Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Дарья Логинова

Працюю головою, а не по 8 годин.
Запропонуйте Дарье роботу над вашим наступним проєктом або зареєструйте профіль фрилансера і починайте заробляти просто зараз.

Україна Україна
2 дні 12 годин тому
Вільний для роботи вільний для роботи
2 Сейфи завершені
3 роки тому
3 замовники
на сервісі 7 років

Рейтинг

Успішних проєктів
Немає даний
Середня оцінка
Немає даний
Рейтинг
452
Контекстна реклама 3
Реклама у соціальних медіа

Рівень володіння мовами

Українська Українська: носій
Русский Русский: носій
English English: середній
Polski Polski: середній

Резюме

image


Навички та вміння

Дизайн та арт

Просування

Портфоліо


  • Чому дані кейсів не розкажуть вам абсолютно нічого

    1. Різниці в послугах: Навіть якщо кейс схожий на те, чим займається ваше підприємство, ви можете не надавати частину послуг підприємства з кейсу, що відразу ставить хрест на можливості повторити ті ж результати.

    2. Різні Регіони, Різні Умови: Інший регіон = інша покупельна спроможність, інший рівень попиту, інший рівень цін, інший середній чек.

    3. Рекламні Відмінності: Інший рекламний бюджет = інша кількість каналів трафіку, інші види рекламних кампаній і рекламних інструментів, інша обізнаність аудиторії про підприємство, інші займані позиції на пошуку, інший обсяг семантики, інший обсяг викуплених показів, інший обсяг трафіку, лідів і продажів.

    4. Сезонні Фактори: Інший час року = інша сезонність, інший рівень попиту, інша готовність до покупки, інший цикл угоди.

    5. Попередкоронавірусний і Посткоронавірусний Час: Це два абсолютно різних світи. Візьміть зараз прочитайте будь-який попередньокоронавірусний кейс щодо просування кафе/ресторанів і попросіть автора кейсу повторити результат. Давайте подумаємо разом, що він вам відповість?

    6. Внутрішні Показники Підприємства: Ви не знаєте, чи задоволені підприємство з кейсу отриманими показниками, бо первинні показники воронки (CPC, CPA, кількість лідів) абсолютно нічого не говорять про внутрішні показники підприємства.

    7. Ідентичність Неможлива: Навіть якщо зробити все ідентичним, у вас будуть інші внутрішні показники. Ідентичний сайт вам, звісно ж, ніхто робити не буде, тому конверсія сайту у вас буде інша.

    8. Фактори Бренда: Вік, відомість бренда, довіра і лояльність ринку до бренда - всі ці фактори впливають на результати і неможливість повторити той же результат.

    Підсумок: При запиті кейсів, пам'ятайте, що вони не завжди відображають реальні можливості повторити успіх. Важливіше розуміти внутрішні процеси підприємства, адаптуватися під ваш контекст і враховувати всі унікальні фактори вашого бізнесу. Кейси - це лише одна сторона медалі. Успішна співпраця вимагає глибшого розуміння і адаптації.
  • Google Tag Manager

    Якщо вам здається, що конверсія сайту дуже низька, не поспішайте відразу винуватити попередніх підрядників-маркетологів за погано виконану роботу. Спочатку створіть технічні умови для можливості подальшого відстеження проблемних місць.

    За допомогою GTM я допоможу вам цифрувати у системі аналітики поведінку користувачів і переходи різних об'єктів з одного стану в інший, і відразу стане максимально прозоро видно, де ж насправді "дірки", наскільки критична кожна з них, і набагато простіше буде будувати гіпотези щодо виправлення кожної з проблем.

    Коли у вас з'явиться можливість побачити в звіті про відстежені події, що відвідувачі сайту, наприклад, не долистовують навіть до другого екрана (або будь-якої важливої для прийняття рішення секції), ви будете бачити, де необхідно приділити особливу увагу.

    На скрінах лише частина тегів, налаштованих мною для останнього з клієнтів.

    Відстежую 23 типи подій:

    1. Глибина перегляду "сеошних" текстів — читають чи і наскільки глибоко.
    2. Прокручування фотогалереї.
    3. Відкриття карток послуг.
    4. Прокручування карток послуг стрілкою.
    5. Внутрішні переходи між сторінками — наскільки цікавий той чи інший матеріал.
    6. Різні типи конверсій з різних сторінок.
    7. Кліки по різних кнопках.
    8. Відкриття лідформи.
    9. Кліки в поля лідформи та їх заповнення.
    10. Підтвердження відправки лідформи.
    11. Випливаючі вікна.
    12. Всі етапи прийняття Cookies.
    13. Клік на Google Map.
    14. Клік по номеру телефона.
    15. Клік на кнопки соцмереж.
    16. Запуск та відсоток перегляду відео.
    17. Відкриття вкладок (прихованих секцій з іншим контентом).
    18. Розкриття "акордеонів" (коли при натисканні на пункт в списку випадає блок з текстом, при натисканні на інший пункт списку розкривається його опис, а попереднє ховається).
    19. Час на сайті з урахуванням кукісів, тобто загальна тривалість відвідування всіх сторінок.
    20. Видимість кожної плитки послуг — на ПК відображаються всі плитки на одному екрані, але на мобільнику — вертикально одна за одною.
    21. Видимість фото в галереї — на ступінь її прокручуваності.
    22. Група тригерів з поєднанням глибини скролу та часу відвідування, оскільки при відображенні повноекранної заглушки завантаження сторінки спрацьовували всі теги глибини скролу, коли сторінка ще навіть не завантажилася.
    23. Видимість кожної секції — на яких секціях користувачі виходять або здійснюють подальші дії.
  • Looker studio

    Напротязі останніх 6-ти років, в кінці кожного місяця надсилаю клієнтам деталізований звіт у Looker studio, витягуючи данні із Google Ads, Meta ads, Yandex ads.
    На скрінах лише приклад одного з таких звітів.
    Я пропоную не лише візуалізацію данних але і їх аналіз, пропозиції по впровадженню змін та висновки. Клієнти дуже позитивно реагують на такі деталізовані звіти, тому вирішила розповісти про них і в моєму портфоліо.
    Якщо маєте бажання розуміти що відбуваєтся у ваші рекламі та на основі яких данних приймаются рішення по впровадженню змін - звертайтесь до мене :)
  • 5000 UAH

    Іноді прикидуюсь дизайнером, розроблюючи різні креативи.

    Поліграфічний дизайн
    Рекламувала концерт у Польші, створювала дизайн для постів, постерів та відео-контент. :)
  • 10 000 UAH

    Відгук від клієнта

    Контекстна реклама
    У пошуках нових клієнтів з Європи попросила написати відгук Англійською клієнта з ким працювала майже три роки.
    Школа англійської мови Smile School.
    Каже що я хороша
  • 10 000 UAH

    Жовтень 2020 - Жовтень 2022

    Контекстна реклама
    Школа англійської та іспанської мов у Києві за методом Каллана.
    У 2013 році Smile English School стала першою акредитованою школою за методом Каллана в Україні.

    Конверсії у звіті - це такі:
    Надіслати форму зворотного зв'язку.
    – Зателефонуйте

    Один з моїх найтриваліших проектів, я працювала з клієнтом понад 2 років і припинила роботу з ним лише у лютому 22 роки через воєнні дії в країні. Я також додаю відгук від замовника.
    Мінімальна вартість курсу - $53/місяць.
    У звіті не враховуються конверсії з багатоканальних ланцюжок, які, звичайно, мають вагому частку.
  • 10 000 UAH

    листопад 2018 - лютий 2019 року.

    Контекстна реклама
    Мережа книжкових майданчиків "Є" з 2007 року набула 32 філій по всій Україні. Вона також стала найпопулярнішою мережею з українською літературою.

    Один з найстаріших кесів і один з найбільш семантично насичених. Зацікавилася деякими книгами у процесі роботів і встигла прочитати деякі пізніше. А тепер :)

    Конверсії у звіті - це такі:
    Завантажити форму замовлення на 1 клік.
    - Транзакція

    Це справа без врахування конверсій за багатоканальними послідовностями.
    Пізніше мені перейшли на розумні стратегії для кампаній продажів та динамічного ремаркетингу, які забезпечували конверсії за певну суму.
    Часто вартість конверсій для таких кампаній могла бути до 30% нижчою, ніж для пошукових кампаній.

    Ми також зафіксували безліч повторних звернень з часом завдяки кампаніям ремаркетингу, розсилькам електронною поштою та багатоканальною атрибуцією.
  • 10 000 UAH

    Неділя 2021 — лютий 2022

    Контекстна реклама
    З 1992 року Росстальсервіс виготовляє сталеві металеві двері для будинків, квартир, а також протипожежні та технічні двері. З доставкою по всій Московській області.

    Досить цікавий випадок, оскільки у поєднанні з іншим аналогічним випадом вони відображають різницю ринку.
    Я маю кас мінімум за кілька років для подібного заводу, але знаходитися в іншій країні (Казахстан) і різниця у вартості кліку та льоду для різних країн і регіонів може досить різнитися. Так для кампанії ліди, що працює в Казахстані, не перевищувала 11 доларів, для цього випадку вартість конверсії не перевищує 24 доларів.
  • 10 000 UAH

    Серпень 2020 — Червень 2021 року.

    Контекстна реклама
    Компанія СтройКамін з 1995 року здійснює комплексний монтаж димарів, камінів, печей по всій Росії. А також є дилером світових брендів камінних топок та облицювальних матеріалів.

    Конверсії у звіті - це такі:
    -Заповнити форми зворотний зв'язок.
    -Дзвінок
    -Чат.

    Один із найскладніших проектів для просування, цикл угоди може становити понад 1 рік, до того ж товар преміум-сегменту. На нього також дуже впливає сезонність попиту.
    Основний наголос було зроблено на ремаркетинг користувачів, які здійснили конверсії та мікроконверсії.
    Середній чек 10 000$
  • 1500 UAH

    Меню для нічного бару Paprika

    Робота з клієнтами
    Дизайн для коктейльної картки бара, пішов у друк розміру А-4.
    Можливо, найкраще, що можна зробити для замовлень без технічного завдання – це мінімалізм. Все було прийнято без праваків, за винятком цін для деяких напоїв.

    Під час роботи думала про те, що в меню можна qr код з посиланням на електронне меню ввести , де піксель буде збирати аудиторію і догонувати ремаркетингом, розвиваючи рекламу в мережах. Можливо, ще буде роботи на цьому проекті, я напишу.
  • Розрахунок за півріччя роботи.

    Контекстна реклама
    Як я і обіцяла, звіт про роботу пошукової реклами для компанії, що спеціалізується на продажу дверей за шість років.
    З моменту підключення Call-tracking і відстеження конверсії-звонка надійшло безліч корекцій ставок залежно від статі, віку, місця розташування, дня тижня, часу дня та інших параметрів.
    В один момент кампанії клієнта просили скоротити обороти, оскільки виробництво було цілком перевантажено замовленнями.
    Також відкрито виробництво ще в декількох містах, тому сама рекламна кампанія зросла в розмірі. Ми почали просуватися по нових низькочастотних ключах, спрямовані на інші міста, через що є певний розрив у вартості за клік, вартості конверсії і CTR включно.
    Середній CTR у компаній дорівнює 25,12 %
    Середня ціна за клік - 0,47$
    Вартість конверсії - 6$
    Середня позиція - 1,2
    Відсоток отриманих показів дорівнює 93,1 %
    Що там говорити про асоціативні конверсії, які також мали ваговий відсоток в цілому.
  • А що з КМС?

    Контекстна реклама
    Запуск рекламної кампанії в КМС з розширеним бюджетом, за 2-3 місяці алгоритми системи Google Ads дозволили обліковий запис клієнта до можливості використання стратегії призначення ставок з оплатою за конверсію.Тобто тепер, замість оплати за кліки, рекламодавець отримав можливість платити тільки в тому випадку, якщо користувач перейшов на сайт і виконав одну з передбачених цільових дій: покупку через корзину, заповнення форми відгуки і т.д.д д .Непосередньо стратегія цільової аудиторії з розширеним бюджетом здійснювалася в основному на основі ремаркетингових кампаній.Це означає, що баннерна реклама в КМС показувалася тільки тим користувачам, які проявили потенційний інтерес до продукту (наприклад, провели на сайті більше 1-2 хвилин, переглянули більше 3 сторінок і т.д.д д .) )Такий підхід дозволив навіть на етапі підготовчих етапів забезпечити оновлюваність рекламних кампаній.В даний час вартість конверсії варіюється в діапазоні від 3 до 5 доларів, залежно від специфіки кампаній.За межами цих бюджетів сама стратегія призначення ставок не може входити, що робить її максимально ефективною і економічно вигідною.
  • Налаштування реклами для біржі мінеральних добрив.

    Контекстна реклама
    Компанія спеціалізується на організації біржового товарного ринку в Україні.
    Лоти самі собою представляли мінеральні добрива в оптових обсягах.
    Звітний період - 5 місяців.
    Вважаються тільки оптові кампанії в пошуковій мережі.
    Середній показник CTR клієнта був менше 6%, після чого зростав до 20%.
    Середня позиція була 1,8, піднялася до 1,3.
    Середня ціна за клік - менше $ 0,15.
    Для кожної категорії товарів було створено по дві оптові кампанії для різних типів пристроїв, а також по дві кампанії для охоплення трафіку та брендівання.
    Кожна кампанія має по кілька груп оголошень з об'єднаними ключовими словами по темам. Для кожної групи створено по три-чотири варіанти оголошень з максимально унікальним комплексом розширень.
    Кожен варіант тестується з метою визначення найбільш ефективного.
  • Сертифікати спеціаліста Google.

    Контекстна реклама
    Для отримання статусу "Google Partner" необхідно було виконати ряд умов.
    Витрати за останні 90 днів повинні становити не менше 10 000 доларів. США
    Наявність фахівця Google в компанії в декількох напрямках.
    А також відповідність вимогам ефективності: доходи в Google Реклама, як і клієнтська база, повинні зростати і відрізнятися стабільністю.

Відгуки та компліменти про виконані проєкти 3

Якість
Професіоналізм
Вартість
Контактність
Терміни

Дарія виконала роботу вчасно. Правок практично не було. Хороша робота . Рекомендуємо фрілансера.

Якість
Професіоналізм
Вартість
Контактність
Терміни

Я рекомендую Дару як хорошого виконавця.
Безкоштовно зробила аналіз рахунку, вивчила все дуже уважно і написала план дій до того, як ми домовилися навіть. Так не зробив жоден з претендентів, а з них тоді було більше 50 осіб.
Коли людина витрачає свій час, намагаючись зрозуміти в бізнесі клієнта і зрозуміти, чи може він бути корисним чи ні ще до оплати - це підкупує дуже сильно.
Дуже уважно до деталей, зробила все точно вчасно.
Дякую вам.

Якість
Професіоналізм
Вартість
Контактність
Терміни

Дякую Дашу за оперативну і професійну роботу, зробила налаштування за чек-лістом, рекомендувала поліпшення і вводила їх. Він завжди був у зв'язку. Співробітництво пройшло на легкому. Рекомендую контекстологу.

Активність

  Останні ставки 10
Налаштування та ведення таргету
7000 UAH
Просування / реклама лендінгу, лідогенерація експортних запитів
14 000 UAH
Робота з рекламною компанією GoogleAds на англійській мові
15 691 UAH
Налаштуйте Google Ads, щоб отримати ліди. Каліфорнія , США
15 691 UAH
Оптимізація ADS.
5000 UAH
Google ads
9833 UAH
Контекстна реклама в Google
19 614 UAH
Налаштування гугл реклами
4000 UAH
Гугл Ads та GA4
1000 UAH
Реклама для Автосервісу та Ресторану в Польщі
12 000 UAH