Найм
21
- 8+ років HR та рекрутингу в інженерних та IT-компаніях.
- 1000+ прийнятих офферів
- 15000+ база кандидатів та нетворкінгу
- 45 фриланс рекрутерів та сорсерів у моєму ком'юніті, які можуть оперативно приєднатися до роботи над вакансією.
- 98 закритих middle-senior-lead вакансії за 2021-2022
- За потребою запускаю реферальні програми серед нетворкінгу для швидкого та якісного закриття вакансій.
- Розбираюсь у digital інструментах, які збільшують ефективність пошуку.
- Перетворюю очікування замовника на реального кандидата.
- Наймаю Senior+ кандидатів, з рідкісним стеком та відбором під цінності компанії.
- Вмію зацікавити та надихнути вакансією. До вас прийдуть лише ті кандидати, які максимально зацікавлені працювати у вашій компанії, та цінності яких збігаються з вашими. Я націлена наймати тільки тих кандидатів, хто впишеться у компанію і працюватиме довго.
- Працюю над репутацією та HR брендом вашої компанії - абсолютно всі кандидати, що пройшли рекрутинг-процес, отримують 100% зворотний зв'язок після кожного етапу комунікацій.
- Мій досвід допоміг компаніям подвоїти коефіцієнт утримання персоналу та прискорити процес найму.
- Під час всього рекрутинг-процесу надаю файл зі звітністю та динамікою процесу - Ви в режимі онлайн бачите весь процес та кандидатів.
- Працюю на результат та знаходжу спеціалістів у короткі терміни, працюю 24*7,
- Дотримуюсь NDA.
Рекрутинг · Бізнес-консультування
Київ, Україна
Ваша конкурентна перевага
417
4 0
Мене звати Євгеній Романюк, я є СЕО та фаундер рекрутингової міжнародної агенції «ROMANIUK WORLD CONSULTING». Ми посилюємо бізнес клієнтів за допомогою команди, в тому числі підбираючи талантів для малого та середнього бізнесу.
Досягнення в цифрах:
• більше 50% приходять до нас за рекомендаціями, що говорить про якість,
• більше 2,63 посад на клієнта,
• маємо клієнтів з України, Польщі, США, Канади,
• входимо у ТОП 15 по нашому сегменту в Україні,
• продіагностували більше 12000 кандидатів.
Наші клієнти: ARDO, Otaje, Romashka, Modoza, Papaya, Tatooshka, Ridddle канал, Indrayani, KeyCRM.
Які переваги для кандидатів, яких ми підбираємо для інших компаній:
1. Працюємо тільки з етичними бізнесами;
2. Дуже глибоко занурюємось у справи клієнтів, тому володіємо багатьма нюансами;
3. Ми працюємо тільки на ексклюзивних умовах, Ви можете бути впевнені, що тільки ми підбираємо на конкретну посаду;
4. У нас дуже якісно описані вакансії, по яким зрозуміло, чим Ви будете займатись та до якої компанії йдете;
5. Не працюємо з нечесними роботодавцями та з з роботодавцями, які неповажливо ставляться до команди;
6. З повагою ставимося до кандидатів (ми не проводимо групові співбесіди, як інші агенції, що є не повагою до кандидатів);
7. Ви ні за що не платите під час проходження співбесіди до будь-якої з компанії;
8. Окрім вакансії, де дуже багато деталей, ще є сайт, соцмережі, щоб одразу зрозуміти все про майбутню роботу;
9. В більшості наших вакансій одразу вказана заробітна плата та KPI.
Для кандидатів у нас є діагностика, де ми:
1. Коригуємо резюме очима роботодавця;
2. Допомагаємо розібратися та налаштувати Linkedin;
3. Виділяємо soft і hard skills, мотиви, метапрограми;
4. Створюємо результативну стратегію пошуку, зокрема канали пошуку;
5. Визначаємо ідеальну роль і компанію;
6. Перевіряємо упаковку для роботодавців;
7. Надаємо додаткові інструменти для ще кращого результату.
Етапи співпраці з нами:
1. Надсилаєте для зустрічі соцмережі, резюме, Linkedin;
2. Проводимо онлайн зустріч до 1 години;
3. Надсилаємо наші висновки після зустрічі;
4. Здійснюєте оплату.
Відгуки кандидатів
Відгуки кандидатів
Для HR, рекрутерів, та керівників у нас є курс сильна команда з АІ інструментами 4.5 .
Ціль курсу: сформувати потужну команду, яка буде досягати надрезультатів , в цьому допоможуть:
1. HR блок , який дозволить діджитилізувати свою команду;
2. Управління людьми (менеджмент) , що дозволить ефективно управляти командою;
3. Командобудування ️, завдяки якому група людей зможе стати дійсно результативною командою;
4. Підбір талантів (рекрутинг) , який мінімізує час, тривалість пошуку, вартість та зекономить на неправильному найму.
Переваги роботи у нас:
1. У 2023 році підняли ЗП на 30%, зросли на 10%;
2. Одні з перших почали втілювати АІ в компанії, проводимо навчання нашій внутрішній команді;
3. Щотижневе навчання для команди;
4. 143 млрд. у 2020, 160 у 2021, 178 у 2022, 197 у 2023 році, динаміка ніші постійно зростає;
5. Ініціатива заохочується;
6. Доступ до HR/рекрутинг курсів, бізнесових курсів та курсів по маркетингу;
7. Раз на тиждень командна зустріч;
8. В 2024 році до нас повернулось 20% команди, більше 40% кар`єрно зростає всередині компанії;
9. Є можливість обирати графік роботи;
10. Більше 31% вакансій закрили не через Jobs сайти;
11. У нас немає російських програм, стараємось підключати український софт;
12. Знаходимось в декількох клубах, щоб втілювати найкращі практики в нашу роботу, чим піднімати нашу цінність.
Як обрати своє місце роботи
Рекрутинг · Бізнес-консультування
Київ, Україна
Наймаємо та мотивуємо найкращих!
272
1 0
Мене звуть Олег Шабураков, я CEO&Founder рекрутингової компанії A-Play, вже 9 років займаюсь підбором персоналу.
Трохи важливих цифр про мене та мою компанію:
Проводив 100+ телефонних співбесід на день
Самостійно закривав 10-12 вакансій на місяць
Закривав вакансії компаніям зі штатом від 3-х до 1 000 осіб
За 3 роки моя компанiя закрила 1 200+ вакансій
70 000 співбесід провели
250+ компаній, яким ми знайшли найсильніших на ринку: менеджерів з продажу, маркетологів, директорів та бізнес-асистентів.
196
1 0
Recruiter з 2-річним досвідом роботи у сферах IT, арбітраж та фінтех/крипто.
Навички:
Рекрутинг, Проведення інтерв'ю, Скринінг резюме, Пошук у LinkedIn, HR функції, 1:1 зустрічі, Повний цикл рекрутингу, Онбординг, Оффбординг, Комунікативні навички, Jira, Confluence, Slack, HRM, CRM
Релевантний досвід:
PayAdmit (fintech, crypto, IT)
Recruiter
Березень 2022 - Січень 2023
AcidBro (arbitrage, IT)
Recruiter
Березень 2021 - Березень 2022
Обов'язки, які я виконувала: Повний цикл рекрутингу (складання вакансій, скринінг резюме, інтерв'ю з кандидатами, написання джоб офферів, найм); Закриття IТ/Marketing/Finance/HR/Sales/Support/Arbitrage позицій (Middle/Senior Developer (Java, JavaScript, Android, C++, C#, Frontend, Backend, Fullstack і т.д.), Devops, Project/Product Manager, CFO, CMO, CTO, Head of Sales і т.д.); Онбординг та офбординг співробітників.
184
Вітаю! Професійно займаюсь рекрутингом 3 роки✅
Маю досвід в різних сегментах та з різними позиціями як IT та Non-IT позиції.
Люблю свою справу і роблю це якісно.
Чим я можу бути корисною для вас: Повний цикл найму на IT та Non-IT позиції;
Складання описів вакансій;
Запуск процесу найму для вашої компанії чи проєкту;
Створення та підтримки профілі компаній на сайтах з пошуку роботи;
Створення посадових інструкцій та плану адаптації співробітників;
Впровадження та автоматизація HR процесів;
Консультація та наставництво команди з підбору персоналу;
Аудит рекрутинг процесів;
Якщо у вас є задачі для рекрутера чи HR, ви на вірному профілі спеціаліста
136
Я - професійний HR менеджер та рекрутер з 2-річним стажем.
Наразі я працюю в ІТ компанії вже більше ніж 1,5 року, де успішно впроваджую процеси залучення, відбору та найму співробітників.
Я володію рядом навичок, завдяки яким робота приносить мені гарні результати та задоволення.
Адаптивність дозволяє мені оперативно адаптуватися до будь-яких ситуацій, а комунікабельність допомагає легко знаходити спільну мову з кандидатами та внутрішніми клієнтами.
Мій основний фах - підбір персоналу. З великим ентузіазмом та уважністю я впроваджую процеси залучення, відбору та найму співробітників, намагаючись знайти найбільш талановитих та підходящих людей до конкретної команди.
Моє володіння тайм-менеджментом та гнучкість дозволяють мені ефективно керувати багатьма завданнями одночасно та швидко адаптуватися до змін у вимогах рекрутингу. Я завжди прагну вдосконалюватися, і саме тому розвиваю в собі навички активного слухання, які дозволяють зрозуміти потреби клієнтів і кандидатів.
Також, до моїх навичок належить: пошук кандидатів на різноманітних job-сайтах (Work ua, Rabota ua, Linkedin, Djinni, Dou, inco); сорсинг кандидатів; скринінг резюме; проведення телефонних інтерв'ю; проведення пре-інтерв'ю; ведення переговорів як з кандидатами, так і з замовниками; формування джоб-оффера. У моєму досвіді є безліч досягнень, які підтверджують мою високу компетентність. Я успішно закрила різноманітні технічні та нетехнічні вакансії, забезпечуючи, щоб кожен співробітник, якого я залучаю, чудово вписувався в колектив та вносив унікальний внесок у розвиток компанії.
Пишаюся тим, що розробила і успішно впровадила систему 1:1 зустрічей між усіма ланками компанії, що сприяє зміцненню командного духу та вирішенню завдань з високою ефективністю.
Крім того, мої зусилля спрямовані на створення сприятливих умов для працівників. Я розробила політики, які забезпечують додаткове навчання, компенсацію професійного розвитку та іноземних мов, а також регламентують надання відпусток, індивідуальних вихідних та лікарняних. Такі заходи допомагають залучити та зберегти найкращих фахівців у компанії.
За моєю ініціативою, я розробила єдину інформаційну базу для співробітників в Notion, що спрощує пошук необхідної інформації та полегшує співпрацю всього колективу.
Я завжди відкрита для нових викликів та можливостей. Готова долучитися до будь-яких рекрутингових та HR проєктів на фрілансі.
104
Добрий день! Надаю послуги з HR - повнbq циклу роботи з персоналом! Гарантую результат від співпраці!
Що пропоную:
☑️ Підбір персоналу;
☑️ Навчання та адаптація;
☑️ Створення систем тестування;
☑️ Масовий найм!
☑️ Закриваю складні вакансії за 10 днів!
☑️ Гарантія на професійність кандидатів!
☑️ Західна методологія підбору!
☑️ Нішевий підхід до роботи!
Етапи роботи:
1) Створення портрету Вашої Вакансії;
2) Пошук кандидата (до 12 каналів пошуку);
3) 3 етапи співбесіди з записом та тестами;
4) Допомога в адаптації;
5) Здаю акт виконаних робіт!
6) Найкращі умови по ціні!
Всі роботи проводимо по Договору ФОП для мінімізації Ваших ризиків по втраченому часу і грошам!
Не витрачайте час та ресурси компанії, скористайтесь послугою ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ, і вирішіть кадрове питання - один раз і на довго!
92
Доброго дня!
Мене звуть Олег Вуєць, і я є рекрутером з досвідом роботи та психологом за освітою. Протягом багатьох років я успішно займаюся пошуком та наймом кандидатів для компаній, які здійснюють діяльність у різноманітних галузях, допомагаючи їм знайти талановитих фахівців та збудувати ефективні команди.
Я маю знання у сфері психології, що дозволяє мені зрозуміти, які характеристики кандидатів є ключовими для успішної роботи у вашій команді та як вони можуть взаємодіяти з іншими членами колективу. Це дозволяє мені бути ефективним у виборі та оцінці потенційних кандидатів, забезпечуючи підвищення продуктивності та ефективності їх праці.
Крім того, я маю досвід управління колективом та розуміння, як важливо збудувати ефективну команду.
Я готовий використовувати свій досвід та знання, щоб допомогти Вам знайти найкращих кандидатів та збудувати ефективні команди, що забезпечують успішність та продуктивність. Я буду радий співпрацювати з вами та використовувати свої навички, щоб забезпечити вашу компанію успіхом.
З повагою,
Олег Вуєць
33
Вітаю! Мене звати Богдана, я - рекрутер з більше ніж 4 роками досвіду у наймі найкращих талантів для українських і міжнародних компаній. Я можу допомогти Вам з наступним:
- пошук спеціалістів (technical, non-technical позиції);
- повний цикл рекрутменту (від створення опису пропозиції до найму людини);
- консультації по створенню, або редагуванню, Вашого CV;
- переклад текстів (можу працювати з українською, англійською та російською мовами)
19
Вітаю!
Про послуги рекрутингу:
- Закриття однієї вакансії 7 - 15 + тис. грн ( залежно від рівня складності вакансії)
- Закриття ТОП вакансії ( директори, маркетологи, КВП тощо) - від 10 000 грн
Терміни закриття однієї вакансії від 3-х до 14 днів.
Окремо:
- Моя консультація по підбору персоналу, якщо ви хочете це зробити самостійно, але не знаєте як та з чого почати - 1000 грн.
Про мене:
Мене звати Марина, маю досві в HR сфері майже чотири роки, за які пройшла усі сходи від рекрутера до HR директора. За чотири роки провели близько 1000 співбесід на найрізноманітніші посади: Керівники відділу продажів, Директори філіалів, напрямів, компаній, Маркетинг ( директори, діджитал, таргетологи, СММ, дизайнер), менеджери з продажу, менеджери по роботі з клієнтами, викладачі різних предметів, івент-менеджери,бухгалтери, керівники відділів, проджект менеджери тощо.
Мої особисті кейси:
- Керівник відділу продажів - закрила позицію за 4 дні і успішно.
- Менеджер з продажу - закрила позицію трьома кандидатами за 5 днів і успішно.
- Менеджер по роботі з клієнтами - закрила позицію за 4 дні і успішно.
- Головний бухгалтер - закрила позицію за 5 днів і успішно.
- Позицію викладача закривала за 3 дні, залежно від предмету.
- Проджект менеджер - закрила позицію за 4 дні і успішно.
- Керівник напрямку - закрила позицію за 5 днів і успішно.
- Тощо.
Успішно - маю на увазі, що кандидат залишився працювати в компанії на тривалий час.
Працювала з компаніями з наступни ніш: освіта, медіа, рітейл, шоу-бізнес, туризм, логістика.
Як я працюю?
1. Збираю від вас заявку на вакансію ( посада, ваші побажання по кандидату, терміни)
2. Формую то розміщую вакансію на робочих сайтах ( ворк юа, робота юа) або на Вашому аккаунті сайту, або на своєму, залежно від Ваших побажань;
3. Відбираю кандидатів, проводжу співбесіди;
4. Надсилаю Вам резюме з моїми коментарями по кандидатам які успішно пройшли співбесіду.
5. Далі, три варіанти розвитку подій: 1. Кандидат/и йдуть на стажування; 2. кандидат йде на другий етап співбесіди з представником Вашої компанії; 3. Кандидат виходить на повноцінну роботу одразу.
Я точно найму Вам того, кого треба саме Вам, а не того, хто теоретично шаблонно Вам треба.
Для зв'язку, будь ласка, використовуйте мій телеграм marinaatyshchenko або вайбер за номером, на дзвінки не відповідаю.