Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Олександр Лисенко

Запропонуйте Олександру роботу над вашим наступним проєктом або зареєструйте профіль фрилансера і починайте заробляти просто зараз.

Україна Харків, Україна
6 годин 4 хвилини тому
Трохи зайнятий трохи зайнятий
1 Сейф завершений
3 роки тому
1 замовник
вік 45 років
на сервісі 9 років
  • таргетированная реклама
  • сайт на Wordpress
  • ретаргетинг
  • Таргетированная реклама ВК
  • продвижение вконтакте
  • комплексный интернет-маркетинг

Рейтинг

Успішних проєктів
Немає даний
Середня оцінка
Немає даний
Рейтинг
553
Реклама у соціальних медіа
Маркетингові дослідження

Рівень володіння мовами

Українська Українська: просунутий
English English: середній

Навички та вміння

Портфоліо


  • 5600 UAH

    Притягнення учасників на вебінар (Fb, Ig)

    Реклама у соціальних медіа
    Об'єкт / Продукт просування:
    Тренувальна компанія з ораторської майстерності (Україна).

    Цілі та завдання проекту:
    Притягнення нових учасників на безкоштовний веб-сайт з подальшою продажем їм оплачуваних продуктів компанії.

    Особливості проекту:
    Притягнення на безкоштовний вебінар було пілотним проектом для компанії – до цього завжди відразу продавалися платні Продукти. Останнім часом продажі "в передній частині" знизилися (CPS збільшився), тому було прийнято рішення впровадити нові тактики.
    Налаштування аудиторії реалізується на основі існуючих клієнтських баз (LAL), а також схожих на раніше взаємодіяли з записами сторінки Fb і профілю Ig.

    Результати проекту:
    Близько 80% зареєстрованих були на веб-сайті.
    Через веб-сайт продано близько 10 Продуктів середньої вартості $42 (на $420).
    Ромі проект 526%.
  • 19 614 UAH

    Лідогенерація на водіїв в США (Fb)

    Реклама у соціальних медіа
    Об'єкт / Продукт просування:
    Транспортна логістична компанія (США).

    Цілі та завдання проекту:
    Пошук водіїв для роботи на вантажних транспортних засобах.

    Особливості проекту:
    Основні труднощі в проекті були пов'язані з правилами реклами вакансій у Facebook на території США: така реклама має дуже обмежені можливості налаштування аудиторії.
    Для того, щоб була можливість використовувати всі інструменти аудиторії, довелося вибирати такі формулювання текстів оголошень і надписів на баннерах, щоб не було очевидного запрошення на роботу.
    В результаті, приблизно кожна друга кампанія вимагала додаткової (ручної) модерації, що збільшувало термін запуску кампаній.

    Результати проекту:
    Приблизно 70% лідів визнано замовником релевантними.
    Середня CPL (для релевантних) становила близько $ 17.
  • 27 459 UAH

    Притягнення аудиторії для Бізнес-Акселератора

    Реклама у соціальних медіа
    Об'єкт / Продукт просування:
    Фонд розвитку Інтернет-Ініціативи

    Цілі та завдання проекту:
    залучення цільового трафіку та лідів з Facebook та ВК до різних проектів Фонду.

    Особливості проекту:
    Проекти Фонду мають різну спрямованість, відповідно під кожним вимагалося вибирати свої гіпотези і налаштування для цільових кампаній. Серед проектів були:
    залучення стартапів (які мають продукт різного рівня розвитку)
    залучення фахівців для роботи в командах стартапів (програмісти, веб-розробники, маркетологи і т.д.)
    Притягнення учнів, зацікавлених стартапами
    Викладачі регіональних середніх навчальних закладів
    аудиторії для нішевих освітніх заходів

    Результати проекту:
    Середня тривалість кожної з кампаній під проектом - 2-4 тижні. Залежно від проекту, проводилося або залучення лідів у Facebook, або трафік на сайт з подальшою його конверсією в заявки.
  • 19 614 UAH

    Притягнення аудиторії на сайт і лідів з Facebook

    Реклама у соціальних медіа
    Об'єкт / Продукт просування:
    Клініка антистаріння та естетичної медицини

    Цілі та завдання проекту:
    Збір лідів у Facebook і трафік на сайт на послуги клініки.

    Результати проекту:
    Проект з постійним тестуванням гіпотез і оцінкою ефективності залучення нових заявок через ліди на Facebook і через сайт. Протягом роботи над проектом (більше 1 року) пріоритет періодично переміщався в бік кожного з джерел. Для швидкого реагування на зміни ефективності застосовувалися автоматичні правила кабінету Facebook.
  • 5816 UAH

    Притягнення аудиторії на сайт вітчизняної клініки

    Реклама у соціальних медіа
    Об'єкт / Продукт просування:
    Місцева ветеринарна клініка

    Цілі та завдання проекту:
    забезпечити максимальну кількість локального трафіку за мінімальною ціною на сайт клініки з Facebook, VKontakte і MyTarget.

    Особливості проекту:
    Потрібно було забезпечити охоплення місцевої аудиторії з мінімальною вартістю переходу на сайт. Кампанії в основному просували клініку в цілому, рідше - окремі акції.

    Результати проекту:
    Після тестів було виявлено, що стабільний і найдешевший трафік дає рекламу в відеорекламі в MyTarget.
  • 8723 UAH

    Збір лідів (заявок) від оптових покупців iPhone

    Реклама у соціальних медіа
    Об'єкт / Продукт просування:
    Компанія, що займається дистрибуцією техніки Apple на території СНД.Цілі та завдання проекту:
    Притягувати потенційних клієнтів (оптовиків) через відправлені запити (ліди) з максимальною вартістю до $2,5 за запит.Опис проекту:
    Проект стартував з тестових кампаній з мереж Facebook і VKontakte.З огляду на початковий розмір бюджету, у ВКонтакті кампанії веде на сайт Замовника, де трафік вже конвертувався в заявки (через форму на сайті).У Facebook кампанія велася тільки на збирання лідів.Реклама в MyTarget планується до запуску після визначення продуктивності каналів Facebook і VKontakte.Результати проекту:
    Реклама ВКонтакте була призупинена після 3 тижнів тестів, які давали вартість заявки в 7-10 разів дорожче, ніж вимагалося.Прийнято рішення відновити тестування інших цільових (рекламних налаштувань) ВК вже після тестування MyTarget.Кампанії на Facebook виявилися набагато продуктивнішими - залежно від налаштувань вартість ліда (заявки) варіювалася в від $0,5 до $2,4, що є відмінним з точки зору поставлених KPI показником.
  • 3000 UAH

    Просування відеороліки в соціальних мережах

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Об'єкт / Продукт Просування:
    Корпоративний імідж відеоролик

    Цілі та завдання проекту:
    Забезпечити максимальну кількість переглядів роліка в Facebook і в ВКонтакті користувачами, які не є підписниками спільнот компанії.Особливості проекту:
    Замовник запропонував протягом місяця робити основний акцент на просування в мережі ВКонтакте, причому, через платні пошти в розкритих місцевих спільнотах.Паралельно нам було запропоновано невеликий бюджет ($10) дозволити на цільову рекламу роліки на Facebook.Додатковий аналіз показав, що в середньому вартість 1-го перегляду роліка через спільноти у ВКонтакті в 2,25 рази вище, ніж у цільовій рекламі у Facebook.Майже така ж ситуація спостерігалася і з розміщенням пошти з роліком на сторонніх сторінках у Facebook - тут вартість перегляду була в 1,9 рази вище цільового.Результати проекту:
    Завдяки тестуванню різних каналів просування вдалося вчасно оптимізувати кампанію.При 40% частці бюджету цільові кампанії на Facebook дали 65% від загальної кількості переглядів.
  • 7845 UAH

    Просування авто-івента в соціальних мережах та PR

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Об'єкт / Продукт Просування:
    Виставка ретро авто/мото техніки, ретро-ралі (г. Харків)

    Цілі та завдання проекту:
    Продовження заходу в соціальних мережах (Facebook, VKontakte, Instagram); комплексне PR-спорудження проекту.

    Опис проекту:
    Ретро-інцидент проходив у Харкові у вересні 2015 року і включав у себе виставку ретро-техніки та ралі на класичних автомобілях і мотоциклах.
    Подібного формату подія в Харкові проводилася вже другий раз.
    Місцезнаходження: Парк Ім. Горкого, стадіон «Старт».
    Організатори: проект Ретроград за підтримки ФАУ.
    Географія учасників: Харків, Київ, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Полтава.

    Результати проекту:
    Було отримано широке освітлення заходу в перерахованих соціальних мережах, що викликало підвищений інтерес аудиторії до івенту і ретротематики.
    Завдяки PR-активностям було привернуто увагу 40ка ЗМІ, серед яких Головне, Громадьске-ТВ, 5 канал, УНІАН, Сьогодні і т.д.
  • 6000 UAH

    Просування заходів у соціальних мережах та PR

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Просування заходів у соціальних мережах та PR — приклад роботи портфоліо фрілансера в категорії Просування у соціальних мережах (SMM)
    Об'єкт / Продукт Просування:
    Харківський ретро сльот (ХРС)

    Цілі та завдання проекту:
    Продовження заходу в соціальних мережах (Facebook, VKontakte, Instagram); комплексне PR-спорудження проекту.

    Опис проекту:
    Ретро-дія такого рівня і масштабу відбулася в Харкові вперше (червень 2015 р.). Більше сотень учасників протягом двох днів представили глядачам свої ретро-автомобілі, мотоцикли, велосипеди та іншу техніку.
    Місцезнаходження: стадіон «Старт».
    Організатори: проект Ретроград за підтримки ФАУ.
    Географія учасників: Харків, Київ, Дніпропетровськ, Львів, Запоріжжя, Полтава.

    Результати проекту:
    Було отримано широке освітлення події в перерахованих соціальних мережах, що викликало підвищений інтерес аудиторії до івенту, незважаючи на те, що вона проводилася вперше.
    Завдяки PR-активностям було привернуто увагу понад 30 ЗМІ, серед яких Головне, Еспрессо-ТВ, 5 канал, УНІАН, Сьогодні, УТ-1, 2+2 і т.д.
  • 7845 UAH

    Притягнення аудиторії на сайт з Facebook

    Маркетингові дослідження
    Об'єкт / Продукт Просування:
    Мікрокрем від морщин Instantly Ageless

    Цілі та завдання проекту:
    Створення потоку зацікавленої аудиторії з мережі Facebook на сайт.™Вартість цільового переходу не повинна перевищувати $0,3.Географія проекту - США.Результати проекту:
    Проект проводився у два етапи.Спочатку були запущені тестові кампанії для отримання початкових даних про активність цільової аудиторії.Паралельно з цим проводилося відбір і сегментація аудиторії для подальших звернень до неї через рекламні оголошення.У другому етапі вже були запущені оголошення основної кампанії, короткі результати якої приведені на екраншоті рекламного кабінету.
  • 31 382 UAH

    Продовження української версії видання WTJ

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Об'єкт / Продукт просування:
    Перша спільнота ВКонтакте українського видання щоденника Wreck This Journal (Знищ цей щоденник) від видання «Книжковий клуб сімейного досугу».

    Цілі та завдання проекту:
    Створення, розвиток та підтримка першого і єдиного офіційного співтовариства в Україні, а також залучення 10 000 цільових підписників протягом трьох місяців діяльності при визначеному бюджеті.

    Результати проекту:
    Завдяки високому інтересу до продукту просування та великому відсотку цільової аудиторії серед підписників ВК, відзначається дуже висока залучення і відвідування групи (в середньому понад 1000 унікальних користувачів на день).
    Однією з завдань рекламної кампанії є не тільки набір визначеного числа підписників, але і збереження вартості за кожен приблизно на рівні $0,05.

    Додаткова інформація:
    Рекламні кампанії проекту вимагали постійного моніторингу та корекцій для збереження вартості нових підписників в визначених рамках.
  • 3923 UAH

    Привернення уваги до громадського проекту

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Об'єкт / Продукт Просування:
    Громадянський благодійний фонд «Харків з тобою»

    Цілі та завдання проекту:
    Підвищення охоплення та залучення для проведення конкурсу молодіжних програм розвитку Харкова KharkivGoingGlobal.
    Робота проводилася в основному інструментами цільової реклами і додатково проводили органічний посад. Проект тривав 1 місяць.

    Результати проекту:
    Основна рекламна діяльність була зосереджена на Facebook. Протягом 17 днів було проведено 6 різних кампаній, сформованих після текстових заходів.
    В результаті роботи охоплення сторінки проекту серед користувачів Facebook зросло на 49%, залучення і активність всередині сторінки – на 58%.
    Середня вартість залученого підписника сторінки становила $0,1, вартість переходу з Facebook на сайт - $0,19 (мінімальна досягнута ціна - $0,1).
  • 5884 UAH

    Продовження служби доставки в соціальних мережах

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Об'єкт / Продукт просування:
    Служба доставки страв японської та італійської кухні (г.Харків )

    Цілі та завдання проекту:
    Створення та всеосяжне просування послуг Клієнта на Facebook, VKontakte, Google+ та Instagram.Забезпечення спілкування з користувачами в соціальних мережах.Розвиток спільнот за основними показниками (знайомість бренду і продукту, збільшення залучення підписників, робота з негативним і претензіями, зростання числа підписників спільнот і т.д.) )Результати проекту:
    Проект просувається виключно «білими» методами і рекламною (цільовою) підтримкою.Проведена діяльність в соціальних мережах забезпечує постійний зростання охоплення і залучення підписників.Послуга доставки ключову увагу приділяє якості поставлених замовлень.Звичайно, не проходить без епізодів незадоволення і претензій клієнтів в соціальних мережах, що негайно обробляється адміністраторами проекту (праця ведеться з 100% відгуків і претензій).Все це робить цю послугу доставки однією з найбільш стабільних і популярних в регіоні.
  • 2550 UAH

    Рекламна кампанія на Facebook ($ 0,1 за результат)

    Реклама у соціальних медіа
    Об'єкт / Продукт просування:
    Компанія з оптових закупівель та доставки вантажів (Китай)

    Цілі та завдання проекту:
    Збільшення охоплення і залучення в соціальну мережу Facebook за допомогою цільової реклами

    Результати проекту:
    Завдяки відбору і сегментуванню потенційної аудиторії, досягли відносно низьких цін за нових підписників по трьох геолокаціях: Росія, Україна та Казахстан (в середньому - $0,1). Крім того, ще в ході рекламної кампанії було отримано 5 замовлень на послуги, що повністю покрило витрати не тільки на цю кампанію, але і на попередні тестові.

    Додаткова інформація:
    Бюджет кампанії склав 45 доларів.
  • 5884 UAH

    Перезапуск спільнот для інтернет-магазину

    Просування у соціальних мережах (SMM)
    Перезапуск спільнот для інтернет-магазину — приклад роботи портфоліо фрілансера в категорії Просування у соціальних мережах (SMM)
    Об'єкт / Продукт просування:
    Інтернет-магазин ювелірних виробів

    Цілі та завдання проекту:
    Підготовка і запуск нової стратегії присутності магазину в соціальних мережах (ВКонтакте, Однокласники, Facebook) для підвищення пізнаваності, залученності та лояльності бренду.

    Результати проекту:
    Переглянуто минулу стратегію і отримані результати, розроблено і впроваджено нову. За період роботи значно підніметься органічний охоплення і збільшиться динаміка зростання підписників спільнот. Оскільки притягувалися виключно живі цільові підписники, залучення в спільнотах також зросло.

    Додаткова інформація:
    Проект тривав чотири місяці. У ході попередніх заходів спільноти набрали до підписників значну частину ботів (у ВК - до 25%). Тому перший
    Тривалість роботи (1-1,5 місяців) Було відзначено активним відтоком підписників.
    Проект проводився без рекламної (цільової) підтримки.

Відгуки та компліменти про виконані проєкти 1

6 березня 2021 2000 UAH
Настраивть таргетированную рекламу

Якість
Професіоналізм
Вартість
Контактність
Терміни

Работа понравилось. Очень оперативно и профессионально. Спасибо !

Активність

  Останні ставки 10
Таргетолог
5600 UAH
Налаштування цільової реклами
5600 UAH
Настройка рекламы SMM - Кредитование для ФОП
5600 UAH
Настройка таргетинг + ретаргетинг VK
1400 UAH
Консультація по ADS Managers, Google ADS
300 UAH
Настройка и ведение РК в соцсетях
9886 UAH
Таргет поставщик мобильных аксессуаров оптом
10 468 UAH
Normalno.in.ua
8400 UAH
Настраивть таргетированную рекламу Персональний проєкт
2000 UAH
Настойка Facebook Commerce Manager + Wocommerce
6000 UAH