ФрілансериКирило Саворенко

Ви замовник? Запропонуйте Кирилу роботу над вашим наступним проєктом. Фрілансер? Зареєструйте профіль та починайте заробляти прямо зараз.

Україна Миколаїв, Україна
1 день 17 годин тому
Вільний для роботи вільний для роботи
вік 25 років
на сервісі 19 днів 17 годин

  • видео
  • креатив
  • графический дизайн
  • Graphic Design
  • motion design
Фрілансер Кирило С. — Україна, Миколаїв. Спеціалізація — Відеореклама, Анімація
231

Спеціалізація

Відеореклама
257 місце з 1216
Анімація
360 місце з 1233
Загальний рейтинг 2
  22583 місце з 277078

Перевірені дані

Перегляд інформації про верифікацію доступний тільки зареєстрованим користувачам.

Резюме

Мене звати Кирило Саворенко, я моушн-дизайнер з досвідом роботи з 2017 року. За цей час я брав участь у реалізації рекламних проектів, як у команді, так і самостійно.  Я маю навички з 2D- та 3D-анімації, монтажу відзнятого відеоматеріалу, композитингу, розумію стадії виконання відеопроекту. У своїх роботах ставлю за мету досягти високої якості та ставлю важливість ідеї на один з перших планів.


Також маю досвід з роботи у напрямку графічного дизайну та брендингу.

На даний момент я є частиною команди, роблю особисті проекти, але завжди відкритий для цікавих пропозицій.

Навички та вміння

Портфоліо

2 000 $Промо-ролик для аксесуарів Fashion Style

Відеореклама


Аксесуари цієї марки давно відомі багатьом носіям окулярів своєю якістю та витонченістю. Але до цього цю широку лінійку представляли у звичний спосіб - взаємодією з користувачем. Але що як більш яскраво представити їх власне окреме життя? Й розширити локації, адже вони надзвичайно широкі.

Це моя найперша робота у 3D, тому я маю до неї надзвичайно теплі почуття. У ній майже всі елементи змодельовано власноруч (у тому числі пляшки, оправи окулярів, футляри тощо). Формат 3D ролика був обраний зокрема через відсутність можливості у доволі короткий термін знайти стільки локацій у реальному житті.



  0

800 $Промо-ролик для очних крапель Aqua Comfort

Відеореклама


Що робити, якщо ваш товар мінімально кращий за конкурентів, та й ті переваги мінімально незрозумілі пересічному покупцю? Можна зробити пояснювальне відео з цими перевагами під легку музику, а можна спробувати похитнути усі звичні шаблони й звернутись до промо більш сучасних товарів.

Пафосні прольоти камери навколо речі, що розміром з зарядний пристрій, гра зі світлом й головне, заклик до дії - таким я побачив проект для очних крапель Aqua Comfort й замовник залишився максимально задоволеним.

Проект було реалізовано самостійно: починаючи від ідеї, завершуючи моделінгом пляшки.



  0

2 000 $Промо-ролик для контактних лінз

Відеореклама


Контактні лінзи дозволяють багатьом людям позбутись власних комплексів, при цьому не обмежуючи себе проблемами з зором. Мета цього ролику - показати бодай якесь узагальнене уявлення про розмаїття навколишнього світу крізь призму контактних лінз та можливостей, що вони надають.



  0