Лаб роб Моделювання роботи векторного редактора
500 UAHЦІНА ДОГОВІРНА
мова програмування JS або JAVA
Моделювання роботи векторного редактора
Мета роботи:
Зрозуміти алгоритм роботи векторних редакторів на прикладі геометричних перетворень повороту, масштабування, переміщення, відображення.
Теоретична частина
Фігури (шаблони, проекти) у векторній графіці описуються великою кількістю точок. Для того, щоб зробити певне геометричне перетворення вибирають або обчислюють матрицю для геометричного перетворення. Тоді всі точки фігури множать на відповідну матрицю і отримують нові координати точок.
Більше інформації та приклади розв’язування задач у лекціях до останнього розділу.
В програмі можна використовувати результати розрахунку задачі вручну на листку, можна використати процедуру множення матриць в програмі. Будь-які варіанти підходять.
Задачі 1 частина
Можна розв’язати на листку і дати фото розв’язку в звіт
Варіант | Задача |
1 | Дано відрізок з координатами кінців (123, 34) (-17,2) Знайти нові координати відрізка після повороту відносно початку координат за годинниковою стрілкою на кут 60 градусів |
Програма 1 частина
- Переносимо початок відліку координат у центр форми. Малюємо систему координат, як у 4 лаб.
- Довільно задаємо координати кінців відрізка чи трикутника
- Довільно задаємо кут повороту або коефіцієнт масштабування. Для відображення тут нічого не вказуємо
- Малюємо різними кольорами відрізки (трикутники) до і після геометричних перетворень.
- Задачі 2 частина
- Можна розв’язати на листку і дати фото розв’язку в звіт
Варіант | Задача |
1 | Дано відрізок з координатами кінців (123, 34) (-17,2) Знайти нові координати відрізка після повороту за годинниковою стрілкою на кут 60 градусів відносно точки з координатами (40,40) |
Програма 2 частина
1. Переносимо початок відліку координат у центр форми. Малюємо систему координат, як у 4 лаб.
2. Довільно задаємо координати кінців відрізка чи трикутника
3. Довільно задаємо кут повороту, коефіцієнт масштабування. Для відображення тут нічого не вказуємо
4. Задаємо координати точки відносно якої повертаємо фігуру або масштабуємо фігуру. Для відображення тут нічого не вказуємо
5. Малюємо різними кольорами відрізки (трикутники) до і після геометричних перетворень. Для відображення малюємо пряму відносно якої здійснюємо відображення
Актуальні фриланс-проєкти в категорії Javascript
Обмінний сервіс
20 000 UAH
Є працюючі обмінники, необхідно покладатися на приклад, зробити обмінник криптовалют: Дизайн і код можна взяти повністю з працюючого сайту, тобто - зробити копію. Курс та інші дані для обміну - що я міг би виставляти в ручному режимі. Обмін також відбудеться в ручному режимі. Javascript, Веб-програмування ∙ 15 ставок |
Розробка програмного забезпечення для створення Open Book в мережі Solana
4200 UAH
Під час створення взаємозамінних токенів (SPL token) в мережі Солана необхідно автоматизувати процес створення Open Book для токену та прискорити його за рахунок підвищення комісій за транзакцію. Функції програмного забезпечення: - Створювати Open Book - Встановлювати ліміт… Java, Javascript |
Розробка сайту за макетом
20 000 UAH
Добрий день. Є макет у фігмі: https://www.figma.com/file/RGVIymprYc4QaiJ5qp3iwL/LayerGame?type=design&node-id=0-1&mode=design Є ui kit і готова верстка сторінки Main, виконана на React, анімації реалізовані за допомогою GSAP. Необхідно сверстати на цьому стеці ще 2 сторінки… HTML та CSS верстання, Javascript ∙ 35 ставок |
ParallaxПотрібно зробити такий параллакс як тут https://www.bangbangforever.com/#artists, тобто відео блок відео( уже все сверстано є) і також уже частина параллакса готова, стек Next.js Javascript ∙ 2 ставки |
Налаштувати на сайті івенти Facebook Pixel та Google AnalyticsНалаштувати на сайті івенти Facebook Pixel та Google Analytics Зробити це через адмінку сайту, там просто додати скрипти або через GTM Javascript, Веб-програмування ∙ 7 ставок |