Додайте свій проект безкоштовно і почніть отримувати пропозиції від фрілансерів-виконавців вже через хвилини після публікації!
200 ₴

Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми

проект завершено


"Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми"

Зміст завдання:

1. За даними джерел вторинної інформації підготувати аналітичний звіт про маркетингову діяльність фірми на зарубіжних ринках.(Перелік фірм надам при домовленості)

2. За результатами дослідження заповнити ідентифікаційну картку на фірму як додаток до аналітичного звіту.родним маркетингом: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – с. 62-65)

Вимоги до оформлення індивідуального завдання.

1. Титульний лист.

2. План дослідження з зазначенням сторінок в тексті.

3. Основна частина - структурне розподілення матеріалу згідно плану з обов’язковими посиланнями на джерела первинної та вторинної інформації (за порядковим номером списку літератури) та відповідним чином оформленими рисунками та таблицями також з обов’язковими посиланнями на джерела інформації.

4. Список літератури, включаючи назви та вихідні дані корпоративних і відомчих джерел, а також повні ідентифікаційні дані джерел Internet.

5. Обсяг основного тексту (без додатків та списку літератури) становить 20-25 сторінок машинописного тексту.




Оновлення #1 від 25 грудня 2016
"Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми"
Зміст завдання:
1. За даними джерел вторинної інформації підготувати аналітичний звіт про маркетингову діяльність фірми на зарубіжних ринках.(Перелік фірм надам при домовленості)
2. За результатами дослідження заповнити ідентифікаційну картку на фірму як додаток до аналітичного звіту.(Див. Циганкова Т.М. управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – с. 62-65)
Вимоги до оформлення індивідуального завдання.
1. Титульний лист.
2. План дослідження з зазначенням сторінок в тексті.
3. Основна частина - структурне розподілення матеріалу згідно плану з обов’язковими посиланнями на джерела первинної та вторинної інформації (за порядковим номером списку літератури) та відповідним чином оформленими рисунками та таблицями також з обов’язковими посиланнями на джерела інформації.
4. Список літератури, включаючи назви та вихідні дані корпоративних і відомчих джерел, а також повні ідентифікаційні дані джерел Internet.
5. Обсяг основного тексту (без додатків та списку літератури) становить 20-25 сторінок машинописного тексту.

Відгук замовника про фрилансера Євген Т.

Якість
Професіоналізм
Вартість
Контактність
Терміни

Швидко, доброзичливо, якісно)

Вікторія В. Вікторія Вікторія | Сейф Сейф

Відгук фрілансера про замовника Вікторії Вікторії

Оплата
Постановка задачі
Чіткість вимог
Контактність

Спасибо Виктории за сотрудничество. Все прошло на "отлично".

Євген Т. Євген Т. | Сейф Сейф



  1.  фрілансер більше не працює на сервісі

Замовник
Проект опублікований
25 грудня 2016
28 переглядів
Місцеположення виконавця
Мітки