Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Dmitry — timus1900  
Управління клієнтами та CRM · Бізнес-консультування
Україна Київ, Україна
864
 25  0

❗Увага! Переведу з Bitrix24, AmoCRM на альтернативні crm ✔️ Перенесення даних ✔️ Налаштування бізнес-процесів та автоматизацій ✔️ Налаштування інтеграцій ✔️ Навчання персоналу Досвід роботи ✔️ Впровадження CRM систем більше 7 років ✔️ В інтернет-маркетингу понад 20 років ✔️ У Data science більше 5 років ✔️ Працював у b2b та b2c секторах ✔️ Запускав інтернет-магазини, проекти з продажу товарів та послуг ✔️ Викладацька діяльність з 2005 року Технології ⚒️ ✔️ Python ✔️ SQL ✔️ Google Cloud Platform, AWS ✔️ API (вебхуки, API конектори) ✔️ Інструменти візуалізації даних: Looker Studio (Google Data Studio), MS Power BI Послуги ‍ Впровадження CRM систем ✔️ ZohoCRM, monday.com, Pipedrive, SalesDrive, KeyCRM, NetHunt, KeepinCRM ✔️ Опис бізнес процесів (написання блок-схеми) ✔️ Налаштування срм та інтеграцій ✔️ Впровадження колтрекінгу та IP телефонії (Binotel, Ringostat, Zadarma та ін. - Європа, CallRail - США) ✔️ Навчання персоналу ✔️ Написання технічної документації Наскрізна аналітика ✔️ Налаштування аналітики на сайті (Google Tag Manager, Google Analytics) ✔️ Наскрізна аналітика (сайт/телефонія - crm система) ✔️ Переклад Google Analytics Universal на Google Analytics 4 ✔️ Збір даних (парсери) ✔️ Трансформація, зберігання даних (Google Cloud Platform, Amazon Web Services) ✔️ Аудит інтернет-проектів – пошук зон зростання бізнесу на основі даних. Інтеграції ✔️ Webhooks ✔️ API конектори (Google Analytics; Google Search Console; Google Ads; Facebook Ads; Tik-tok Ads; Admob; IronSource; FireBase; Google Sheets; API CRM систем; самописні сервіси при адекватному API) Зберігання та Візуалізація даних ✔️ Завантаження та зберігання даних (Google Cloud, AWS) ✔️ Дашборди в Looker Studio, MS Power BI ✔️ Написання аналітичних веб-додатків (Python, Streamlit) Маркетинг ✔️ Запуск рекламних кампаній будь-якої складності під ключ (Google Ads, Facebook Ads, Tik-tok Ads, Linkedin) ✔️ Запуск інтернет-проектів будь-якої складності під ключ (починаючи від аналізу ринку/конкурентів/маркетингової гіпотези та закінчуючи виведенням проекту на запланований рівень роботи, включаючи навчання персоналу, тех.підтримку тощо) Організаційні питання ✔️ Працюю за правилами даного сервісу ✔️ Передплата або сейф ✔️ Надалі можлива тех.підтримка з укладанням договору ✔️ ФОП 2-а група ✔️ Англійська, достатня для листування з клієнтами Увага!⚠️ ✔️ Не працюю з клієнтами з росії ✔️ Не працюю з російськими сервісами

Бізнес-консультування · Управління клієнтами та CRM
Україна Київ, Україна
Нужно знать, что делать, как делать, - взять и сделать.
426
 3  0

1 рік у компанії White sales: автоматизація шляхом впровадження CRM, телефонії, G-Suite. 1.5 року в агентстві інтернет-маркетингу 3.14. Впровадження CRM: amoCRM, Bitrix24, SpacePass, Yclients, Zoho CRM. 1 рік Керівник відділу впровадження CRM в групі компаній Estet: впровадження Бітрікс24, YCLIETNS. Своя компанія Salesjam 3+ роки. Співвласник мережі хімчисток авто Royal Clean. Працював із продуктами: amoCRM. Бітрікс24. ZohoCRM. Pipedrive. YCLIENTS. Profirbase. Flatris. Pact.ioПрацюю зараз із продуктами Pipedrive. Zoho (CRM, desk, Cliq, Projects, Workspace, People, Connect). KeyCRM. Flatris. NetHuntCRM. KeepinCRM. turbosms/alphasms. Телефонія: RingoStat. Nextel. Streamtelecom. Binotel. Роблю і закриваю потреби клієнтів в Аудит бізнес-процесів компанії замовника as-is, виявлення і збір вимог, цілей і бізнес-проблем (техніки: інтерв'ю, спостереження, аналіз документів). Складання концепцій впровадження CRM-систем для вирішення бізнес-проблем і завдань автоматизації. Опис бізнес-процесів as-is / to-be в нотації BPMN (Visio, Draw.io, Bizagi modeller) / табличному вигляді / текстовому вигляді. Пріоритизація вимог, затвердження із замовником, управління змінами вимог. Складання графіка проєкту, беклогу проєкту, меж проєкту з використанням Worksection / Bitrix24 / Trello / Notion. Розробка технічних завдань (ТЗ) на впровадження CRM. Розробка ТЗ на інтеграцію CRM з іншими сервісами, на доопрацювання необхідного функціоналу. Тестування налаштованої системи та розроблених інтеграцій. Розробка ТЗ логіки IP-телефонії, курирування впровадження телефонії, тестування. Введення в експлуатацію систему: проведення навчання по роботі в системі офлайн/онлайн, групові / індивідуальні. Складання регламентів для правильної роботи в системі, для оцінювання навичок після впровадження. Розробка текстових/відео інструкцій з використання продукту, правильної роботи згідно зі складеними регламентами. Аналіз роботи користувачів після впровадження, складання звітів. Консультативна та технічна підтримка користувачів. Доопрацювання систем та інтеграції: З телеграм гурупами. Особистим вайбер номером і телеграм через e-chat. З обліковими системами і так далі. Реалізовані кейси в рамках компанії (80+ проєктів), ніші: Забудовники. Сфера послуг (клініки, салони краси). Офлайн і онлайн школи. Виробники, що продають Б2Б (довгі цикли). Виробники, що продають Б2С (ритейл, наприклад, Perlahelsa). Агентства. Юридичні компанії. Деякі опис кейсів нижче за посиланнями. Чому я? У мене досвід не тільки бізнес-аналітика, а й менеджера. Я працюю в CRM сам зараз, раніше працював як менеджер, щоб зрозуміти їхні думки + я працював 4 місяці у відділі продажів, де аналізував поведінку менеджерів із СРМ, їхні незручності та заперечення. Я працюю на результат. Якщо в рамках домовленостей на старті, ви не отримали того, чого очікували - я повертаю гроші. У межах проєкту я даю рекомендації зі свого досвіду (понад 95 проєктів) щодо бізнес-процесів із метою поліпшити те, що вже є зараз, і описати роботу в регламент. Окрім CRM, я впроваджую IP-телефонію і Calltracking, додаткові сервіси (g-suite, profitbase/flatris, Webster, YCLIENTS) для автоматизації бізнес-процесів. Після проєкту ми можемо продовжувати співпрацю щодо поліпшення або доопрацювання бізнес-процесів.

Бізнес-консультування · Написання сценаріїв
Україна Київ, Україна
професіоналізм – професіонал знає що робить, гарантуючи якість виконаної роботи
189

КОРОТКЕ РЕЗЮМЕнезалежного системного фінансового аналітикаПенсіонера за Віком, Пенсійне Свідоцтво серія ААЛ № 279369 Романко Михайла Незалежний системний фінансовий Аналітик, спортивного виду чоловік 1958 року народження, активний пенсіонер Михайло Романко, по гороскопу скорпіон, собака, освіта вища спеціальна, навчання 1975-1981 роки в спеціальному навчальному закладі СРСР, фах системний аналітик, системний фінансовий аналітик, в тому числі як: - системний фінансовий аналітик в 1980 році по лінії Міністерства зовнішньої торгівлі СРСР (міжнародні фінансові розрахунки, моніторинг) проходив короткотермінове навчання в США, де була така основна тема навчання як РЕПО Операції, управління фінансовими ризиками, вексельне право, вексельні операції, міжнародні розрахунки з використанням векселів, кліринг, цесія. Починаючи з жовтня 1991 року як Аналітик, так і різного виду Менеджер, Агент, Представник почав свою незалежну, особисту діяльність як Аналітика, так і Проект-Менеджера, в тому числі і Кризового Менеджера, спочатку в «лихі нульові» в Р.Ф., російських бізнес структурах, малого і середнього бізнесу, приймав участь як Аналітик з виконанням обов’язків Проект Менеджера і в «ПРИВАТИЗАЦІЇ» а починаючи з 2001 року і в України, в різного виду українських бізнес структурах включаючи і те, що: - починаючи з грудня 1992 року по перше грудня 2015 року, більше часу як незалежний системний фінансовий Аналітик, Учасник транснаціональної групи незалежних системних фінансових аналітиків СКОРПІОН з міста Гонконг займався як самостійно, так і в складі групи СКОРПІОН розробкою на ЗАМОВЛЕННЯ різного виду:Програмних Продуктів в таких напрямках як банківська справа; фінансовий, фондовий ринок; торгові операції; створення різного виду суб’єктів господарювання; інновація, інвестиція; поточне фінансування; рефінансування; вирішення на основі різного виду цесій питання закриття як кредиторської, так і дебіторської заборгованості; хеджування, в тому числі: для СОЛІДНИХ ТРЕЙДЕРІВ з США, які торгують як на різних Біржах, так і позабіржовому ПРИВАТНОМУ ринку на Замовлення таких Трейдерів підготовляли Торгові Бізнес Проекти, де основне це Фундаментальний Аналіз як стану ринку, так і стану ділового середовища в ті країні якою цікавився Трейдер, що було Предметом Замовлення, Програмних Продуктів виходячи з того що:основним лей-мотивом таких Програмних Продуктів було таке, що перед тим як щось купити, чи робити спочатку потрібно знати, кому це потрібно, хто буде купувати майбутню товаро-послугу, а саме головне чи будуть в майбутніх покупців на дану, таку купівлю власний грошовий ресурс, вартість грошового ресурсу включаючи і можливість: доступу таких майбутніх покупців до грошових ресурсів і яку роль в даному будуть відігрівати банки, інтерес банків в даному, і само собою використання Векселів, Тратт, з деякими аспектами такої моєї діяльності як Аналітика можна ознайомитись пропрацювавши інформацію, документи розміщену на ФІНПОРТАЛІ за посиланням http://chb.in.ua/portal/, виходячи з того що Програмний Продукт ФІНПОРТАЛ НЕЗАЛЕЖНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНСТВО «ЧОРНИМ ПО БІЛОМУ знаходиться в стадії підготовки. Починаючи з жовтня 1991 року особисто як, Аналітик-Експерт, надавав різного виду Замовникам, само собою не бідним фізичним особам різного виду ПОСЛУГИ такі як: - підготовляв як Аналітичні, так і Експертні Висновки по Замовлені Замовником тематиці, підготовляв різного виду Прогнози Можливого Розвитку Ситуацій в Цікавих для Замовником сегментах ділової активності, а починаючи з жовтня 1991 року як Аналітик-Експерт, Аналітик-Консультант Учасник Групи СКОРПІОН приймав участь в супроводі реалізації різного РЕПО операцій, вексельних операцій, в тому числі приймав участь в підготовці на Замовлення, для Замовників різного виду Програмних Продуктів, реалізуючи які Замовники вирішували такі особисті питання в таких восьми напрямках як:закриття кредиторської, дебіторської заборгованості, відновлення платоспроможності, хеджування, залучення грошового ресурсу, вирішення такого питання як вигідно продати, купити, вийти на інші ринки, підготовити для себе Бізнес-Проект, реалізувати НОУ-ХАУ. Виходячи з Інформації, викладеної в даному РЕЗЮМЕ, я Михайло Романко, як фізична особа, системний фінансовий Аналітик, Аналітик-Експерт, Аналітик-Консультант, готовий як для як україномовного, так і російськомовного суб’єкта господарювання, як свого роботодавця, так і для свого особистого як україномовного, так і російськомовного Замовника як фізичної, так і юридичної особи, Замовника який: - в письмовому виді, Особисто Мені Романко Михайлу як системному фінансовому Аналітику, Аналітику-Експерту, Аналітику-Консультанту, представить своє власне Замовлення, підготовлене Замовником в довільні письмові формі і надане мені Романко Михайлу, згідно даного я Романко Михайло ГОТОВИЙ виконувати таку роботу, виконану в нестандартні для України як формі, так і виді як: 1) надавати на платні договірні основі, як в письмові, так і в усні формі Консультації по таких питання як, що таке РЕПО Операції, управління фінансовими ризиками, вексельне право, вексельні операції, міжнародні розрахунки з використанням векселів, кліринг, цесія строкова торгівля ведена на підставі форвардних контрактів з використанням опціонів робота, діяльність Проект-Менеджера, Кризового Менеджера, Агента, Фінансового Агента, Торгового Агент, Торгового Представника, готовий: - на платні основі на Замовлення, для Замовників як юридичних, так і фізичних осіб України як україномовних, так і російськомовних підготовляти різного виду Програми, Бізнес Плани, в таких восьми напрямках як закриття кредиторської, дебіторської заборгованості, відновлення платоспроможності, хеджування, залучення грошового ресурсу, вирішення такого питання як вигідно продати, купити, вийти на інші ринки, підготовити для себе Бізнес-Проект, реалізувати НОУ-ХАУ 2) розробляти на контрактні платні основі, на Замовлення, для Замовників, суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість до 100 000,00грн., максимальна вартість, такі програмні продукти як Індивідуальні Фінансові Плани Суб’єкта Господарювання, так і Індивідуальні Торгові Програми Суб’єкта Господарювання Купляти-Продавати на Форвардні Основі, Вексельні Формі Розрахунку. 3) розробляти на контрактні платні основі на Замовлення, для Замовників, як фізичних осіб, так і суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість, до 1 000 000,00грн., максимальна вартість такий Програмний Продукт, реалізувавши який Замовник як Кредитор, так і як Боржник, отримає таку можливість як: - закривати на постійні основі як Кредитором, так і як Боржником на підстав Контрактів Цесії, особисту як кредиторську, так і дебіторську заборгованість Замовника, яку на постійні основі, від імені Замовника як Кредитора, так і Боржника, на підстав Контрактів Цесії, закриває Цесіонарій Замовника, як Кредитора, так і Боржника, Цесіонарій такий як Банк, який існуючу у Замовника кредиторську, так і дебіторську заборгованість Замовника як Кредитора, так і Боржника:переводить в вексельну форму, на підставі даного Банк Цесіонарій Замовника уже як Банк, Особливий Платник Замовника, діючи на умовах такого правочину як Контракт Доміціляції Векселів,Тратт, укладеного Цесіонарієм уже як Банком з Замовником як Кредитором, так і як Боржником, на підставі якого Банк як:Особливий Платник Замовника, або погашає, оплачує від імені Замовника як Боржника як Векселі, так і Трати, видані або Замовником як Боржником, або проти Замовника як Боржника на користь Кредиторів Замовника, або бере на інкасо, здійснює на користь Замовника як Кредитора Операцію-Інкасо з як Векселями, так і з Тратами, виданими або Замовником як Кредитором, проти Боржників Замовника, або Боржника Замовника на користь Замовника як Кредитора. 4) розробляти на контрактні платні основі, на Замовлення, для Замовників, як фізичних осіб, так і суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість до 200 000,00грн., максимальна вартість такий програмний продукт, реалізувавши який Замовник як Банкрот, так і як на певний час Неплатоспроможна особа, відновить: - особисту платоспроможність Замовника як Банкрота, так на певний час Неплатоспроможної особи, ставши платоспроможною особою, яка веде активну діяльність виходячи з того, що дане здійснюватиме Замовник на основі санації, як особисто самим Замовником самого себе як Банкрота, так на певний час Неплатоспроможної особи, так і особистим Санатором Замовника як Банкрота, так на певний час Неплатоспроможної особи Санатором:таким як Банк, який діючим від імені і на користь Замовника як Банкрота, так і на певний час Неплатоспроможної особи, Замовника, здійснить санацію Замовника як Банкрота, так на певний час Неплатоспроможної особи на підставі такого правочину як, Контракт Санації, укладений Замовником як Банкротом, так і на певний час Неплатоспроможною Особою з Банком Санатором. 5) розробляти на контрактні платні основі, на Замовлення, для Замовників, як фізичних осіб, так і суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість до 300 000,00грн., максимальна вартість, такий програмний продукт, реалізувавши який як особисто сам Замовник, так і особистий Виконавець Замовника, отримають такий результат як: - захиджують від волатильності банківським металом, золотом як різного виду грошовий ресурс Замовника, так і сам банківський метал, золото, включаючи і хеджування особисто як самим Замовником, так і особистим Виконавцем Замовника від волатильності, таких правочинів як різного виду контракти купівлі-продажу різного виду Товарних Активів, укладених як особисто самим Замовником як Продавцем, так і Покупцем, так і від імені Замовника Агентом, Комісіонером Замовника як Продавця, так і Покупця. 6) розробляти на контрактні платні основі, на Замовлення, для Замовників, як фізичних осіб, так і суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість до 1 000 000,00грн., максимальна вартість, такий програмний продукт, реалізувавши який Замовник, отримає таку можливість як: - залучати, як особисто самим Замовником, так і на користь Замовника Фінансовим Агентом Замовника, потрібний Замовнику грошовий ресурс з ціллю, поповнення Замовником як особистого оборотного активу Замовника, так і формування, як особисто самим Замовником, так і на користь Замовника, Фінансовим Агентом Замовника, основного капіталу Замовника, в тому числі і формування, як особисто самим Замовником, так і на користь Замовника, Фінансовим Агентом Замовника потрібного Замовнику:інвестиційно-інноваційного ресурсу, виходячи з того, що саме залучення, як особисто самим Замовником, так і на користь Замовника Фінансовим Агентом Замовника, потрібного Замовнику грошового ресурсу здійснюватиметься, на підставі таких правочинів як контракт відсоткової позики, які Замовники як Позичальники укладатимуть з своїми Позикодавцями як самостійно, так і через Фінансових Агентів Замовника як Позичальника відповідно того, що Замовник Позичальник повертає отриману на підставі контракту відсоткової позики грошову позику, шляхом оплати, погашення Позичальником Векселів контракту відсоткової позики, в тому числі:залучати для Замовника як Позичальника грошовий ресурс будуть і Банки як Фінансові Агенти Замовника, які на підставі, розміщення таким Фінансовим Агентом Позичальника Банком, серед Банків особистих Векселів Банку, розміщених Банком як Фінансовим Агентом Замовника від імені свого Клієнта Замовника як Позичальника з ціллю, залучення Банком для свого Клієнта від імені Клієнта, потрібного Клієнту позикового грошового ресурсу. 7) розробляти на контрактні платні основі, на Замовлення, для Замовників, як фізичних осіб, так і суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість до 1 000 000,00грн., максимальна вартість, такий програмний продукт, реалізувавши який Замовник, отримає можливість вирішувати такі особисті питання як Вигідно, або Продати, або Купити як особисто самим Замовником як Продавцем, так і як Покупцем, так і на користь Замовника, як Покупця, так і як Продавця Посередником Замовника, любий потрібний Замовнику Актив як, певного виду товарний продукт, виходячи з того, що такі: - торгові операції Купівлі-Продажу здійснюються на підставі таких, термінових правочинів як Форвардні Контракти, Ф’ючерси, де розрахунок Покупця з Продавцем здійснюється в вексельні формі, і що в таких торгових операціях приймають участь Банки як, Особливі Платники Покупців, які від імені Покупців на підставі контрактів Доміціляції Векселів, Трат оплачують, погашають векселі, або тратти як Форвардних Контрактів, так і Ф’ючерсів. 8) розробляти на контрактні платні основі, на Замовлення, для Замовників, як фізичних осіб, так і суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість до 1 000 000,00грн., максимальна вартість, такий програмний продукт, реалізувавши який Замовник, отримає можливість вирішувати, такі особисті питання Замовника як: - вихід, як особисто, самим Замовником, так і виводу Замовника, Посередником Замовника, як Власника різного виду Активу як Товаровиробника, так і як Продавця, Покупця на, різного виду нові, невідомі для Замовника як Товаровиробника, так і як Продавця, Покупця ринки товарів, технологій, товаро-послуг, фінансів, фондових активів, операцій: виходячи з того, що в таких операціях виходу, виводу на нові невідомі для Замовника як Товаровиробника, так і як Продавця, Покупця будуть задіяні Банки. 9) розробляти на контрактні платні основі, на Замовлення, для Замовників, як фізичних осіб, так і суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість до 1 000 000,00грн., максимальна вартість, такий програмний продукт, реалізувавши який Замовник, отримає можливість вирішувати такі особисті питання як: - вирішувати, особисто самим Замовником, так і на користь Замовника такого питання як підготовка, написання особисто для Замовника на основі, особистого Замовника, тактико-технічного обґрунтування різного виду Бізнес-Планів, Програм, згідно даного забезпечення реалізації як особисто самим Замовником, так і на користь Замовника, Діловими Партнерами Замовника Бізнес-Планів, Програм, на основі даного:реалізації Замовником всього того, що було вказано особисто Замовником в тактико-технічному обґрунтуванні Замовника виходячи з того, що в такі діяльності будуть задіяні як Консалтингові, так і Інжинірингові суб’єкти господарювання. 10) розробляти на контрактні платні основі, на Замовлення, для Замовників, як фізичних осіб, так і суб’єктів господарювання України як україномовних, так і російськомовних, ціна договірна від 1000,00грн., мінімальна вартість до 5 000 000,00грн., максимальна вартість, такий програмний продукт, реалізувавши який, Замовник, отримає можливість вирішувати такі особисті питання як, вирішувати, особисто Замовником, так і на користь Замовника як Замовника НОУ-ХАУ такого питання як забезпечення доступу Замовника як: - Замовника НОУ-ХАУдо різного виду, потрібного НОУ-ХАУ, що виражається в забезпеченні виходу Замовника НОУ-ХАУ на різного виду наукові інституції, виходячи з того, що Замовник НОУ-ХАУ, замовляючи в профільні наукової інституції, потрібне НОУ-ХАУ, фінансує діяльність такої профільної наукової інституції, пов’язаної з адаптацією на користь Замовника потрібного НОУ-ХАУ, відповідно того, що Замовник НОУ-ХАУ буде забезпечено умови, коли Замовник НОУ-ХАУ отримає можливість: сформувати на вигідних умовах, потрібний Замовнику НОУ-ХАУ грошовий ресурс, потрібний Замовнику НАУ-ХАУ для фінансування діяльності профільної наукової інституції, пов’язаної з адаптацією на користь Замовнику НОУ-ХАУ потрібного НОУ-ХАУ, так і для фінансування діяльності Замовника НОУ-ХАУ пов’язаної з процесом, як:підготовки до реалізації як особисто самим Замовником НОУ-ХАУ, так і Діловим, Діловими Партнером, Партнерами Замовника НОУ-ХАУ, так і з самою реалізацією як Замовником НОУ-ХАУ, так і Діловим, Діловими Партнером, Партнерами Замовника НОУ-ХАУ замовленого НОУ-ХАУ. Я, Михайло Романко, фізична особа, системний фінансовий Аналітик, Аналітик-Експерт, Аналітик-Консультант, ГОТОВИЙ, підготовляти вищевказані програмні продукти як для як україномовного, так і російськомовного суб’єкта господарювання як свого роботодавця, так і для свого особистого як україномовного, так і російськомовного Замовника як фізичної, так і юридичної особи, Замовника виходячи з того, що: - підготовку кожного вказаного в даному РЕЗЮМЕ програмного продуту на контрактні основі я буду здійснювати виходячи з складності програмного продукту протягом від тридцяти робочих днів, мінімального терміну підготовки Замовленого програмного продукту до, чотирьохсот робочих днів, максимального терміну підготовки Замовленого програмного продукту відповідно того, що: кожний такий Замовлений програмний продукт я підготовлятиму на контрактні основі, підготовляючи кожний Замовлений програмний продукт мінімум чотирма частинами, максимум десяти частинами виходячи з того, що базовою основою кожного Замовленого програмного продукту є перш початкову підготовлений такий документ кожного Замовленого програмного продукту як Концепція Програмного Продукту, на базові основі якого за участі Проект Менеджера Замовника і підготовлятиметься кожний Замовлений програмний продукт, відповідно того, що: вартість підготовки кожного Замовленого програмного продукту, в залежності від складності Замовленого програмного продукту, становить від 1000,00грн., мінімальної вартості підготовки Замовленого програмного продукту до 5 000 000,00грн., максимальної вартості підготовки Замовленого програмного продукту і того, що розрахунок Замовника за підготовку Замовленого програмного продукту Замовник здійснює:мінімум чотирма окремими грошовими сумами, максимум десяти окремими грошовими сумами, впродовж такого терміну як тридцяти робочих днів, мінімального терміну розрахунку Замовника за підготовлений програмний продукт до, чотирьохсот робочих дів, максимального терміну розрахунку Замовника за підготовлений програмний продукт виходячи з того, що:до підготовки кожного Замовленого програмного продукту Я, Михайло Романко, фізична особа, системний фінансовий Аналітик, Аналітик-Експерт, Аналітик-Консультант, залучатиму на українському Фріланс ринку різного виду Фрілансів. В 2021 році ОСОБИСТО як, системний фінансовий аналітик, Аналітик-Експерт, діючи на українському Фрілансі як Вільний Стрілок, спільно з своїми Партнерами, системними фінансовими Фріланс-Аналітиками, розпочав підготовку до процесу реалізації спеціалізованого Технологічного-Бізнес-Проекту, складової власного суб’єкта господарювання ТзОВ-ФІК-Номак-Інвест Бізнес-Проекту-Номак-Інвест, реалізацію якого в 2020 році розпочало суб’єкт господарювання НЕЗАЛЕЖНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНСТВО «ЧОРНИМ ПО БІЛОМУ» як: - спеціалізованого Технологічного-Бізнес-Проекту Гроші Роблять Гроші. Як Борг можна перетворити в Актив на якому можна заробляти, спеціалізованого Технологічного-Бізнес-Проекту суб’єкта господарювання ТзОВ-ІА-Ч.по.Б., розрахованого в першу чергу на такий контингент споживачів спеціалізованого Технологічного-Бізнес-Проекту як: на українських пенсіонерів, які мають на постійні основі, стабільний гарантований грошовий дохід в формі пенсії, так і на різного виду працівників бюджетної сфери, спеціалізованого Технологічного-Бізнес-Проекту реалізацію якого ТзОВ-ІА-Ч.по.Б. буде здійснюватиме на YouTube TV через канал інформаційного агентства "Чорним по білому", відповідно для ознайомлення з основою: спеціалізованого Технологічного-Бізнес-Проекту Гроші Роблять Гроші. Як Борг можна перетворити в Актив на якому можна заробляти, представляю допуск до такої пробної, повторюю пробної Відео-Інформації Романко Михайла, Кіно-Проб, підготовлених літом 2020 року, повторюю ще раз Кіно-Проб спеціалізованого Технологічного-Бізнес-Проекту Гроші Роблять Гроші. Як Борг можна перетворити в Актив на якому можна заробляти розміщених за такими посиланнями як:https://youtu.be/mxmvF_B1rtkhttps://youtu.be/yLhl2IjWgDQ Не достаток, не володію англійською мовою, яку не вивчав по причині, неможливості вільно вимовляти більше двох десятків слів як на українські, так англійські інших аналогічних мовах. ОСТАННЄ, досконало, вільно володію як українською, так і російською мовами, і в певних параметрах і польською мовами, за те досконало володіючи методом МАШИНОГО ПЕРЕКЛАДУ. На даний час в першу чергу як активний пенсіонер, якому потрібно збільшити страховий стаж, і само собою як Аналітик, так і як Менеджер, Проект Менеджер, Кризовий Менеджер, Торговий Представник займаюсь пошуком на ринку вакансій структури, само собою не бідного суб’єкта господарювання, в якого можуть бути і проблеми, який:- маючи відповідну вакансію Аналітика, Менеджера, Проект Менеджера, Торгового Представника, або аналогічну іншу вакансію, отримає можливість отримати неординарного фахівця, з великим практичним досвідом реальної роботи Аналітика, розробника Програмних Продуктів само собою не на Українському ринку, який досконало знає як працюють гроші, як задіяти в роботу, активні як фінансові, так і торгові, в тому числі і виробничі операції грошові активи як базовий актив вказаних операцій, суб’єкта господарювання який само собою уміє як купляти, так і продавати в тому числі і через Інтернет:наддасть можливість Аналітику як Менеджеру, так і Проект Менеджеру, або Менеджеру по Продажам, Торговому Представнику, або Фахівцю фінансового ринку прийняти участь в реалізації цікавого для Аналітика Михайла проекту, програми, торгової операції суб’єкта господарювання. з ПОВАГОЮ Пенсіонер за ВікомАналітик Михайло

Консалтинг · Бізнес-консультування
Україна Миколаїв, Україна
171

ДИРЕКТОР з 08.2020 по нині (2 роки 7 місяців) KnyshKnowHow Consulting, Київ (управлінський консалтинг) Надання експертних послуг власникам і ТОП-менеджерам компаній для управління і вирішення складних завдань розвитку бізнесу. Спеціалізація: - виведення бізнесу із стагнації до розвитку через посилення маркетингу та активні продажі; - систематизація бізнесу, що швидко зростає, для зниження операційної завантаженості власника на користь стратегічної діяльності;- антикризове управління; - автоматизація бізнес-процесів. Форми надання послуг: - інтерім-менеджмент (контрактне управління бізнесом); - зовнішнє консультування, коучинг керівників; - проектний менеджмент. Консалтингові проекти проводяться за міжнародними стандартами:- ISO 20700:2017 управління консалтинговими проектами;- ISO 9001:2015 управління процесами,- ISO 21500:2012 управління проектами,- - ISO 31000:2018 управління ризиками,а також в рамках кодексу етики Асоціації консультантів з управління CMC-Ukraine. Інформацію про реалізовані проекти надаю по запиту. Комерційний директор з 06.2018 по 08.2020 (2 роки 2 місяці) Домофонні системи, Київ (Дистрибуція та проекти в сфері: контроль доступу, відеоспостереження, безпека.) Розвиток каналу продажів Β2Β, B2C: оптова торгівля, рітейл, роздрібна торгівля. Координація діяльності підрозділів компанії. Переговори з ключовими клієнтами. Управління товарними запасами. Підбір і розвиток персоналу. Антикризове управління (успішне проходження карантину) Результати діяльності: - Зростання продажів (відносні показники будуть надані на співбесіді). - Проаналізовано та систематизовано ринок систем безпеки. Були знайдені точки зростання. - Розроблена і впроваджена політика продажів. - По всій Україні сформована дилерська мережа. - Комплектований штат комерційних підрозділів компанії. - Систематизовано та описано організаційну структуру та бізнес-процеси компанії. - Впровадження продукції в мережу гіпермаркетів Епіцентр. - Укладено прямі договори про постачання обладнання провідними забудовниками України. Груп. - Впроваджено CRM систему. Директор з продажу з 01.2015 по 12.2018 (3 роки 11 місяців) Південна бізнес школа, Миколаїв (бізнес освіта) Розробка та маркетинговий план «Південної бізнес школи» Проведення промо-майстер-класу з продажу та прямих продажів. Навчання слухачів повного курсу «Основи підприємництва» за темами: «Активне просування на ринку», «Аутсорсинг: економія та ефективність», «HR. Кадри вирішують все!" Консультування випускників з питань організації прямих продажів. Особисто реалізував консалтингові проекти: -автоматизація бізнес-процесів «Логістика» і «CRM» на підприємстві з виробництва і доставки питної води «ЧИСТА ВОДА»; - організація систематичних активних продажів на підприємстві з виробництва та доставки питної води «ЧИСТА ВОДА»; - керівництво командою експертів з аудиту та підвищення комерційної ефективності м'ясопереробного підприємства «Марка Малицького», розроблена модель Торгового дому. Директор з 12.2004 по 07.2018 (13 років 7 місяців) компанія "Starpom", м. Миколаїв (Миколаївська обл.) (Комп'ютерна техніка, системна інтеграція, сервісне та гарантійне обслуговування, поставка офісних товарів.) Продукт компанії - це комплексне офісне обслуговування. Сегмент B2B. Провів компанію від стартапу до регіонального лідера за 3 роки. Реалізовані проекти на підприємстві: Унікальна модель організації активних продажів. Запуск інтернет-магазину. Повна автоматизація обліку та бізнес-процесів на базі програми 1С. Розробка та впровадження моделі управління процесами. Отримання кредитів, інвестицій, грантів. Активна участь у спеціалізованій першій в Україні Торгово-закупівельній групі, ТПП,Організації роботодавців та інших об”єднаннях. Освіта Сухомлинський національний університет фізико-математатичний факультет, викладач фізики, магістр, Миколаїв (Миколаївська область) вища, період навчання 1995 по 2001 (5 років 8 місяців) Додаткова освіта курс "Теорія розв'язання винахідницьких задач" Шпачинський Ігор Леонідович (2000-2001) курс "Основи підприємницької діяльності" Регіональний фонд підтримки підприємництва Євсєєва Володимир Борисович (2005 р.) цикл семінарів-практикумів «Адміністративні технології управління» Висоцького Олександра, Астремського Олександра Олександровича та інших (2007-2008 рр.) індивідуальний тренінг «Антикризовий менеджмент» арбітражний керівник Костін Сергій Олексійович (2009) курс "Модель удосконалення Європейського фонду управління якістю EFQM" Українська асоціація управління якістю Бєльського (2014 р.) Семінар-практикум "Нотація опису бізнес-процесів IDEF0" Душейко Дмитро (2015) курс "Облік і менеджмент для топ-менеджера" міжнародного аудитора Гаманюк Валентини Василівни (2010 р.) курс "Власник 2.0", Бізнес-конструктор, Куницький Кирило (2019-2020) Курс "Анатомія реклами у Facebook/Instagram", Володимир Черкасов (2020) Введення в Теорію обмежень та Процеси мислення, як потужний підхід до управління бізнесом, Юлія Плієва (2019-2020) Маркетинг: розробка та продаж цінності пропозицій для КПТ. Плієва Юлія (2021, 1 місяць) Професійні та інші навички Навички володіння комп”ютером: Досконало володію апаратною та програмною частинами комп'ютера та периферійних пристроїв. Програмне забезпечення, що використовується в роботі: MSOffice: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Visio, Project; 1С, Бітрікс24, Бінотель, ΜIndMap, Trello і багато іншого. Керівництво підприємством, у тому числі антикризове (15 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. Ефективне проведення переговорів (10 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. Аналітика, в тому числі методики PEST, SWOT, GAP, BCG, ABC, XYZ и (11 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. Пошук ефективних рішень ТРИЗ, Теорія обмеження (20 років досвіду) Просунутий, використовую в даний час. Групове та індивідуальне навчання (20 років досвіду) Просунутий, використовую в даний час. Керівництво бізнес-процесами. Маю сертифікат ISO9001:2015 (5 років досвіду) Вище середнього, використовую в даний час. Постановка задач по автоматизації биізнес-процесів 1С, Бітрикс24 (15 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. Управлінський облік: постановка, контроль, аудит. Бюджетування (7 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. Управління проектами. Маю сертифікат ISO 21500:2012 (6 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. Управлінняе ризиками. Маю сертифікат ISO 31000:2018 (10 років досвіду) Просунутий, використовую в даний час. SPIN продажі (2 роки досвіду) Вільно, використовую в даний час. Знання мов Російська ─ вільно Українська ─ вільно Англійська ─ середній Іспанська ─ початковий Рекомендації Надаю по запиту. Додаткова інформація Чинний член ГО «Всеукраїнська асоціація консультантів з менеджменту» з 04.09.2018. Шукаю цікаву і масштабну роботу. Особливо мене цікавить освіта. Хобі холодна зброя: вивчення та тренування. Брав участь у змаганнях та перемагав. Вивчення картини світу: філософії, релігій, науки. Освіта. Я люблю вчитися і викладати. Цікавлюся системами освіти, розробляю авторські методики. Резюме кандидата розміщено за адресою: www.work.ua/resumes/4856740

Бухгалтерські послуги · Бізнес-консультування
Україна Рівне, Україна
153
 1  0

Впровадження, супровід, допрацювання Odoo ERP Odoo ERP - це система для комплексного управління бізнесом, включаючи, наприклад, CRM, електронну комерцію, виставлення рахунків, фінансовий облік, виробництво, склад, управління проектами та управління запасами. Система універсальна і вирішує широке коло завдань. Оскільки система модульна Ви оплачуєте лише той функціонал, який справді необхідний для вашої діяльності. Бухгалтерський супровід ФОП 1-3 групи на єдиному податку Індивідуальний підбір пакету послуг. - консультації по підбору найбільш вигідною системи оподаткування та схеми - ведення бухгалтерського обліку на ФОП; - реєстрація, внесення змін, припинення реєстрації ФОП; - якісний бухгалтерський супровід Вашого бізнесу; - своєчасну здачу бухгалтерської та податкової звітності; - надійність і якість обслуговування; - роботу з проведення та оформлення банківських операцій; - сплата відповідних податків через банківські системи та звірка платежів; - нарахування, сплата заробітної плати найманим працівникам та відрахування відповідних податків; - кадровий облік; - електронний документообіг через систему Вчасно; - аналітика фінансової діяльності, формування звітів P&L (Звіт про фінансовий результат) та Cash Flow (Грошовий потік)

Юлія — O_Julia_L
Консалтинг · Бізнес-консультування
Україна Київ, Україна
139

1) HR консалтинг: - проведення HR-аудиту; - розробка HR-стратегії та дорожної кар’єру; - формування HR-бюджету; - впровадження грейдингової системи; - побудова системи оплати праці (Total Reward); - управління ефективністю (розробка та впровадження системи KPI / OKR); - оцінка персоналу; - запуск HR-аналітики; - нормування та оптимізація персоналу; - опис, оптимізація та автоматизація HR-процесів, написання політик, положень, інструкцій і т.і.; - детінізація заробітної плати та легалізація трудових відносин відповідно до законодавства України.

Управління проєктами · Бізнес-консультування
Україна Трускавець, Україна
Усюди бачити можливості
127
 2  0

На даний момент працюю керівником компанії AXISMETAL - українського виробника трейсилерів та термоформерів у галузі харчового пакувального обладнанняЗаймаюся комерційним напрямком та побудовою команди. Масштабую компанію з малого бізнеса у середній. Досвід роботи Бізнес-помічник CASCADE AQUA Київ (проектування, ландшафтний дизайн, автоматичний полив, озеленення) квітень 2019 - червень 2020 Чим займалася: розробка стратегії та планування розвитку компанії спільно з керівником; вирішення питань, що постійно надходять, різного рівня складності; закриття ключових вакансій; координація роботи команди, постановка завдань та контроль виконання; взаємодія з клієнтами – дзвінки, зустрічі; ведення проектів (внутрішніх та зовнішніх); підбір та організація підрядників; швидке реагування на запити, що надходять від клієнтів, дотиск великих b2b угод; Результати: запустила новий канал залучення потенційних клієнтів, що підвищило окупність у 2 рази підвищила KPI власника, впровадила планування та стратегію, допомогла вибудувати первинну структуру компанії з 3-х до 10-ти осіб у критично стислий термін організувала закриття великої угоди, яка значно вплинула на дохід компанії протягом півроку ( up-sale ) реорганізувала основний департамент компанії допомогла власнику прибрати ключові психологічні бар'єри, що перешкоджали масштабуванню бізнесу подвоїла середній чек шляхом впровадження змін у алгоритмах роботи з клієнтом зв'язала команду в єдине ціле, виступаючи містком між власником та колективом та між людьми всередині колективу Media Buyer TerraLeads СРА Hub , (Товари краси та здоров'я) Київ ( Реклама / Маркетинг / PR-послуги) червень 2017 - січень 2019 Чим займалася: Налаштування та ведення рекламних кампаній ( Facebook , Google з метою залучення цільової аудиторії) Постійний пошук нових алгоритмів для підвищення конверсії Аналітика Створення та тестування рекламних креативів Написання та переклад текстів, що продають Результати: Утрималася та зберегла прибутковість завдяки виваженій оцінці ризиків у момент, коли вся команда пішла у мінус за рекламними бюджетами. Допомогла розробити нові стратегії для виходу із ситуації Навчилася базовому редагуванню та адаптації сайтів (HTML/CSS), а також роботи у відеоредакторах Набула навичок створення фото/відео креативів та текстів, що продають. Account manager PROSTO-R Mobile Marketing Agency , Санкт-Петербург (Реклама / Маркетинг / PR-послуги) листопад 2015 - серпень 2017 Чим займалася: Прийом та обробка вхідних заявок Конвертація в замовлення Відправка комерційних пропозицій, ведення угоди Підтримка сервісу для клієнтів Результати: Закрила найбільшу угоду в історії компанії Підвищення конверсії у 2 рази Надання сервісу на найвищому рівні клієнтам компанії Менеджер з продажу ГК Апіфітофарм , Київ (Продаж фіз. особам, охорона здоров'я) січень 2013 - серпень 2015 Чим займалася: обробка вхідних дзвінків; консультація та підбір препаратів, робота з потребами; робота з запереченнями; дзвінок теплої бази клієнтів (вихідні дзвінки); оформлення продажу; ведення клієнтів; Результати: напрацювання великої бази лояльних клієнтів, їх утримання; підвищення конверсії у 1,5 рази; Офіс менеджер ТОВ «Оптимальні Логістичні Системи», Київ (Логістика, ЗЕД) травень 2012 - грудень 2013 Чим займалася: прийом вхідних дзвінків, факсів та електронної пошти переклад документів з/на англійську мову, допомога у спілкуванні з іноземними партнерами реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, робота з кур'єрськими службами бронювання готелів, замовлення авіа/ залізничних квитків для керівництва замовлення канцелярії та госп. товарів в офіс організація корпоративів, днів народжень співробітників, подарунки Результати: Проактивність Організаційні навички Англійська мова Освіта Київський міжнародний університет Журналістика, друк ЗМІ, Київ Вища, з 09.2006 до 05.2010 (3 роки 8 місяців) Знання мов Англійська - Upper Intermediate (вище середнього)

Бізнес-консультування · Бази даних
Україна Дніпро, Україна
94

Доброго дня, мене звуть Світлана. Моя перша освіта аерокосмічний інженер. Я нещодавно отримала сертифікат Google Data Analytic та маю різноманітні навички, такі як збір, перетворення, систематизація даних ,аналіз даних, очищення даних, та створення візуалізації даних для аналізу, щоб приймати обґрунтовані рішення. У мене є чудове розуміння та знання платформ для ефективного аналізу даних, включаючи Spreadsheet, SQL, Tableau, R (programming language), Microsoft PowerPoint, Pivot table Excel. Так як, я працювала інженером у мене сильні технічні, аналітичні та комунікативні навички, позитивно прагну долати виклики, здатна працювати під напругою та в швидкому темпі, цікаво вивчати нове та захоплена аналізом даних. Я зміню свою кар'єру аерокосмічного інженера на аналітика даних, де я зможу застосувати свої навички та отримати нові знання для досягнення гарних результатів у довгостроковій перспективі. Буду рада з вами попрацювати.

Ivan — ivan_tsishkovskiy
Бізнес-консультування · Консалтинг
Україна Київ, Україна
69

Фінанси 18 років досвіду (втч топ банки України) Аналітика 8 років Продажі 8 років (втч кервіні посади 5 років) Продюсування 5 років (онлайн школи з 0 до мільйонних обертів) Консалтингові послуги 2 роки (освітні проекти, інфо біз)

Костянтин — GS8888  
Управління клієнтами та CRM · IP-телефонія та VoIP
Україна Харків, Україна
25 кейсів впровадження CRM у 10+ нішах бізнесу за 3 роки Створив понад 200 бізнес-процесів на BPM платформі Sensei
681
 14  0

Аналітик бізнес-процесів. 3 роки досвіду Автоматизація бізнес-процесів у відділі продажу будь-якого розміру Побудував понад 200 бізнес-процесів продажів на платформі BPM Sensei 20+ кейсів впровадження amoCRM у доменах: Офлайн магазин одягу, Агентство нерухомості, Освіта, Спортивні секції, Дезінфекція приміщень, Трейдинг, Мобільний додаток для HoReCa, Дизайн та ремонт квартир, Опт і роздріб, Охорона здоров'я Середній NPS (Net Promoter Score) моїх проектів 9 з 10 Навички — Проведення брифу (збір вимог) — Проектування картки бізнес-процесів — Опрацювання логіки роботи сервісу Sensei — Створення алгоритмів розподілу дзвінків IP телефонії — Узгодження логіки роботи нестандартних інтеграцій — Написання технічного завдання на розробку — Налаштування системи CRM amoCRM — Налаштування BPM платформи Sensei — Тестування налаштування системи — Проведення навчання менеджерам відділу продажів — Проведення навчання керівників — Проведення аудиту роботи менеджерів відділу продажів — Створення таблиці KPI — Щотижневий збір показників KPI — Аналіз таблиці KPI — Рекомендації щодо покращення показників KPI — Вміння розкласти (декомпозувати) велике завдання на кілька простих зрозумілих послідовних кроків — Вміння планувати — Вміння розставляти пріоритети завдань — Вміння складні речі пояснювати простими словами Навчання, тренінги, курси 2005 – 2010 Харківський Національний Університет Радіоелектроніки, Радіотехнічний факультет, Магістр зі спеціальності Апаратура Радіозв'язку, Радіомовлення та Телебачення 2020, Навчання налаштування amoCRM за програмою amoSTART від компанії amoCRM 2020, Онлайн-курс “Робота менеджера в amoCRM” від компанії amoAcademy з налаштування amoCRM 2021, Навчання створення бізнес-процесів на BPM платформі Sensei 2021, Навчання впровадження IP телефонії Sipuni 2021, Онлайн-курс Олександра Бєліна "Бізнес-аналіз" від компанії LABA 2021, Реальний відділ продажів (РеОП) від компанії Grebenuk Resulting. Побудова відділу продажу 2021, Онлайн-курс "CRM-мислення" від компанії Introvert 2022, Онлайн-курс англійської мови 2022, Онлайн-курс "Бізнес аналіз" від тренінгу центру ITMINE Я официальный сертифицированный партнер и интегратор amoCRM и BPM платформы Sensei Допомагаю малому та середньому бізнесу ✅ автоматизувати бізнес-процеси ✅ підвищити продажі ✅ підвищити прибуток ✅ підвищити якість роботи з клієнтами за рахунок впровадження СРМ системи та автоматизації бізнес процесів Запишіться на безкоштовний аналіз відділу продажів (30 хв) та дізнайтесь ☑️ як фіксувати 100% вхідних заявок ☑️ як пам'ятати про кожного клієнта все ☑️ як швидко обробляти всі вхідні заявки ☑️ як вести листування у різних соц. мережах з однієї картки клієнта ☑️ як 30% робочого часу витрачати не на рутину, а на продаж ☑️ як підвищити повторний продаж на 15-30% за рахунок автоматизації ☑️ як отримувати більше прибутку витрачаючи на це менше часу ☑️ скільки коштуватиме впровадження amoCRM саме у ваш бізнес ⚠️Мій принцип: Ваші менеджери продають, а не витрачають час на рутину