Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Управління проєктами · Предметний дизайн
Україна Івано-Франківськ, Україна
Роби те, що любиш і люби те, що робиш
480
 7  0  1

Я входжу в ТОП-10 за спеціалізацією "Предметний дизайн" та "Управління проєктами" на цьому сервісі. Більше 6 років в ІТ. Project Management Проводжу консультації з питань менеджменту в ІТ, роботи з командою, роботи з Jira (налаштування та адміністрування). В основному я працюю за сучасними методологіями, віддаю перевагу Agile у поєднанні з Scrum, активно застосовую їх в менеджменті, а Канбан/Гант/Waterfall у плануванні та реалізації деяких процесів, поєднуючи різні артефакти методологій та підходів у різних проєктах, тим самим скорочуючи терміни та бюджет на розробку, збільшуючи прибуток. Я можу навчати, допомагати розвивати особисті якості, підвищувати кваліфікацію менеджерів, проводити коучінг - аналізувати ваш бізнес і давати вам чіткий план дій у вашій конкретній ситуації для збільшення прибутку/побудови процесів/вирішення проблем на основі мого досвіду. Розробляю бізнес-плани для b2b-сегменту ринку, виступав як advisory/mediator/coach. Впроваджую в ІТ-компанії ринку СНД західний підхід і менеджмент, працюючи за сучасними методологіями, тим самим виводячи компанії з пострадянського простору в сучасні реалії ІТ-ринку. За весь час стикався з багатьма ситуаціями, від роботи у великій продуктовій компанії до стартапу та власного бізнесу. Дизайн предметів, 3D-моделювання, VR/AR Я один з небагатьох фахівців у цьому сервісі з надання послуг з предметного (промислового) дизайну та візуалізації для бізнесу з використанням технології доповненої реальності. Роблю різноманітні 3D-моделі та візуалізації, від об'єктів до оточення. Займаюся дизайном меблів, інтер'єрів та екстер'єрів. Надаю свої послуги з управління проектами/продуктами. Я маю великий досвід візуалізації від 2D до 3D об'єктів, предметного або промислового дизайну, дизайну інтер'єру/екстер'єру. Для довгострокових проектів є команда фахівців, які можуть реалізувати більш масштабні візуалізації під моїм керівництвом. Великі проектиЄ своя команда фахівців для довготривалих проектів та складних розробок (дизайн, AR/VR, мобільні додатки та ігри, розробка корпоративних веб-сайтів та їх комплексне SEO).Сейчас я выступаю в роли СЕО в продуктовой компании по направлениям: Дизайн: UX/UI, промисловий, інтер'єр/екстер'єр 3D-моделювання та візуалізація XR (VR/AR/MR - віртуальна реальність, доповнена реальність, змішана реальність) Розробка веб-сайтів та SEO Розробка мобільних додатків та ігор Радий співпрацювати!

Артем — kluchko-art
Пошукова оптимізація (SEO) · Управління проєктами
Україна Харків, Україна
Тримайте ваші позиції в ТОПі!
706
 5  0

Main information • Responsible, punctual, attentive • Honest, fair, ethical • Quick learner, adaptable • Strong communication skills • Resourceful in difficult situations • Campaign planning experience • Proficient in SEO software: Ahrefs, Serpstat, Screaming Frog, Netpeak, Sape, Miralinks, Google Analytics, Search Console, Tag Manager, Google Sheets, Microsoft Excel • Graphic design software: Adobe Photoshop, Illustrator, Bridge, Figma • Project management: Asana, Jira, Trello • General understanding of HTML, CSS, JavaScript • Created and managed many e-commerce websites on WordPress, OpenCart, Shopify etc. Work experience: Project managerErrors Seeds 2 years and 3 months 12.2020 - 03.2023 • Facilitated stakeholder communication • Conflict resolution within the team • Optimized online stores and company satellites internally • Conducted external optimization • Developed technical requirements for designers, programmers(back-end, front-end), copywriters, content managers, SEO specialists, PPC specialists and SMM specialists. • Provided regular reports • Planned advertising budgets • Conducted in-depth competitor analysis • Organized meetings and brainstorming sessions • Analyzed website usability and user experience SEO project managerMbunity Development 7 months 12.2019 - 07.2020 • Trained SEO specialists without prior work experience • Managed projects and tasks • Created tasks for new projects and Private Blog Network development • Developed specifications for a generator of SEO-optimized sites • Conducted on-page and off-page optimization of sites and satellites • Conducted comprehensive analysis PM | SEOSEOboost 1 year and 7 months 05.2018 - 12.2019 • Managed company projects • Managed departments: SEO, development, content, PPC, SMM • Developed specifications for site development for developers, designers, copywriters and other specialists • Gathered and analyzed statistics and analytical data • Assisted in defining KPI (Key Performance Indicators) for employees • Implemented task management systems • Created task-setting and performance guidelines, as well as personal responsibilities within the company • Provided personal training for junior SEO specialists • Organized and conducted interviews • Prepared comprehensive work reports • Generated monthly marketing reports Middle SEO SeoGroup 4 months 08.2017 - 12.2017 • Developed technical requirements for copywriters • Monitored keyword positions using Serpstat • Conducted parsing and analysis of company websites • Prepared regular reports Junior SEORaskrutka 4 months 04.2017 - 08.2017 • Updated SEO optimization tasks using content management systems • Conducted keyword research to identify high-traffic potential • Researched SEO keywords and developed strategies aligned with client goals • Created meta tags for on-page optimization • Increased inbound links and improved website authority through linkbuilding campaigns • Used services such as Sape.ru (rental backlinks), Miralinks.ru (eternal backlinks), Rotapost.ru (eternal backlinks) • Developed anchor texts for backlinks • Edited content to align with brand guidelines, showcase expertise, authority, and trust.

Управління проєктами · Контент-менеджер
Україна Київ, Україна
Завжди на зв'язку
166
 9  0

Досвід роботи Project manager (керування проектами: -розробка веб-сайтів; -технічна підтримка веб-сайтів); Досвід роботи Content manager (працюю з будь-якими CMS-платформами без проблем, розумію правильну структурну побудову контенту на сайті для максимальної монетизації); Працюю з Wordpress, Joomla, Bitrix, ModX, OpenCart, Yii, Magento); QA; Розуміння структури та побудови UX/UI дизайну та верстки сайтів і мобільних додатків, базові навички розробки дизайн-проектів (Figma); Легкі навики програмування (Joomla, Wordpress, Bitrix); Технічні завдання; Досвід роботи з людьми, та проектами для досягнення найвищого результату.

Dmytro — diverlviv
Управління клієнтами та CRM · Управління проєктами
Україна Львів, Україна
236
 1  0

Ключевая информация Manager and competent IT specialist with extensive experience in international companies. I'm moderately ambitious realist with high personal responsibility, with excellent practice in organization of a competent project department with the possibility of uniting, coordinating and increasing the profitability and forecasting of the project activity of the enterprise or stable, serviceoriented IT department. Core competencies: IT Project Management, IT Infrastructure Management, IT Personnel Management, PMBOK, Agile, SAFe, SCRUM, Kanban, ITIL, MOF, ITSM, CRM, Bitrix24… Опыт работы CEO & Founder Oct 2018 - present time (3 years 6 months) INTEGRO IT-консалтинг I have been providing a full range of CRM implementation and support services for 8 years. My individual approach will allow you to make the most of CRM. I specialize in the following categories: CRM settings; audit and automation of your business processes; integration with external communication systems and social networks, sites and stores, setting up end-to-end advertising analytics. Head of PMO Aug 2019 - Dec 2020 (1 year 5 months) Luxnet.io IT Responsible for the overall project management function, providing leadership, development, coordination and management of the PMO processes and functions. Supervises the team that provides project management support functions and administrative support to project managers. Jira & Confluence. Head of PMO Sep 2016 - Nov 2018 (2 years 3 months) SEVEN IT Responsible for the overall project management function, providing leadership, development, coordination and management of the PMO processes and functions. Supervises the team that provides project management support functions and administrative support to project managers. Key responsibilities include: supporting project managers, facilitating approval for project management deliverables, and... managing project management :) In general - I do all possible and impossible activities to reduce the metrics deviations between planned and actual implementation of projects (first of all they are talking about indicators of their financial efficiency for the enterprise) My activity consists of several main areas: • methodology and innovations: analysis, adaptation to the needs of the enterprise and implementation of the production of the most effective methods and tools for project activity management, personnel training, implementation of software systems, development and implementation of enterprise processes that contribute to the effectiveness of the project activity. • management and control: day-to-day monitoring of project activities, analysis and management decisions on deviations and other activities for strategic and operational management of project activities • direct management of the PMO: management and development team, improving the efficiency of the department, etc. PM/BA Apr 2015 - Sep 2016 (1 year 6 months) FREELANCER IT Head of department of System IT infrastructure Jun 2013 - Mar 2015 (1 year 10 months) DTEK Planning, development and operation of the system IT infrastructure of DTEK group companies (DTEK DTEK Service, Donetskoblenerho, Krymenergo, Kyivenergo, Dniproenergo, Dniprooblenergo, Zakhidenergo other company and mine - ~ 30 000 users). Planned and implemented case of projects (over 25 pcs.) for comprehensive upgrading of existing services and introduction of new system of centralized IT infrastructure and restructuring department. Implemented a migration service system IT infrastructure and business users in a single information field of companies. Reached the advanced parameters to reduce the system cost of ownership of IT infrastructure by 20%. Reached the level of availability of system services IT infrastructure at the level of 99.9%. After the Russian aggression in eastern Ukraine organized a rapid migration to cloud services, has implemented a hybrid system architecture IT infrastructure. Save the accessibility service system IT infrastructure 99.8%. CIO Apr 2012 - Apr 2013 (1 year 1 months) N-iX IT Implemented the project of restructuring the IT infrastructure. Implemented the basic ITIL processes, reached the level of maturity streamlined IT infrastructure, implemented some components of the dynamic. Developed and put into operation procedure of the life cycle of software and hardware in company Head of IT department (west branch) Aug 2009 - Apr 2012 (2 years 9 months) Kyivstar / Киевстар Телекоммуникации / Связь Planning, development and operation of the IT infrastructure of the western region (8 regions). Project management of the development and introduction into service software for the company. Change management (development and implementation procedures RFC). Realized project of integration Beeline & GoldenTelecom IT infrastructures in Kyivstar IT infrastructure. Conducted the planning and control of construction IT infrastructure of the new center of commutations and office management of the Western branch Senior Manager at the regional IT infrastructure Jan 2006 - Aug 2009 (3 years 8 months) Ukrainian Radio Systems - Beeline UA Услуги для бизнеса - другое Completed an integration project of the regional IT infrastructure VimpelCom-URS Designed, built and put into operation the regional support centers, IT infrastructure kernel level. Brought up the team of IT professionals in the region. Achieved qualitative indicators of IT services in the regions. Completed an integration project of the regional IT infrastructure URS-GoldenTelecom Образование State University "Lviv Polytechnic" (Lviv) Год окончания 1997 Electrophysics Department, microelectronics and semiconductors electronics engineer Інженер электронної техніки Владение языками English – pre-intermediate Russian - fluent Ukrainian - native Курсы, тренинги, сертификаты The Information Technology Project Management (Kiev) Год окончания 2016 Expedition Project Management, course based on PMBOK 5 Software Extension IT Personnel Management (Other countries) Год окончания 2012 «IT Personnel Management», Moscow, "IT Expert" ICT Infrastructure Management (Other countries) Год окончания 2011 «ICT Infrastructure Management», Moscow, "IT Expert" Goal setting and time management (Kiev) Год окончания 2010 Consulting group "living thing." System approach to management, personal effectiveness model GoMad, methods of increasing productivity, planning team Management in the period of change (Other countries) Год окончания 2010 Erbitek Consulting Management Of Projects On The Basis Of Standard ANSI PMI PMBOK ® 3-rd Edition Год окончания 2010 ITIL v3 foudation Год окончания 2010

Управління проєктами · Консалтинг
Польща Warszawa, Польща
177

Управління проєктами · Технічна документація
Україна Київ, Україна
Робиш - працює
134

Людина з естетично-аналітичним мисленням, із бажанням створювати якісні продукти в компанії однодумців.

George Ivanov — G888
Управління проєктами · Бізнес-консультування
Україна Київ, Україна
98

Назар — kornaz
Переклад текстів · Управління проєктами
Україна Тернопіль, Україна
Carpe Diem
298
 6  1

Детальніше можна дізнатися про мене за посиланням https://kornachevskyi.onepage.me/ Досвід роботи✅ Проєкт менеджер Online-Media (Груд.2022 - сьогодні) м.Тернопіль, Україна управління проектом підготовка, актуалізація та дотримання календарного плану проєкту, підготовка звітності та документації по проєкту координація створення сайтів узгодження концепції та структури сайтів проведення тестування сайтів розподіл та моніторинг виконання завдань окремих членів проєкту ✅ Провідний менеджер з планування виробництва (планувальник) Nexans autoelectric Group (Лис. 2021 - Груд.2022· 1 рік 2 міс.) м.Броди, Львівська обл., Україна розробка перспективних, поточних та оперативних планів спираючись на потоки матеріалів обробка замовлень замовника, їх перевірка та узгодження з іншими відділами контроль відправок готового продукту проєктування матеріальних потоків у межах повного логістичного ланцюга аналіз потреб матеріалів, забезпечення матеріалом виробництва розробка планів-графіків виробництва та доставки- розробка перспективних, поточних та оперативних планів спираючись на потоки матеріалів Успішне завершення проєкту без затримок із відправками готового продукту. Передача досвіду на іноземний завод для якісного продовження виробництва. ✅ Аккаунт менеджер (підтримка клієнтів) EVO, PROM.UA (Вер. 2018 - Лис. 2021· 3 роки 3 міс.) м.Тернопіль, Україна Консультації з функціональних можливостей сайту (e-commerce): Додавання та управління наповненням сайту: дизайн, товарні позиції, статті, новини, фотографії, портфоліо та інше. Робота з CRM: функціональні можливості, додатки, інструменти управління сайтом. Консультації по роботі з каталогом маркетплейсу: Вибір категорій для товарів/послуг. Підвищення рейтингу товарів/послуг в каталозі. Налаштування регіонів доставки, додавання філій та представництв, точок видачі товарів, умов доставки та оплати. Алгоритм пошуку товарної позиції в каталозі маркетплейсу. Додавання знижок, товарів у подарунок, різновидів товарів. Консультації по роботі з пошуковими системами (Google): Допомога у підключенні додаткових інструментів аналізу сайту: Google Analytics, Веб-майстер. Консультації по електронній комерції: Інструменти інтернет-маркетингу: контент, реклама, e-mail розсилки, просування. Реклама в інтернеті: контекстна, банерна. Робота з відгуками покупців. Стандарти якості обслуговування покупців в інтернет-магазині. Програма лояльності, знижки, розпродажі, акції. Почав роботу з клієнтами "новачками", після року роботи був переведений у відділ супроводу більш досвідчених та вимогливих клієнтів. Ще через рік був створений відділ розвитку, де працював з VIP клієнтами. Розробив шаблон і проводив по ньому аудит інтернет-магазинів клієнтів. ✅ Проєкт менеджер SEBN-UA (Бер. 2017 - Вер. 2018· 1 рік 7 міс.) с.Байківці, Тернопільська обл., Україна управління проектом підготовка, актуалізація та дотримання календарного плану проєкту, підготовка звітності та документації по проєкту координація формування прототипних замовлень відповідного проєкту розподіл та моніторинг виконання завдань окремих членів проєкту здійснення координування внутрішніх та зовнішніх перебазувань продукту проведення зборів команд проєкту Успішно перебазував 1 проект із польського підприємства. Здобув ІІ місце у конкурсі дизайну постерів до олімпіади майстерності на міжнародному рівні групи підприємств. Призначений керівником трьох проектів. Проводив тренінг по проєктному менеджменту. ✅ Старший економіст з планування SEBN-UA (Січ. 2016 - Бер. 2017· 1 рік 3 міс.) с.Байківці, Тернопільська обл., Україна обмін інформацією про плани, технологічні зміни, нові проекти з іншими підрозділами підприємства прийняття, перевірка та аналіз прототипних замовлень клієнта на предмет можливості їх виконання координування процесу виробництва та поставок прототипних продуктів, визначення пріоритетності замовлень обмін інформацією та співробітництво з іншими підприємствами групи, у тому числі за кордоном здійснення контролю за виконанням замовлень клієнта Здобув перемогу для відділу як найідейнішого на підприємстві. Успішно виконав проект із озеленення офісу. Організовував та проводив інтелектуальні змагання підвідділу. Автоматизував процеси: аналізу замовлень, внесення замовлень до системи, формування звітності на вище керівництво, а також покращив її читабельність (графіки, діаграми) ✅ Економіст з плануванняЕкономіст з планування SEBN-UA (Чер. 2013 - Січ. 2016· 2 роки 8 міс.) с.Байківці, Тернопільська обл., Україна розробка планів та термінів поставок сировини та матеріалів для виготовлення готового продукту, їх розподіл між підрозділами прийняття, перевірка та аналіз замовлень клієнта на предмет можливості їх виконання координування процесу виробництва та постачання готового продукту, визначення пріоритетності замовлень обмін інформацією та співробітництво з іншими підприємствами групи, у тому числі за кордоном здійснення контролю за виконанням замовлень клієнта Вдвічі зменшився час виконання звітності підвідділу завдяки моїй автоматизації процесу. Був призначений до команди двох проектів. Успішна паралельна робота в обох. Здобув нагороду самого ідейного працівника підприємства. Фіналіст конкурсу дизайну постерів до олімпіади майстерності на підприємстві. ✅ Продавець Магазин "Меблі" (Бер. 2013 - Чер. 2013 · 4 міс.) м.Тернопіль, Україна замовлення та прийом товару, оформлення вітрини, інвентаризація контроль цін та інформації про товари допомога покупцям при виборі товару та ознайомлення із їх технічними характеристиками підтримання чистоти та порядку у торговому залі вирішення спірних ситуацій, що виникли в торговому залі За час роботи жодних нестач при інвентаризації та повернень товару. ✅ Оператор інформаційно-комунікаційних мереж (підтримка клієнтів) ISP BitterNet (Лип. 2012 - Бер. 2013 · 9 міс) м.Тернопіль, Україна прийом замовлень та пошук нових клієнтів прийом скарг, що надходять, а також їх обробка, наступне перенаправлення інформації до відповідальних відділів надання технічної та інформаційної підтримки клієнтам, підтримка рекламних акцій інтерв'ювання цільової аудиторії Завдяки гарним комунікативним навичкам та вмінню швидко вчитися вже через кілька місяців був призначений на роботу із "важкими" клієнтами. ✅ Фінансовий консультант OVB Allfinanz Ukraine (Лип. 2010 - Січ. 2012 · 2 роки) м.Тернопіль, Україна пошук, залучення, консультування та супровід клієнтів підбір найбільш оптимальних фінансових програм завдяки співпраці з фінансовими установами Залучив 2 нових співробітників (активно працював по реферальній програмі) ОсвітаТернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Вища, з 09.2008 по 06.2013 (4 роки 9 місяців) Географічний факультет, спеціальність – екологія, охрона навколишнього середовища та збалансоване природокористування Професійні права: право працювати спеціалістом управління екології та природних ресурсів, водного, лісового, с/г, керівником відділу екології при місцевих радах, вчителем екології. Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Вища, з 09.2008 по 06.2013 (4 роки 9 місяців) Факультет іноземних мов, спеціальність – філологія. Мова і література (німецька, англійська) Професійні права: право працювати вчителем німецької та англійської мов і зарубіжної літератури. Сумарна педагогічна практика 18 тижнів. Додаткова освітаOutlines of Project Management 2017 PMI, Spider MT Ukraine Управління змінами та обробка опору для спеціалістів 2017 Тренінг-практикум IPCM (CMC, MBA Володимир Малічевський) Сучасне керівництво проектами - мистецтво порушення правил 2017 Курс наданий Сергієм Гвоздьовим (професором Київської школи економіки) через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus Управління проектами за допомогою MS Project 2010 2017 IT Education Academy Ukraine Технології прийняття рішень 2016 Бізнес-тренінг ТОТ центр бізнес технологій. В програмі: Процес прийняття рішень Психологія прийняття рішень Характеристики та вимоги до інформації Структурування аналізованої інформації Раціональні логічні методи прийняття рішень Вимірювання при виборі рішень Неформальні евристичні методи прийняття рішень Вибір методів прийняття рішень Банківське обслуговування 2015 Ознайомча онлайн-практика в ПриватБанку, що відповідає рівню підготовки "Консультант з банківського обслуговування". Результат - 100 балів, А / 5, відмінно. Занесено до кадрового резерву банку. Теоретична частина: Депозитні вклади фізичних осіб та послуга накопичення "Копилка" Клієнти. Маркетинг у банку Менеджмент Небанківські послуги. Агентська мережа Про банк Платежі клієнтів Платіжні картки Продукти для корпоративних клієнтів Дистанційний банкінг Практична частина: Відкриття картки для оплати в інтернеті через Приват24 Оформлення послуги "Копилка" і підключення мінімум 1-ї умови накопичення Переказ на картку ПриватБанку в Приват24 Поповнення мобільного телефону в Приват24 Реєстрація в Приват24 Microsoft "Office GURU" 2012 Тестування на знання продуктів MS Office 2010. Результат 20 із 20 балів. Курс "Теорія і практика фотографії" 2011 Основи фотографії Свідоцтво всеукраїнської комп’ютерної школи 2008 Підтверджує володіння теоретичними знаннями та наявність практичних навичок для роботи з програмами: MS Office, Adobe, Pinnacle Studio, CorelDraw, Pascal, Internet, HTML Володіння мовамиАнглійська (поглиблений)Німецька (поглиблений)Польська (нижче середнього)Російська (вільно)Українська (рідна) Професійні навичкиДосвід продажу галантереї, техніки, сувенірної продукції. (3 роки досвіду)Досвід проведення масових заходів, концертів. (4 роки досвіду) Особисті якості Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, організаторські здібності. Захоплення та інтереси Художня література, технічні новинки, гумор, фотографія, домашні тварини, мистецтво.

Навчання · Управління проєктами
Німеччина Bayreuth, Німеччина
139

With a completed course in project management and five years of experience as a Brand Manager in the marketing field, as well as in project administration in cultural management and IT, I am seeking a position as a project manager to further develop my existing skills and gain new experiences. I am characterized by a sense of responsibility, stress resistance, a preference for multitasking, and excellent time management.

Управління проєктами · Тестування та QA
Україна Львів, Україна
264
 1  0

Key Skills: • Active sales, expansion of client base; • Working with key clients, work with objections; • Management sales team; • Marketing Strategies; • Budget calculation; • Business networking; • Scrum methodology; • Time management; Achievements: • Created sales department from scratch. Under my supervision department (6 persons) regularly performed the plan of attracting new customers and sales; • Led the company 7 key customer (totally up to 50% - 60% of orders); • Developed and implemented the company's sales technology of finance product; Experience: 09.2020 - (now) - Project Coordinator/Scrum Master (IT) Co.Ltd «EPAM» • Creating technical specifications; • Create command for the project; • Project planning; • Resource planning; • Time management; • Communication with clients; • Risk management; • Use RedMine, Trello (advanced), Jira, MS Project, Bitrix; • Scrum/Kanban; • Staffing; • OnBoarding proccess; 12.2020 - 08.2021 - Project Manager (IT) Co.Ltd «Web - systems.solutions», Khmelnytskyi • Development of prototypes; • Creating technical specifications; • Create command for project; • Project planning; • Resource planning; • Time management; • Communication with clients; • Business networking; • Risk management; • Use RedMine, Trello (advanced), Jira, MS Project, Bitrix; • Connected the necessary methodology for the project; 02.2020 - 12.2020 - Project Manager (IT) Co.Ltd «Imrev», Khmelnytskyi • Development of prototypes; • Creating technical specifications; • Create command for project; • Project planning; • Resource planning; • Time management; • Communication with clients; • Business networking; • Risk management; • Organized the working flow in the Development department; • Include methodology Scrum; • Use RedMine, Trello (advanced), Jira, MS Project; • Partially HR function; • Connected the necessary methodology for the project; 10.2019 - 01.2020 Project Manager (IT) Co.Ltd «GmHost» (gmhost.com.ua),Khmelnytskyi Field of activity: Web - Dev Studio; • Development of prototypes; • Creating technical specifications; • Project planning; • Resource planning; • Time management; • Communication with clients; • Business networking; • Risk management; • Include methodology Scrum and Kanban; • Use RedMine, Trello, Jira; 5.2018 - 9.2019 Head of Sales (Finance Company) Co.Ltd «FinX» ( www.finx.com.ua), Lviv Field of activity: Microcredit for the population and private entrepreneur; • Sales Management (6 subordinates); • Work with key clients, eliminating any objections; • Work with accounts receivable; 07.2017 - 04.2018 CFO Co.Ltd «Beerloga Pub» (Gastro - Pub), Lviv Co.Ltd «Grebuche yabko» (Bar) , Lviv Field of activity: Catering establishments • Finance plan; • Work with key clients, eliminating any objections; • A timely and systematic monitoring of the prices of similar products of competitors; • Work with accounts receivable; • Calculation salary; • Payment with suppliers; 05.2016 - 05.2017 Sales Manager Co.Ltd «One Deal» (www.onedeal.com.ua), Khmelnytskyi Field of activity: Active Sales • Search for new customers; • Work with key customers ; • Management sales team (after 1 year); Education: 2009 - 2013 Khmelnytskyi University of Economics and entrepreneurship , Khmelnytskyi Department of "Economics" Specialty: "Software development " Qualification: "Technical specialist". Additional Education : • Agile & Scrum (SkillBox) - 3 month, Skillbox.ua • Kanban methodology - 3 moth, Tahiti Ono, ; • Building strong team (Onedeal.com.ua) - Certification; • Google Analytics - 6 month (Certification - advanced) - Google Academy ; • Time management - 2 month (B. Tracy ); • Business networking - 3 month, connected with previous works; Additional Information: Learning fast, analytical mind, communicable, punctual; Foreign languages: English - B1; PC skills: advanced user (MS Office,JIRA, RedMine, Trello);