Розмістіть свій проєкт безплатно й почніть отримувати пропозиції від фрилансерів-виконавців уже за лічені хвилини після публікації!

Новая почта Shopify

500 ₴

Додатки 5

Перегляд контактної інформації доступний тільки зареєстрованим користувачам.
  1. 6410    47  1
    31 день6000 ₴

    Добрый день!
    Shopify не позволяет менять чекаут и встраивать раскрывающийся список.
    Предлагаю все сделать через Shopify Carrier API и отображать покупателю 10 ближайших пунктов выдачи Новой Почты к указанному адресу доставки в виде списка с радиокнопками.

  2. 203    8  3
    7 днів4000 ₴

    Здравствуйте ,
    Опыт большой в разработке .
    Работа будет сделана в краткие сроки + Вы будете довольны результатом

  • Дмитро Кармазін
    30 січня 2020, 14:20 |

    Можливість вносити зміни в Checkout - відсутня! ( Окрім випадку коли Ви Є щасливим власником плану Shopify Plus )

    Ви можете додати Нову Пошту на сторінку корзини, але навіть в такому випадку, додаток повинен додавати відповідні значення в метаполя клієнта ( щоб йому повторно не довелося вводити дані про доставку на сторінці оплати ), але такий варіант передбачає, що клієнт перед замовленням авторизувався на сайті.


  • Иван Иван
    30 січня 2020, 14:30 |

    Понял, значит это возможно сделать только если клиент будет зарегистрирован?

  • Дмитро Кармазін
    30 січня 2020, 14:53 |

    якщо клієнт зареєстрований, Ви можете маніпулювати метаполями клієнта, і додати відподну інформацію. Зокрема інформацію про доставку. Але просто додавання АПІ не буде вносити ці зміни, АПІ лише повертає відповідне значення на запит. Тому паралельно повинен бути реалізований тригер, який буде вносити ці дані до метаполів Клієнта.

    Попередження! Я озвучую думки з точки зору теорії, практично я цього не реалізовував!!!