1

Рівень володіння мовами

Українська Українська: носій

Резюме

IT компанія Promodex вже працює успішно протягом 9 років на українському ринку та визначається як надійний бізнес-партнер для підприємств незалежно від галузі діяльності.


Наші основні напрямки:

- Розробка унікального дизайну з урахуванням сучасних тенденцій;

- Коректна верстка з можливістю WOW-ефекту;

- Програмування з використанням популярних фреймворків: Opencart, Laravel та WordPress;

- Автоматизація бізнес-процесів: система обліку компанії, аналітика, звіти тощо;

- Підтримка та розвиток проектів після запуску;

- Продвиження бізнесу за допомогою SEO, SMM, PPC та E-MAIL маркетингу;

- Розробка власних проектів для спрощення і автоматизації бізнес-процесів, включаючи внутрішню CRM/ERP систему, склад для OpenCart та BPM-систему для малих та середніх компаній.


Що ми робимо:

- Ексклюзивні веб-сайти для будь-якої сфери діяльності;

- Розробку корпоративних сайтів з урахуванням особливостей вашого бізнесу;

- Сучасні landing page з індивідуальним дизайном для просування вашого продукту або послуги;

- Розробку інтернет-магазинів з урахуванням принципів розвитку електронної комерції та забезпечення високої конверсії;

- Створення блогів та порталів будь-якої складності;

- Розробку корпоративних систем та інтранет-порталів для забезпечення ефективної комунікації та співпраці в межах компанії.

Крім того, ми надаємо послуги з розробки індивідуальних систем обліку CRM/ERP, які дозволяють автоматизувати ваші бізнес-процеси та ефективно контролювати всі аспекти діяльності компанії.


Разом:

Наші розробники мають багатий досвід у створенні веб-проектів різного виду та складності. Ми готові виконувати замовлення будь-якої складності - від незначних правок до глобальної розробки порталу, сервісу або системи автоматизації підприємства. Наша команда завжди готова прийняти виклики на будь-якому етапі розробки проекту та забезпечити виконання завдання якісно та в строк.

Дякуємо за ваш інтерес та час, які ви відвели на ознайомлення з нашою компанією. Будь ласка, звертайтесь до нас, якщо у вас є будь-які питання. Ми будемо раді надати відповіді на них. До зустрічі!

Навички та вміння


Аутсорсінг та консалтинг

Переклади

Робота з текстами

Портфоліо


  • 172 600 UAH

    Life Changing

    Створення сайту під ключ
    Life changing - компанія стартап, яка надає послуги психолога для орієнтації вступників до ВНЗ.
    Фахівці Life changing допомагають студентам старших шкіл із профорієнтацією, психологи допомагають зрозуміти персональність, інтереси, цінності.

    Задачі
    Клієнтом було поставлено бізнес-завдання, які необхідно було реалізувати команді проекту:
    - Збільшити конверсію за рахунок використання останніх трендів e-commerce дизайну та usability;
    - Залучити аудиторію;
    - Залишати заявки через сайт;
    - Реалізація адаптивної верстки під усі типи пристроїв;
    - Спростити комунікацію студента, орієнтолога та психолога;
    - Проводити онлайн-оплати за системою Stripe;
    - Проводити онлайн-зустрічі.

    Процес
    Командою Promodex було прийнято рішення реалізувати проект такими етапами:
    - Виконати аналіз ніші та конкурентів.
    - Провести аналіз послуг компанії, щоб виявити найбільш перспективні та затребувані напрямки для їх реалізації на сайті та отримання максимальної конверсії.
    - Виконати дослідження пошукових запитів для створення базового семантичного ядра веб-сайту.
    - Створити структуру сайту, виходячи з семантичного ядра.
    - Пропрацювати UI/UX проекту, виходячи з проведеної аналітики.
    - Реалізувати дизайн сайту відповідно до брендбука компанії та сучасних трендів web дизайну. Однак при цьому не упустити внутрішню пошукову оптимізацію ресурсу.
    - Реалізувати необхідний пул робіт з front-end та back-end частини.
    - Протестувати отриманий результат, включаючи проведення невеликої тестової кампанії, щоб оцінити, як створене рішення буде сприйнято студентом, психологом, коучем та орієнтологом.

    Результати
    Команда Promodex протягом 18 робочих днів реалізувала рішення під ключ: від основної ідеї Замовника до реалізації продукту та запуску його в роботу.
    - Сайт знаходиться у зеленій зоні PageSpeed Insights, що було важливим параметром для SEO-оптимізації сайту.
    - Виходячи з відгуків співробітників компанії та студентів, головна сторінка сайту досить лаконічна та зрозуміла, інформація подана у правильному обсязі. Особистий кабінет користувач дозволяє зручно планувати час сесії з ментором, відстежувати на календарі майбутні заходи та плани як учням, так і психологам.
    - За рахунок якісної внутрішньої оптимізації ресурсу пошуковий трафік на сайт почав надходити вже в перші 2 місяці роботи.
    - Вже при проведенні тестової рекламної кампанії компанія отримала 2 перші ліди на допомогу з профорієнтацією.

    Аудиторія
    Цільова аудиторія проекту має 3 ключові сегменти:
    - Хлопці та дівчата 15 – 18 років, студенти старших шкіл.
    - Батьки підлітків, опікуни.
    - Викладачі, керівництво старших шкіл, переважно приватні школи Іспанії.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда із 8 осіб: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX-фахівець, seo-фахівець, front-end розробник, back-end розробник, QA-фахівець.
    Сайт розроблений з використанням системи керування сайтами та CMS Wordpress, без використання готового шаблону.
  • 227 518 UAH

    Dive & See

    Створення сайту під ключ
    «Dive And See» – більше 10 років виробник підводного обладнання «Dive And See» надає своїм клієнтам унікальний і цінний досвід у зйомці, створюючи ексклюзивні корпуси та монітори, а також налаштовуючи кабелі та роз’єми для професійних дайверів, нафтових компаній і наукових досліджень.

    Задачі
    Оскільки Замовник є дайвером і фахівцем у галузі підводної відеозйомки, дуже важливо відобразити в дизайні сайту професійність обладнання та залучення компанії до сфери діяльності користувачів.
    Клієнт поставив завдання – реалізувати унікальний та зручний дизайн, зробити його не просто магазином, а клубом для дайверів та операторів.

    Процес
    Командою Promodex було ухвалено рішення реалізувати проект такими етапами:
    - Вивчити конкурентів, їх фішки та помилки;
    - Вивчити платформи, на яких найчастіше буває ЦА, виділити їх переваги та пріоритети;
    - Виконати аналіз пошукових запитів для створення семантичного ядра веб-сайту.
    - Створити структуру сайту, виходячи з семантичного ядра;
    - Пропрацювати UI/UX проекту, виходячи з проведеної аналітики;
    - Розробити дизайн макети у горизонтальній техніці;
    - Протестувати проект, включаючи юзабіліті тест.

    Результати
    Команда Promodex протягом 16 днів реалізувала дизайн проект: від ідеї клієнта до реалізації веб-дизайну та логотипу компанії.
    - Макети реалізовані для горизонтальної верстки, що виділяє сайт із конкурентів та створює океанську плавність, гладкість.
    - За результатами досліджень 78% клієнтів компанії дали дизайну максимально високі оцінки.

    Аудиторія
    Цільовою аудиторією є фахівці у галузі підводної відео/фотозйомки, дайвери та компанії, що надають навчальні та розважальні послуги на узбережжі.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда із 7 осіб: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX-фахівець, seo-фахівець, графічний дизайнер, QA-фахівець.
  • 294 205 UAH

    Oonline Gym

    Створення сайту під ключ
    Online GYM - Веб-платформа онлайн тренувань. Це бібліотека тренувань. Заходь і обирай своє, відповідне за стилем, персональним особливостям, що відповідає поточній меті і гармонійно вписується у звичний ритм життя. Слоган компанії - Будь спорт. Де завгодно.

    Задачі
    Мета проекту – створити унікальну в Україні веб-платформу для тренувань.

    У рамках проекту ми вирішили такі завдання:
    - Створення головної сторінки з описом платформи
    - Інформація про тренерів
    - Корисний блог
    - Функція підбору програми, виходячи з індивідуальних даних користувача
    - Розробка особистого кабінету з такими функціями:
    - Оформлення та продовження підписки з нагадуємо
    - Програми тренувань з відео
    - Календар тренувань
    - Досягнення
    - Лічильник калорій
    - Щоденник харчування
    - Онлайн оплата

    Процес
    Командою Promodex було ухвалено рішення реалізувати проект такими етапами:
    - Виконати аналіз ніші та конкурентів на виявлення сильних та слабких сторін.
    - Проаналізувати старий сайт компанії для виявлення слабких місць та зміцнення їх на новому сайті.
    - Виконати аналіз пошукових запитів для створення семантичного ядра веб-сайту.
    - Створити структуру сайту, виходячи з семантичного ядра.
    - Вивчення мобільних додатків у цій тематиці для створення зручного календаря тренувань та унікальної системи нагородження
    - Пропрацювати UI/UX проекту, виходячи з проведеної аналітики.
    - Реалізувати дизайн сайту відповідно до брендбука компанії та сучасних трендів web дизайну.
    - Реалізувати необхідний пул робіт з front-end та back-end частини.
    - Протестувати проект, включаючи тести навантаження, юзабіліті, продуктивності та безпеки.

    Результати
    Команда Promodex протягом 34 робочих днів реалізувала рішення під ключ: від звернення клієнта до реалізації веб-сайту.
    - Реалізовано головне завдання клієнта – створення унікальної платформи для онлайн тренувань.
    - Особистий кабінет дозволяє користувачу зручно проходити тренування за індивідуальним графіком, фіксувати свої досягнення, отримувати нагороди та багато іншого.
    - Є можливість оплатити підписку онлайн, нагадування про продовження передплати.
    - Розробили розділ "харчування", який включає рецепти для різних цілей (схуднення, набір маси, підтримка ваги, вегетаріанський і тд), а також щоденник харчування
    - На сайті є всі необхідні функції: оплата онлайн, проходження програми тренувань, зворотний зв'язок від тренера, індивідуальний підбір програми.
    - За рахунок якісної оптимізації веб-сайту сайт знаходиться в зеленій зоні за швидкістю завантаження сайту.
    - Зараз ми займаємося просуванням платформи, а також плануємо розвиток – додати інтернет магазин із товарами партнерів, задіяти у ньому нагороди користувачів у вигляді бонусів.

    Аудиторія
    Цільова аудиторія проекту – чоловіки та жінки від 18 до 65 років, захопленим здоровим способом життя, спортом, які бажають привести тіло у форму.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда із 8 осіб: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX-фахівець, seo-фахівець, front-end розробник, back-end розробник, QA-фахівець.
    Сайт розроблений на фреймворку Laravel, оскільки ця технологія відповідає всім технічним вимогам, а також дозволила нам реалізувати всі необхідні функції.
  • 321 664 UAH

    Web Awards

    Створення сайту під ключ
    Сервіс WEB AWARDS UA (WAU) - Всеукраїнський конкурс сайтів та мобільних додатків проводиться щорічно, починаючи з 2017-го року.

    Задачі
    - Зробити аналог Awwwards для України.
    - Повторити функціонал як на сайті прикладі, але не копіювати його.
    - Створити оригінальний дизайн.
    - SEO просування Україною.

    Процес
    Командою Promodex було ухвалено рішення реалізувати проект такими етапами:
    - Докладно вивчити сайт аналог.
    - Вивчити нішу, її особливості та потреби.
    - З'ясувати пріоритети та плани на розвиток у Замовника.
    - Пропрацювати UI/UX проекту, виходячи з проведеної аналітики.
    - Розробити брендбук компанії.
    - Реалізувати дизайн сайту відповідно до брендбука компанії та сучасних трендів web дизайну.
    - Реалізувати необхідний пул робіт з front-end та back-end частини.
    - Протестувати проект, включаючи тести навантаження, юзабіліті, продуктивності та безпеки.
    - Запустити просування сайту.

    Результати
    Команда Promodex за місяць спланувала та створила брендбук компанії, за 22 дні розробила сайт.
    - 80% функціоналу як на сайті прикладі, виконані доопрацювання для максимальної зручності та функціональності.
    - Дизайн сайту унікальний і відповідає сучасним тенденціям та UI/UX правилам.
    - Розробили власний дизайн дипломів.
    - Створили креативний лого.
    - Використали унікальний ефект на задньому фоні під час перегортання.
    - Має високу швидкість завантаження для зручного користування сайтом та лояльності пошукових систем.
    - Реалізували зручну фільтрацію за номінаціями, переможцями, компаніями.
    - Розроблено автоматичні скрипти від накруток голосів для народного голосування.
    - Таблиця підрахунків голосів за проектами та рейтинг проектів в адмін панелі сайту.

    Аудиторія
    Цільова аудиторія проекту – IT фахівці, керівники IT компаній.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда з 8 осіб: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX-фахівець, seo-фахівець, front-end розробник, back-end розробник, QA-фахівець.
    Сайт розроблений з використанням системи керування сайтами та CMS Opencart, оскільки дана платформа відповідає всім технічним вимогам, а також перевагам замовника.
  • 215 750 UAH

    Varvara Home

    Створення сайту під ключ
    Varvara home – європейський бренд текстилю. Головний напрямок - льняний текстиль для цінувальників справжнього комфорту та домашнього затишку. Ексклюзивні ллняні рушники, лляна постільна білизна та скатертини, тканини, штори та багато іншого.

    Бренд випускає унікальні колекції для максимального комфорту і затишку у ваших будинках.

    Задачі
    Перед розробкою проекту ми визначили головні завдання, які потрібно було реалізувати:
    - Розробити багатофункціональний інтернет магазин для виходу в онлайн ринок;
    - Збільшити конверсію за рахунок використання останніх трендів е-комерції, дизайну та юзабіліті;
    - Залучити аудиторію до інтернет магазину без посередників;
    - Оформляти замовлення через сайт;
    - Популяризація та розвиток бренду на ринку Європи;
    - Реалізація адаптивної верстки під усі типи пристроїв;
    - Проводити онлайн-оплати через сайт.

    Процес
    Командою Promodex було ухвалено рішення реалізувати проект такими етапами:
    - Виконати аналіз ніші та конкурентів на виявлення сильних та слабких сторін.
    - Провести аналіз ринку країн ЄС, щоб виявити максимально чуйну аудиторію. Виходячи з отриманих даних, ухвалили рішення розвиватися в Німеччині, Франції, Великобританії.
    - Виконати аналіз пошукових запитів для створення семантичного ядра веб-сайту.
    - Створити структуру сайту, виходячи з семантичного ядра.
    - Пропрацювати UI/UX дизайн проекту, виходячи з проведеної аналітики.
    - Реалізувати дизайн сайту відповідно до брендбука компанії та сучасних трендів web дизайну.
    - Реалізувати необхідний пул робіт з front-end та back-end частини.
    - Зробити завантаження товарів на Amazon, Ebey, Etsy і т.д.
    - Протестувати проект, включаючи тести навантаження, юзабіліті, продуктивності та безпеки.

    Результати
    Команда Promodex протягом 23 робочих днів реалізувала рішення під ключ: від звернення клієнта до реалізації веб-сайту та запуску його в роботу.
    - Сайт знаходиться у зеленій зоні PageSpeed Insights, що було важливим параметром для SEO-оптимізації сайту.
    - За результатами тестування група із цільової аудиторії позитивно відгукувалася про юзабіліті сайту, його структури та атмосфери. Ми отримали 83% позитивних відгуків.
    - За рахунок якісної оптимізації веб-сайту, вже в перші 3 місяці сайт потрапив у ТОП 10 пошукової видачі за ключовими запитами ВЧ.
    - Через 6 місяців після розробки сайту Замовник зазначив, що збільшилася увага до бренду в цілому як з боку ЦА, так і колег з інших країн.

    Аудиторія
    Цільова аудиторія проекту - жителі ЄС, чоловіки та жінки різного віку, середнього та високого рівня доходу, які цінують стиль та комфорт свого житла. Друга гілка ЦА – готелі, ресторани, кафе.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда з 8 осіб: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX-фахівець, seo-фахівець, front-end розробник, back-end розробник, QA-фахівець.
    Сайт розроблений з використанням системи керування сайтами та CMS Opencart версії 3, оскільки дана платформа відповідає всім технічним вимогам, а також перевагам замовника.
  • 557 028 UAH

    Driver & Work

    Створення сайту під ключ
    Унікальний портал для пошуку роботи водієм у Європі. Реєстрація окремо водія та роботодавця. Фільтр для підбору вакансій та шукача. Можливість розмістити вакансію та своє резюме. Верифікація компаній та водіїв, перевірка документів. Рейтинг та відгуки. Компанія може створити профіль компанії та необмежену кількість вакансій.

    Задачі
    Перед розробкою проекту ми визначили основні завдання, які потрібно реалізувати:
    - Провести багатофакторний аналіз ніші порталів з працевлаштування водіїв, щоб визначити потреби ринку та розробити концепцію повноцінної екосистеми.
    - Розробити концепцію, яка буде корисною кожному з гравців ринку: від власника логістичної компанії до її потенційного працівника.
    - Виконати комплексну розробку всіх функціональних розділів проекту.
    - Пропрацювати UI/UX веб-порталу та мобільного додатка Driver Work, щоб забезпечити максимально комфортну взаємодію користувача з проектом.
    - Розробити дизайн веб-порталу та мобільного додатка Driver Work, включаючи всі супутні матеріали: брендбук, медіа-кит та шаблони постів для оформлення у всіх популярних соціальних мережах, таких як YouTube, Instagram, Facebook, Twitter та ін.
    - Технічна реалізація екосистеми Driver Work, включаючи front проекту та особистий кабінет користувача, який є величезною функціональною частиною проекту.
    - Забезпечити просування проекту в інтернеті та допомогти вийти на лідируючі позиції на ринку.

    Процесс
    Команда Promodex вирішила реалізувати проект у кілька етапів:
    - Провести аналіз ніші та конкурентів, щоб виявити сильні та слабкі сторони.
    - Проаналізувати світовий ринок, щоб визначити найбільш чуйну аудиторію.
    - Створити концепцію проекту та опрацювати повну екосистему.
    - Здійснити аналіз пошукових запитів для складання семантичного ядра сайту.
    - Створення структури сайту з урахуванням семантичного ядра.
    - Розробити UI/UX проект на основі аналітики.
    - Реалізувати дизайн сайту відповідно до брендбука та сучасних тенденцій веб-дизайну.
    - Реалізувати необхідний робочий пул front-end та back-end частинах.
    - Створити особистий обліковий запис користувача, що дозволяє компаніям працювати у будь-якій частині екосистеми Driver Work.
    - Протестувати проект, включаючи тести навантаження, зручність використання, продуктивність і безпеку.
    - Просувати проект, віддаючи пріоритет розвитку проекту на європейському ринку.

    Результати
    Команда Promodex реалізувала рішення «під ключ» за 120 робочих днів: від заявки клієнта до реалізації сайту, мобільного додатку та запуску.
    - Сайт знаходиться в зеленій зоні PageSpeed Insights, що є важливим параметром для SEO-оптимізації сайту.
    - За результатами тестування група цільової аудиторії позитивно відгукнулася про юзабіліті сайту. Його структура та атмосфера. Ми отримали понад 90% позитивних відгуків.
    - Платформа MVP була готова і підготовлена до маркетингу.

    Аудиторія
    Аудиторія проекту – водії, які шукають роботу, а також власники транспортних компаній та менеджери з персоналу, які шукають співробітників.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда з 21 особи: менеджери проектів (1x Senior та 1x Middle), бізнес-аналітик (2x Senior), маркетолог, UI/UX фахівець, SEO-фахівець (1x Senior, 1x Middle), front-end розробник (1x Senior, 2x Middle), back-end розробник (1x Senior, 2x Middle), iOS-розробник, Android-розробник та QA-фахівці (3x Middle), контент-менеджери (2x Middle).
    Сайт розроблений з використанням Laravel Framework, оскільки ця платформа відповідає всім технічним вимогам та перевагам замовника.
  • 230 460 UAH

    Correa

    Створення сайту під ключ
    «Correa» – компанія, яка надає найбільший в Україні асортимент аксесуарів та фурнітури для годинника, а також широкий спектр послуг з ремонту годинників.
    Після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну компанія не припиняла свою роботу: продовжувала надавати робочі місця, виплачувати зарплати, допомагати ЗСУ та всім клієнтам компанії Correa. Нині настав час розвивати бізнес активніше, що зробити у Харкові досить складно та небезпечно. Саме з цієї причини було ухвалено рішення відкрити філію у Києві. Це дає можливість не лише розширюватися бізнесу, а й надати більше робочих місць, розширити можливості надання послуг з ремонту годинників.

    Задачі
    Для того, щоб зробити відкриття філії у Києві максимально швидким та ефективним команда Promodex виділила основні завдання:
    - Розробити сайт для Києва;
    - Запустити нові рекламні кампанії цього регіону;
    - Виконати seo оптимізацію сайту;
    - Задіяти рекламу у соцмережах.

    Процесс
    Командою Promodex було ухвалено рішення реалізувати проект такими етапами:
    - Розробити сайт у найкоротші терміни на основі раніше розробленого нами інтернет-магазину correa.com.ua;
    - Провести аналіз ринку Києва та області, конкурентного середовища, щоб виявити сильні та слабкі сторони, головні акценти та створити медіаплан розвитку проекту;
    - Виконати аналіз пошукових запитів для створення семантичного ядра веб-сайту.
    - Створити структуру сайту, виходячи з семантичного ядра;
    - Пропрацювати UI/UX проекту, виходячи з проведеної аналітики;
    - Створити нові рекламні кампанії під поточні завдання;
    - Провести внутрішню та зовнішню оптимізацію сайту для збільшення органічного трафіку;
    - Протестувати проект, включаючи тести навантаження, юзабіліті, продуктивності та безпеки.

    Результати
    Команда Promodex протягом 20 днів реалізувала рішення під ключ: від звернення клієнта до реалізації веб-сайту та запуску рекламних кампаній та seo оптимізації сайту.
    - Сайт знаходиться у зеленій зоні PageSpeed Insights, що було важливим параметром для SEO-оптимізації сайту.
    - За результатами аналізу, 31% клієнтів компанії звернулися за послугами у Києві у перші 16 днів роботи сайту. Приєдналися 4 нових клієнти.
    - Ми продовжуємо активно працювати над розвитком проекту і робимо це з усією душею, вболіваючи за проект, як за власну дитину. Саме тому досягнутий результат – лише початок. У найближчі місяці ми зможемо надати нову статистику та порадувати клієнта результатом.

    Аудиторія
    Цільовою аудиторією є:
    - 42% жінки 22 - 58 лет
    - 58% чоловіки 21 - 63 лет

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда з 9 фахівців: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX-фахівець, seo-фахівець, front-end розробник, back-end розробник, QA-фахівець, PPC спеціаліст.

    Сайт розроблений з використанням системи керування сайтами та CMS Opencart версії 3, оскільки дана платформа відповідає всім технічним вимогам, а також перевагам замовника.
  • 39 227 UAH

    Promodex

    Створення сайту під ключ
    Digital Agency Promodex у 2012-му починався із 6 осіб. Сьогодні у нашій команді 27 профі. Ні, більше, ніж профі.
    2018 року ми прорубали своє вікно на Захід. На відміну від багатьох, зробили цей крок, будучи цілком впевненими у своїй компетентності. Немає завдань, перед якими ми б пасували.
    Сьогодні Promodex – сучасне digital-агентство повного циклу: 27 професіоналів та 200 успішних проектів за плечима. Ми задоволені досягнутим, але не зупиняємось ні на секунду.

    Задачі
    - Оновити дизайн сайту.
    - Випробувати нові тренди UI/UX.
    - Розширити регіон роботи, вийти на новий ринок.

    Процес
    Реалізувати проект вирішили такими етапами:
    - Дослідити нові тренди.
    - Проаналізувати ЦА на західному ринку.
    - Провести аналіз конкурентів.
    - Визначити пріоритети та плани на розвиток.
    - Пропрацювати UI/UX проекту, виходячи з проведеної аналітики.
    - Освіжити брендбук компанії.
    - Реалізувати дизайн сайту відповідно до брендбука та сучасних трендів web дизайну.
    - Реалізувати необхідний пул робіт з front-end та back-end частини.
    - Протестувати проект, включаючи тести навантаження, юзабіліті, продуктивності та безпеки.
    Запустити просування сайту, рекламу.

    Результати
    - За 12 днів освіжили брендбук компанії, за 22 дні розробили сайт.
    - Дизайн сайту унікальний і відповідає сучасним тенденціям та UI/UX правилам.
    - Додали "динаміки" та "рухливості" сайту за допомогою ефектів.
    - Розробили нову структуру для покращення юзабілітії.
    - Сайт має високу швидкість завантаження та продуктивність для зручного користування сайтом та лояльності пошукових систем.
    - Запустили рекламу на західний ринок та за 14 днів тестової кампанії отримали 11 лідів.

    Аудиторія
    Цільова аудиторія проекту дуже різноманітна, якщо коротко - малий та середній бізнес.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда з 10 осіб: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX-фахівець, seo-фахівець, front-end розробник, back-end розробник, QA-фахівець, SMM-Спеціаліст, PPC-фахівець.

    Сайт розроблений з використанням системи керування сайтами та CMS Opencart, оскільки дана платформа відповідає всім технічним вимогам, а також перевагам замовника.
  • 3250 UAH

    JustVPS

    Створення сайту під ключ
    JustVPS - сінгапурська хостингова компанія, що надає послуги з оренди виділених та віртуальних серверів. Для компанії необхідно було розробити корпоративний сайт, адаптований для просування пошукової системи Google.

    Задачі
    Клієнт поставив такі бізнес-завдання, які необхідно було реалізувати команді проекту:
    - Створення корпоративного сайту з простим та оригінальним інтерфейсом.
    - Впровадження сервісних калькуляторів, у яких розраховується вартість послуг залежно від вибору виду послуг та термінів їх надання.
    - Реалізувати перевірку захоплення доменного ім'я на корпоративному веб-сайті.
    - Підготувати сайт до пошукового просування у пошуковій системі Google.

    Процес
    Команда Promodex вирішила реалізувати проект у кілька етапів:
    - Провести аналіз ніші та конкурентів.
    - Проаналізувати продукти JustVPS, щоб визначити найпопулярніші та найулюбленіші сервіси активних користувачів Інтернету.
    - Здійснити аналіз пошукових запитів для складання базового семантичного ядра сайту.
    - Скласти структуру сайту на основі семантичного ядра.
    - Розробити UI/UX проект на основі аналітики.
    - Реалізувати дизайн сайту з урахуванням головної вимоги клієнта – візуальної простоти. Однак при цьому не упустити внутрішню пошукову оптимізацію ресурсу.
    - Реалізувати необхідний пул робіт на фронтенд та бекенд частинах, включаючи сервісні калькулятори.
    - Протестувати результат, у тому числі невеликою рекламною кампанією, щоб оцінити, як створене рішення буде сприйнято потенційними клієнтами та співробітниками JustVPS.

    Результати
    Команда Promodex за 30 робочих днів розробила рішення «під ключ»: від основної ідеї до реалізації продукту та проведення дослідницької рекламної кампанії з метою оцінки сприйняття нового продукту користувачами.
    - Час завантаження сторінки ресурсу повністю відповідає вимогам пошукової системи Google, що дуже важливо для SEO-оптимізації сайту.
    - За результатами дослідження рекламної кампанії, близько 90% респондентів позитивно оцінили дизайн сайту.
    - Під час запуску тестової рекламної кампанії ми отримали конверсію 2,5%, що досить багато для такої ніші.
    - Завдяки якісній внутрішній оптимізації ресурсу, пошуковий трафік на сайт через 3 місяці становив вже близько 75 користувачів на добу, що є великим показником для такого нішевого рішення, особливо враховуючи, що в SEO просування було вкладено зовсім невеликий бюджет. Результату було досягнуто багато в чому за рахунок грамотної внутрішньої оптимізації.

    Аудиторія
    Цільова аудиторія проекту має 3 ключові сегменти:
    - Існуючі користувачі продуктів компанії, які бажають скористатися особистим кабінетом та знайти інформацію про компанію та її послуги.
    - Потенційні клієнти для VPS хостингу, VDS хостингу і т.д.
    - Потенційні партнери B2B компанії JustVPS.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда з 7 осіб: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX-фахівець, front-end розробник, back-end розробник та QA-фахівець.
    Для реалізації проекту використовувалися наступні технологічні стеки та фреймворки/cms: PHP, JavaScript, jQuery, WordPress, MySQL, HTML5, CSS3 та Bootstrap.
  • 6800 UAH

    Boolat Play

    Створення сайту під ключ
    Boolat — компанія з виробництва ігрових продуктів, яка створює успішні проекти, які залучають мільйони гравців. Багато проектів актуальні й донині, хоча вони були розроблені багато років тому. У 2020 році компанія стала частиною ігрового холдингу Playrix, в результаті чого перед командою Promodex було поставлено завдання переробити сайт, максимально спростивши його для користувачів.

    Задачі
    Клієнт поставив наступні бізнес-завдання, які необхідно було реалізувати команді проекту:
    - Переробити старий сайт, щоб зробити його максимально простим для візуального сприйняття, але при цьому не втратити інформаційне наповнення ресурсу.
    - Зробити сайт зручним для потенційних шукачів, щоб вони могли максимально просто та швидко ознайомитися зі списком актуальних вакансій компанії та відправити своє резюме.
    - Впровадити новинний розділ компанії, в якому PR-служба Boolat зможе публікувати новини компанії, інформацію про майбутні випуски ігрових продуктів тощо.

    Процес
    Команда Promodex вирішила реалізувати проект у наступні етапи:
    - Провести аналіз ніші та конкурентів.
    - Проаналізувати продукти Boolat, щоб визначити найпопулярніші та улюблені ігри активних користувачів Інтернету.
    - Проаналізувати пошукові запити, щоб скласти базове семантичне ядро сайту.
    - Скласти структуру сайту на основі семантичного ядра.
    - Розробити UI/UX проекту на основі аналітики.
    - Реалізувати дизайн сайту з урахуванням головної вимоги клієнта - візуальної простоти. Однак при цьому не варто упускати внутрішню пошукову оптимізацію ресурсу.
    - Реалізувати необхідний пул робіт front-end і back-end.
    - Протестувати отриманий результат, включаючи невелику рекламну кампанію, щоб оцінити, як створене рішення сприймуть потенційні клієнти та співробітники Boolat.

    Результати
    Команда Promodex розробила готове рішення за 25 робочих днів: від основної ідеї до впровадження продукту та проведення дослідницької рекламної кампанії для оцінки сприйняття новинки користувачами.
    - Час завантаження сторінки ресурсу менше 1 секунди, що було важливим параметром для SEO оптимізації сайту.
    - За результатами дослідницької рекламної кампанії 92% респондентів позитивно оцінили новий дизайн сайту.
    - Судячи з відгуків клієнтів компанії в соціальних мережах, існуюча аудиторія компанії також сприйняла редизайн ресурсу вкрай позитивно.
    - Завдяки ретельній внутрішній оптимізації ресурсу за 6 місяців пошукова відвідуваність сайту зросла більш ніж на 200% порівняно з попередньою версією сайту.

    Аудиторія
    Цільова аудиторія проекту має 3 ключові сегменти:
    - Активні користувачі ігрових продуктів компанії, які бажають отримувати актуальні новини про компанію та її продукти.
    - Потенційні партнери.
    - Потенційні інвестори ігрових проектів компанії.

    Технології
    У реалізації проекту брала участь команда з 7 осіб: менеджер проекту, бізнес-аналітик, маркетолог, UI/UX спеціаліст, front-end розробник, back-end розробник та QA спеціаліст.
    Для реалізації проекту використовувалися такі технологічні стеки та фреймворки/cms: PHP, JavaScript, jQuery, Laravel, MySQL, HTML5, CSS3 та Bootstrap.

Активність

  Останні ставки 10
Фриланс-проєкт
68 800 UAH
Фриланс-проєкт
Фриланс-проєкт
Фриланс-проєкт
Фриланс-проєкт
Фриланс-проєкт
15 000 UAH
Фриланс-проєкт
Фриланс-проєкт
45 000 UAH
Фриланс-проєкт
30 000 UAH
Фриланс-проєкт
470 728 UAH