Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak
Розмістіть свій проєкт безплатно та почніть отримувати пропозиції від фрилансерів-виконавців уже через хвилини після публікації!

Необходимо выполнить 5 лабораторных Си++


  1. 137  
    2 дні300 UAH

    Выполню работу вовремя. Обращайтесь в лс, обсудим подробнее.

  2. 71  
    1 день220 UAH

    Сделаю быстро, добавлю комментарии, если надо будет, то подробно всё объясню)

  3. 131  
    1 день100 UAH

    Здравствуйте! Готова приступить к роботе. Выполню ваши Лабораторные с удовольствием качественно и не дорого 50 грн одна задачка. Есть опыт в выполнении Лабораторных робот. Обращайтесь!

  4. 397    2  0
    1 день500 UAH

    Здравствуйте,

    Выполню сегодня. Пишите в личку.
    100 грн/задача.

  5. 664    37  0   1
    1 день400 UAH

    Сделаю очень быстро и качественно!
    + будут подробные комментарии.
    Если интересует - пишите в ЛС.

  6. Ще 2 ставки приховано
    1 ставку приховано
  • Профіль видалено
    5 грудня 2017, 10:52 |

    Дайте пример задачи

  • Татьяна Бабак
    5 грудня 2017, 10:59 |

    У меня вордовский файл, можно адрес Вашей почты


  • Татьяна Бабак
    5 грудня 2017, 11:03 |

    Тема роботи: Форматоване введення/виведення даних в мові С++.

    Мета роботи: Опанування практичними навичками по форматуванню даних при розробці програм мовою С++.

    Завдання лабораторної роботи:

    Завдання 1. Написати програми, що розв’язують задачі завдання 1 відповідно до Вашого варіанту. Номери задач, що відповідають Вашому варіанту, наведено у табл..1.

    Таблиця 1. Варіанти задач для завдання 1.

    Програми повинні надавати користувачу можливість ввести вхідні дані, вихідні дані повинні бути представлені у десятковому і шістнадцятковому форматі з однаковою шириною поля (за допомогою маніпуляторів cout).

    Всі вхідні і вихідні дані у задачах цього завдання є цілими числами. Всі числа, для яких вказано кількість цифр (двозначне число, тризначне число і т. д.), вважаються позитивними.

    Задачі завдання 1

    1. Дано відрізок L в сантиметрах. Використовуючи операцію ділення, знайти кількість повних метрів в ньому (1 метр = 100 см).

    2. Дана маса M в кілограмах. Використовуючи операцію ділення, знайти кількість повних тонн в ній (1 тонна = 1000 кг).

    3. Дано розмір файлу в байтах. Використовуючи операцію ділення, знайти кількість повних кілобайт, які займає даний файл (1 кілобайт = 1024 байти).

    4. Дано цілі позитивні числа A і B (A>B). На відрізку довжиною A розміщена максимально можлива кількість відрізків довжини B (без накладок). Використовуючи операцію ділення, знайти кількість відрізків B, розміщених на відрізку A.

    5. Дано цілі позитивні числа A і B (A>B). На відрізку довжиною A розміщено максимально можлива кількість відрізків довжини B (без накладок). Використовуючи операцію взяття залишку від ділення, знайти довжину незайнятої частини відрізка A.

    6. Дано двозначне число. Вивести спочатку його ліву цифру (десятки), а потім-його праву цифру (одиниці). Для знаходження десятків використовуйте операцію ділення, для знаходження одиниць-операцію взяття залишку від ділення.

    7. Дано двозначне число. Знайти суму і добуток його цифр.

    8. Дано двозначне число. Вивести число, отримане при перестановці цифр вихідного числа.

    9. Дано тризначне число. Використовуючи одну операцію ділення, вивести першу цифру даного числа (сотні).

    10. Дано тризначне число. Вивести спочатку його останню цифру (одиниці), а потім-його середню цифру (десятки).

    11. Дано тризначне число. Знайти суму і добуток його цифр.

    12. Дано тризначне число. Вивести число, отримане при прочитанні вихідного числа справа наліво.

    13. Дано тризначне число. У ньому закреслили першу зліва цифру і приписали її справа. Вивести отримане число.

    14. Дано тризначне число. У ньому закреслили першу праворуч цифру і приписали її зліва. Вивести отримане число.

    15. Дано тризначне число. Вивести число, отримане при перестановці цифр сотень і десятків вихідного числа (наприклад, 123 перейде в 213).

    16. Дано тризначне число. Вивести число, отримане при перестановці цифр десятків і одиниць вихідного числа (наприклад, 123 перейде в 132).

    17. Дано ціле число, більше за 999. Використовуючи одну операцію ділення і одну операцію взяття залишку від ділення, знайти цифру, що відповідає розряду сотень в записі цього числа (наприклад, для 1234 число 2).

    18. Дано ціле число, більше за 999. Використовуючи одну операцію ділення без остачі і одну операцію взяття залишку від ділення, знайти цифру, що відповідає розряду тисяч в записі цього числа (наприклад, для 1234 число 1).

    19. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість повних хвилин, що пройшли з початку доби.

    20. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість повних годин, що пройшли з початку доби.

    21. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість секунд, що пройшли з початку останньої хвилини.

    22. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість секунд, що пройшли з початку останньої години.

    23. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість повних хвилин, що минули з початку останньої години.

    24. Дні тижня пронумеровані таким чином: 0 - неділя, 1 - понеділок, 2 - вівторок, ..., 6 - субота. Дано ціле число K, що належить діапазону 1-365. Визначити номер дня тижня для K-го дня року, якщо відомо, що в цьому році 1 січня було понеділком.

    25. Дні тижня пронумеровані таким чином: 0 - неділя, 1 - понеділок, 2 - вівторок, ..., 6 - субота. Дано ціле число K, що належить діапазону 1-365. Визначити номер дня тижня для K-го дня року, якщо відомо, що в цьому році 1 січня було четвергом.

    26. Дні тижня пронумеровані таким чином: 0 - неділя, 1 - понеділок, 2 - вівторок, ..., 6 - субота. Дано ціле число K, що належить діапазону 1-365. Визначити номер дня тижня для K-го дня року, якщо відомо, що в цьому році 1 січня було вівторком.

    27. Дні тижня пронумеровані таким чином: 0 - неділя, 1 - понеділок, 2 - вівторок, ..., 6 - субота. Дано ціле число K, що належить діапазону 1-365. Визначити номер дня тижня для K-го дня року, якщо відомо, що в цьому році 1 січня було суботою.

    28. Дано номер деякого року (ціле позитивне число). Визначити відповідний йому номер сторіччя, враховуючи, що, приміром, початком 20 сторіччя був 1901 рік.

    Завдання 2. Написати програми, що розв’язують задачі завдання 2 відповідно до Вашого варіанту. Номери задач, що відповідають Вашому варіанту, наведено у табл. 2.

    Таблиця 2. Варіанти задач до завдання 2.

    Програми повинні надавати користувачу можливість ввести вхідні дані, а також ширину поля і точність представлення вихідних даних (за допомогою маніпуляторів соut). Вихідні дані повинні бути представлені у стандартному форматі для дійсних чисел.

    Всі вхідні і вихідні дані у задачах цього завдання є дійсними числами.

    Задачі завдання 2 

    1. Дана сторона квадрата a. Знайти його периметр P = 4 • a.

    2. Дана сторона квадрата a. Знайти його площу S = a2.

    3. Дано сторони прямокутника a і b. Знайти його площу S = a • b і периметр P = 2 • (a + b).

    4. Дано діаметр кола d. Знайти його довжину L = π • d. Як значення π використовувати 3.14.

    5. Дана довжина ребра куба a. Знайти об'єм куба V = a3 і площу його поверхні S = 6 • a2.

    6. Дано довжини ребер a, b, c прямокутного паралелепіпеда. Знайти його об'єм V = a • b • c і площу поверхні S = 2 • (a • b + b • c + a • c).

    7. Знайти довжину кола L і площу круга S заданого радіуса R: L = 2 • π • R, S = π • R2. Як значення π використовувати 3.14.

    8. Дано два числа a і b. Знайти їх середнє арифметичне: (a + b) / 2.

    9. Дано два невід'ємних числа a і b. Знайти їх середнє геометричне, тобто квадратний корінь з їх добутку

    10. Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.

    11. Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх модулів.

    12. Дано катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.

    13. Дано два кола із загальним центром і радіусами R1 і R2 (R1> R2). Знайти площі цих кіл S1 і S2, а також площу S3 кільця, зовнішній радіус якого дорівнює R1, а внутрішній радіус дорівнює R2: S1 = π · (R1)2 , S2 = π · (R2)2, S3 = S1-S2. Як значення π використовувати 3.14.

    14. Дана довжина L кола. Знайти його радіус R і площу S круга, обмеженого цим колом, враховуючи, що L = 2 · π · R, S = π · R2. Як значення π використовувати 3.14.

    15. Дана площа S круга. Знайти його діаметр D і довжину L кола, що обмежує цей круг, враховуючи, що L = π · D, S = π · D2/ 4. В якості значення π використовувати 3.14.

    16. Знайти відстань між двома точками із заданими координатами x1 і x2 на числовій осі: |x2-x1 |.

    17. Дано три точки A, B, C на числовій осі. Знайти довжини відрізків AC і BC і їх суму.

    18. Дано три точки A, B, C на числовій осі. Точка C розташована між точками A і B. Знайти добуток довжин відрізків AC і BC.

    19. Дано координати двох протилежних вершин прямокутника: (х1, y1), (x2, y2). Сторони прямокутника паралельні осям координат. Знайти периметр і площу даного прямокутника.

    20. Знайти відстань між двома точками із заданими координатами (х1, y1) і (x2, y2) на площині.

    21. Дано координати трьох вершин трикутника: (x1, y1), (x2, y2), (x3, y3). Знайти його периметр і площу.

    22. Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в B, B – в C, C – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.

    23. Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в C, C – в B, B – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.

    24. Знайти значення функції y = 3 · x6 - 6 · x2 - 7 при даному значенні x.

    25. Знайти значення функції y = 4 · (x-3)6- 7 · (x-3)3+ 2 при даному значенні x.

    26. Дано значення кута α в градусах (0 < α <360). Визначити значення цього ж кута в радіанах, враховуючи, что 180° = π радіанів. В якості значення π використовувати 3.14.

    27. Дано значення кута α в радіанах (0 < α < 2π). Визначити значення цього ж кута в градусах, враховуючи, что180° = π радіанів. В якості значення π використовувати 3.14.

    28. Дано значення температури T в градусах Фаренгейта. Визначити значення цієї ж температури в градусах Цельсія. Температура по Цельсію TC і температура за Фаренгейтом TF пов'язані наступним співвідношенням: TC = (TF-32) · 5/9.

    29. Дано значення температури T в градусах Цельсія. Визначити значення цієї ж температури в градусах Фаренгейта. Температура за Цельсієм TC і температура за Фаренгейтом TF пов'язані наступним співвідношенням: TC = (TF-32) · 5/9.

    30. Відомо, що X кг цукерок коштує A рублів. Визначити, скільки коштує 1 кг і Y кг цих же цукерок.

    31. Відомо, що X кг шоколадних цукерок коштує A рублів, а Y кг ірисок коштує B рублів. Визначити, скільки коштує 1 кг шоколадних цукерок, 1 кг ірисок, а також у скільки разів шоколадні цукерки дорожче ірисок.

    32. Швидкість човна в стоячій воді V км / год, швидкість течії річки U км / год (U <V). Час руху човна по озеру T1 год, а по річці (проти течії) - T2 ч. Визначити шлях S, пройдений човном (шлях = час · швидкість). Врахувати, що при русі проти течії швидкість човна зменшується на величину швидкості течії.

    33. Швидкість першого автомобіля V1 км / год, другого-V2 км / год, відстань між ними S км. Визначити відстань між ними через T годин, якщо автомобілі віддаляються один від одного. Дана відстань рівна сумі початкової відстані і загального шляху, пройденого автомобілями; загальний шлях = час · сумарна швидкість.

    34. Швидкість першого автомобіля V1 км / год, другого-V2 км / год, відстань між ними S км. Визначити відстань між ними через T годин, якщо автомобілі спочатку рухаються назустріч один одному. Дана відстань рівна модулю різниці початкової відстані і загального шляху, зробленого автомобілями; спільний шлях = час · сумарна швидкість.

    35. Вирішити лінійне рівняння A · x + B = 0, задане своїми коефіцієнтами A і B (коефіцієнт A не дорівнює 0).

    Оформити звіт, що має містити:

    • Лістинг програми.
    • Скріншот екрана з результатом виконання програми.
    • Відповіді на контрольні запитання.

    Контрольні питання 

    • Назвіть типи даних для зберігання цілих й дійсних чисел.
    • Перелічіть всі відомі Вам модифікатори оператора соut. Яке їх призначення?

     Як задати ширину поля при виведенні на екран символу?

    4. Що відбувається з дробовою частиною дійсного числа при зменшенні точності його представлення? При збільшенні?

    5. Що таке escape-послідовність?

    6. Яку escape-послідовність необхідно використати для друку символу «подвійні лапки»?

    7. Яку escape-послідовність необхідно використати для друку символу «зворотній слеш»?

    8. Що виведе цей оператор?

    cout << “строка\\\\\\-с\nтрока\b\b-строк\b111а\r11111”;

  • В'ячеслав Войціховський
    5 грудня 2017, 11:47 |

    Будь ласка прикріпіть всі завдання які необхідно виконати до самого проекта.

  • Татьяна Бабак
    5 грудня 2017, 12:01 |

    Вячеслав, можете свою почту прислать, чтобы я вложила файлы и скажите сколько это будет стоить, у нас 5 лабораторных. 

    Напишите свой номер в мою почту [email protected], мы созвонимся и все обсудим.


  • Артур Довбыш
    5 грудня 2017, 11:03 |

    Дайте задачи: [email protected]

  • Татьяна Бабак
    5 грудня 2017, 11:04 |

    Тема роботи: Форматоване введення/виведення даних в мові С++.

    Мета роботи: Опанування практичними навичками по форматуванню даних при розробці програм мовою С++.

    Завдання лабораторної роботи:

    Завдання 1. Написати програми, що розв’язують задачі завдання 1 відповідно до Вашого варіанту. Номери задач, що відповідають Вашому варіанту, наведено у табл..1.

    Таблиця 1. Варіанти задач для завдання 1.

    Програми повинні надавати користувачу можливість ввести вхідні дані, вихідні дані повинні бути представлені у десятковому і шістнадцятковому форматі з однаковою шириною поля (за допомогою маніпуляторів cout).

    Всі вхідні і вихідні дані у задачах цього завдання є цілими числами. Всі числа, для яких вказано кількість цифр (двозначне число, тризначне число і т. д.), вважаються позитивними.

    Задачі завдання 1

    1. Дано відрізок L в сантиметрах. Використовуючи операцію ділення, знайти кількість повних метрів в ньому (1 метр = 100 см).

    2. Дана маса M в кілограмах. Використовуючи операцію ділення, знайти кількість повних тонн в ній (1 тонна = 1000 кг).

    3. Дано розмір файлу в байтах. Використовуючи операцію ділення, знайти кількість повних кілобайт, які займає даний файл (1 кілобайт = 1024 байти).

    4. Дано цілі позитивні числа A і B (A>B). На відрізку довжиною A розміщена максимально можлива кількість відрізків довжини B (без накладок). Використовуючи операцію ділення, знайти кількість відрізків B, розміщених на відрізку A.

    5. Дано цілі позитивні числа A і B (A>B). На відрізку довжиною A розміщено максимально можлива кількість відрізків довжини B (без накладок). Використовуючи операцію взяття залишку від ділення, знайти довжину незайнятої частини відрізка A.

    6. Дано двозначне число. Вивести спочатку його ліву цифру (десятки), а потім-його праву цифру (одиниці). Для знаходження десятків використовуйте операцію ділення, для знаходження одиниць-операцію взяття залишку від ділення.

    7. Дано двозначне число. Знайти суму і добуток його цифр.

    8. Дано двозначне число. Вивести число, отримане при перестановці цифр вихідного числа.

    9. Дано тризначне число. Використовуючи одну операцію ділення, вивести першу цифру даного числа (сотні).

    10. Дано тризначне число. Вивести спочатку його останню цифру (одиниці), а потім-його середню цифру (десятки).

    11. Дано тризначне число. Знайти суму і добуток його цифр.

    12. Дано тризначне число. Вивести число, отримане при прочитанні вихідного числа справа наліво.

    13. Дано тризначне число. У ньому закреслили першу зліва цифру і приписали її справа. Вивести отримане число.

    14. Дано тризначне число. У ньому закреслили першу праворуч цифру і приписали її зліва. Вивести отримане число.

    15. Дано тризначне число. Вивести число, отримане при перестановці цифр сотень і десятків вихідного числа (наприклад, 123 перейде в 213).

    16. Дано тризначне число. Вивести число, отримане при перестановці цифр десятків і одиниць вихідного числа (наприклад, 123 перейде в 132).

    17. Дано ціле число, більше за 999. Використовуючи одну операцію ділення і одну операцію взяття залишку від ділення, знайти цифру, що відповідає розряду сотень в записі цього числа (наприклад, для 1234 число 2).

    18. Дано ціле число, більше за 999. Використовуючи одну операцію ділення без остачі і одну операцію взяття залишку від ділення, знайти цифру, що відповідає розряду тисяч в записі цього числа (наприклад, для 1234 число 1).

    19. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість повних хвилин, що пройшли з початку доби.

    20. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість повних годин, що пройшли з початку доби.

    21. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість секунд, що пройшли з початку останньої хвилини.

    22. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість секунд, що пройшли з початку останньої години.

    23. З початку доби пройшло N секунд (N-ціле). Знайти кількість повних хвилин, що минули з початку останньої години.

    24. Дні тижня пронумеровані таким чином: 0 - неділя, 1 - понеділок, 2 - вівторок, ..., 6 - субота. Дано ціле число K, що належить діапазону 1-365. Визначити номер дня тижня для K-го дня року, якщо відомо, що в цьому році 1 січня було понеділком.

    25. Дні тижня пронумеровані таким чином: 0 - неділя, 1 - понеділок, 2 - вівторок, ..., 6 - субота. Дано ціле число K, що належить діапазону 1-365. Визначити номер дня тижня для K-го дня року, якщо відомо, що в цьому році 1 січня було четвергом.

    26. Дні тижня пронумеровані таким чином: 0 - неділя, 1 - понеділок, 2 - вівторок, ..., 6 - субота. Дано ціле число K, що належить діапазону 1-365. Визначити номер дня тижня для K-го дня року, якщо відомо, що в цьому році 1 січня було вівторком.

    27. Дні тижня пронумеровані таким чином: 0 - неділя, 1 - понеділок, 2 - вівторок, ..., 6 - субота. Дано ціле число K, що належить діапазону 1-365. Визначити номер дня тижня для K-го дня року, якщо відомо, що в цьому році 1 січня було суботою.

    28. Дано номер деякого року (ціле позитивне число). Визначити відповідний йому номер сторіччя, враховуючи, що, приміром, початком 20 сторіччя був 1901 рік.

    Завдання 2. Написати програми, що розв’язують задачі завдання 2 відповідно до Вашого варіанту. Номери задач, що відповідають Вашому варіанту, наведено у табл. 2.

    Таблиця 2. Варіанти задач до завдання 2.

    Програми повинні надавати користувачу можливість ввести вхідні дані, а також ширину поля і точність представлення вихідних даних (за допомогою маніпуляторів соut). Вихідні дані повинні бути представлені у стандартному форматі для дійсних чисел.

    Всі вхідні і вихідні дані у задачах цього завдання є дійсними числами.

    Задачі завдання 2 

    1. Дана сторона квадрата a. Знайти його периметр P = 4 • a.

    2. Дана сторона квадрата a. Знайти його площу S = a2.

    3. Дано сторони прямокутника a і b. Знайти його площу S = a • b і периметр P = 2 • (a + b).

    4. Дано діаметр кола d. Знайти його довжину L = π • d. Як значення π використовувати 3.14.

    5. Дана довжина ребра куба a. Знайти об'єм куба V = a3 і площу його поверхні S = 6 • a2.

    6. Дано довжини ребер a, b, c прямокутного паралелепіпеда. Знайти його об'єм V = a • b • c і площу поверхні S = 2 • (a • b + b • c + a • c).

    7. Знайти довжину кола L і площу круга S заданого радіуса R: L = 2 • π • R, S = π • R2. Як значення π використовувати 3.14.

    8. Дано два числа a і b. Знайти їх середнє арифметичне: (a + b) / 2.

    9. Дано два невід'ємних числа a і b. Знайти їх середнє геометричне, тобто квадратний корінь з їх добутку

    10. Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.

    11. Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх модулів.

    12. Дано катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.

    13. Дано два кола із загальним центром і радіусами R1 і R2 (R1> R2). Знайти площі цих кіл S1 і S2, а також площу S3 кільця, зовнішній радіус якого дорівнює R1, а внутрішній радіус дорівнює R2: S1 = π · (R1)2 , S2 = π · (R2)2, S3 = S1-S2. Як значення π використовувати 3.14.

    14. Дана довжина L кола. Знайти його радіус R і площу S круга, обмеженого цим колом, враховуючи, що L = 2 · π · R, S = π · R2. Як значення π використовувати 3.14.

    15. Дана площа S круга. Знайти його діаметр D і довжину L кола, що обмежує цей круг, враховуючи, що L = π · D, S = π · D2/ 4. В якості значення π використовувати 3.14.

    16. Знайти відстань між двома точками із заданими координатами x1 і x2 на числовій осі: |x2-x1 |.

    17. Дано три точки A, B, C на числовій осі. Знайти довжини відрізків AC і BC і їх суму.

    18. Дано три точки A, B, C на числовій осі. Точка C розташована між точками A і B. Знайти добуток довжин відрізків AC і BC.

    19. Дано координати двох протилежних вершин прямокутника: (х1, y1), (x2, y2). Сторони прямокутника паралельні осям координат. Знайти периметр і площу даного прямокутника.

    20. Знайти відстань між двома точками із заданими координатами (х1, y1) і (x2, y2) на площині.

    21. Дано координати трьох вершин трикутника: (x1, y1), (x2, y2), (x3, y3). Знайти його периметр і площу.

    22. Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в B, B – в C, C – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.

    23. Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в C, C – в B, B – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.

    24. Знайти значення функції y = 3 · x6 - 6 · x2 - 7 при даному значенні x.

    25. Знайти значення функції y = 4 · (x-3)6- 7 · (x-3)3+ 2 при даному значенні x.

    26. Дано значення кута α в градусах (0 < α <360). Визначити значення цього ж кута в радіанах, враховуючи, что 180° = π радіанів. В якості значення π використовувати 3.14.

    27. Дано значення кута α в радіанах (0 < α < 2π). Визначити значення цього ж кута в градусах, враховуючи, что180° = π радіанів. В якості значення π використовувати 3.14.

    28. Дано значення температури T в градусах Фаренгейта. Визначити значення цієї ж температури в градусах Цельсія. Температура по Цельсію TC і температура за Фаренгейтом TF пов'язані наступним співвідношенням: TC = (TF-32) · 5/9.

    29. Дано значення температури T в градусах Цельсія. Визначити значення цієї ж температури в градусах Фаренгейта. Температура за Цельсієм TC і температура за Фаренгейтом TF пов'язані наступним співвідношенням: TC = (TF-32) · 5/9.

    30. Відомо, що X кг цукерок коштує A рублів. Визначити, скільки коштує 1 кг і Y кг цих же цукерок.

    31. Відомо, що X кг шоколадних цукерок коштує A рублів, а Y кг ірисок коштує B рублів. Визначити, скільки коштує 1 кг шоколадних цукерок, 1 кг ірисок, а також у скільки разів шоколадні цукерки дорожче ірисок.

    32. Швидкість човна в стоячій воді V км / год, швидкість течії річки U км / год (U <V). Час руху човна по озеру T1 год, а по річці (проти течії) - T2 ч. Визначити шлях S, пройдений човном (шлях = час · швидкість). Врахувати, що при русі проти течії швидкість човна зменшується на величину швидкості течії.

    33. Швидкість першого автомобіля V1 км / год, другого-V2 км / год, відстань між ними S км. Визначити відстань між ними через T годин, якщо автомобілі віддаляються один від одного. Дана відстань рівна сумі початкової відстані і загального шляху, пройденого автомобілями; загальний шлях = час · сумарна швидкість.

    34. Швидкість першого автомобіля V1 км / год, другого-V2 км / год, відстань між ними S км. Визначити відстань між ними через T годин, якщо автомобілі спочатку рухаються назустріч один одному. Дана відстань рівна модулю різниці початкової відстані і загального шляху, зробленого автомобілями; спільний шлях = час · сумарна швидкість.

    35. Вирішити лінійне рівняння A · x + B = 0, задане своїми коефіцієнтами A і B (коефіцієнт A не дорівнює 0).

    Оформити звіт, що має містити:

    • Лістинг програми.
    • Скріншот екрана з результатом виконання програми.
    • Відповіді на контрольні запитання.

    Контрольні питання 

    • Назвіть типи даних для зберігання цілих й дійсних чисел.
    • Перелічіть всі відомі Вам модифікатори оператора соut. Яке їх призначення?

     Як задати ширину поля при виведенні на екран символу?

    4. Що відбувається з дробовою частиною дійсного числа при зменшенні точності його представлення? При збільшенні?

    5. Що таке escape-послідовність?

    6. Яку escape-послідовність необхідно використати для друку символу «подвійні лапки»?

    7. Яку escape-послідовність необхідно використати для друку символу «зворотній слеш»?

    8. Що виведе цей оператор?

    cout << “строка\\\\\\-с\nтрока\b\b-строк\b111а\r11111”;


  • Марина Воронова
    5 грудня 2017, 19:55 |

    [email protected]

    Присылайте ваши задачки.

Актуальні фриланс-проєкти в категорії C та C++

Програма для показу MS PowerPoint всередині вікна

785 UAH

Потрібно розробити програму для ПК на Windows, всередині вікна якої буде відкриватися вікно PowerPoint з показом MS PowerPoint файли-демонстрації (розширення ppsx). Важливо, щоб при натисканні ESC під час перегляду, виходило вікно програми з кнопками підтвердження бажання…

C та C++Python ∙ 1 ставка

Проект по розробці програмного забезпечення для мікроконтролерів

Вітаю шановні! Шукаю спеціаліста або команду, яка зможе розробити програмну частину для розповсюджених мікроконтролерів типу Arduino, ESP або Raspberry-Pi. Ключові моменті: - контролер повинен отримувати на вхід 5 аналогових сигналів, - на виході повинен видавати також 5…

C та C++Системне програмування ∙ 2 ставки

Скрипт, який буде взаємодіяти за допомогою зображення

Потрібен скрипт, який буде взаємодіяти за допомогою зображення + тексту (назва товару на екрані) + ціни. Проще кажучи, скрипт повинен натискати на логотип платформи (зліва зверху білий текст), щоб оновлювати асортимент товарів (кожні 3-5 секунд), потім повинен бути пошук за…

C та C++Python ∙ 8 ставок

Створення телеграм бота з інтеграцією GPT

12 000 UAH

Технічна задача : 1) створити телеграм бота за прикладом, У зв’язку з цим слід запитати мову: - Російська - Англійська Все інше за прикладом першого бота: запропонувати відправити фото з якого буде взято обличчя, другий - попросити відео на яке буде накладено обличчя.…

C та C++Python ∙ 12 ставок

Налаштувати обмін данними між jetson nano та іншим пристроєм по can ши

Налаштувати обмін данними між jetson nano та іншим пристроєм по can шині за допомогою RS485 CAN документація і приклади тут: https://www.waveshare.com/wiki/RS485_CAN_for_Jetson_Nano Пакет даних, що передаються розбивається на фрейми розміром по 8 байт, кодування перших 7 байт…

C та C++Linux та Unix ∙ 2 ставки

Замовник
Проєкт опублікований
6 років тому
85 переглядів
Мітки
  • 100% выполнение работ