Настройка Bitrix24 (телефония, лиды, настройка прав)
Добрый день.
Ищу специалиста по Bitrix24 для поэтапной настройки. На сегодня имеются такие задачи:
1. Помощь в выборе телефонии (сейчас имеется Zadarma.com с переадресацией на мобильный номер Мегафон). Основное условие – безусловная переадресация на мобильный номер Мегафон (без задержек на лишние гудки). Пример как НЕ должно быть: текущая телефония Zadarma.com при входящем звонке при переадресации на номер Мегафон, менеджер слышит звонок на второй, а то и на третий гудок. Более того, при ответе "Здравствуйте, Такая-то компания" клиент слышит только часть фразы, слово здравствуйте пропадает. Т.е. соединение идет крайне долго. Задача чтобы переадресация приходила мгновенно, без каких-либо задержек.
2. Настройка входящих звонков на менеджера и автоматическая привязка звонка (лида) с конкретному менеджеру. Данный пункт относится к любым другим каналам (почта, формы на сайте и т.д.). На сегодня не смотря на настройки входящих звонков и назначенного ответственного менеджера, звонки по умолчанию приходят на администратора аккаунта.
3. Переадресация звонка в случае «не ответа» менеджера №1 на менеджера №2 на 3 гудок (возможна ли реализация сценария, если переадресация идет на мобильный номер?).
4. Настройка прав для менеджера, удаление лишней информации и настроек из аккаунта, которые не относятся к его функционалу. Подробнее по факту настройки.
Актуальні фриланс-проєкти в категорії Управління клієнтами та CRM
Адаптувати прайс компанії для завантаження в Кей црмМета проєкту: Автоматизація та оптимізація процесу управління залишками товарів шляхом перенесення даних з існуючої бухгалтерської програми до системи управління відносинами з клієнтами (CRM) "КейЦРМ". -Термін виконання: 1 день -Джерело даних: Dntrade navkolo - Цільова… Обробка даних, Управління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки |
Автоматизувати списання товарів в excel, зробити таблицю для облікуУ нас є виробництво, кожен вироблений товар складається з 10-15 запчастин. Потрібно створити таблицю для обліку запчастин та автоматичного списання з цієї таблиці. Це означає, що ми подаємо завдання на виробництво, і необхідні запчастини автоматично списуються з таблиці.… Бази даних, Управління клієнтами та CRM ∙ 12 ставок |
Ми шукаємо фахівця для повної реалізації, налаштування, інтеграції ERP, CRMМи шукаємо фахівця для повного впровадження, налаштування та інтеграції ERP та CRM під наші завдання. Заздалегідь вибраний JTL. На даний момент у нас є 2 інтернет-магазини на Shopify. Організуємо склад, логістику та fulfillment. Бізнес-консультування, Управління клієнтами та CRM ∙ 4 ставки |
Інтеграція Creatio з 1CНалаштувати інтеграцію між Creatio та 1С для синхронізації контрагентів, рахунків та актів виконаних робіт. Важливо забезпечити двосторонню синхронізацію, автоматизацію обміну даними та їх актуальність в обох системах. Виконавець має оцінити обсяг роботи в годинах. 1C, Управління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки |
Налаштування синхронізації "prom.ua" і "keepincrm"
10 000 UAH
Добрий день .Потрібно налаштувати синхронізацію мого сайту і сторінки продавця на пром.юа, з СРМ системою "keepincrm".1 .Синхронізувати товари і групи товарів, то як вони були на пром, завантажувати в СРМ систему, з дотриманням структури груп.2 .Налаштувати постійний… Інтернет-магазини та електронна комерція, Управління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки |