Розробка брендбуку та комунікаційної стратегії (довгостроковий проєкт)
Проєкт: Створення Інноваційного центру соціально-економічного розвитку
Термін реалізації: ~6 місяців
Для розробки програм та проєктів розвитку та налагодження процесів діяльності інноваційного центру проводиться пошук менеджерів напрямків.
Місія інноваційного центру: розбудова соціально-економічної системи України через розвиток інтелектуального капіталу, підтримку соціальних та бізнес ініціатив з використанням організаційно-управлінських інновацій та можливостей інформаційного прогресу – створення сприятливих умов для професійного розвитку та гідної зайнятості для всіх.
Враховуючи основне завдання інноваційного центру – створення інноваційних способів об’єднання учасників соціально-економічних відносин для формування екосистеми розвитку інтелектуального капіталу, робота керівників програм полягає у налагодженні процесів свого напряму, пошуку варіантів співпраці потенційних партнерів (у формі цілісної системи), взаємодія яких створюватиме синергічний ефект. Кандидат має вміти будувати ці процеси, уявляти кінцевий результат своєї роботи, систематично йти до нього.
Завдання менеджера з комунікацій на період реалізації проєкту (з подальшою довгостроковою співпрацею):
1. Розробити брендбук, презентаційні матеріали та стратегію комунікацій.
2. Підготувати програму/стратегію популяризації концепції інноваційного розвитку.
2. Налагодити партнерські відносини у рамках компетенцій.
Якщо ви маєте розвинені аналітичні навички, системне мислення, у своїй професійній та повсякденній діяльності намагаєтесь вийти за рамки, прагнете застосувати та реалізувати свої здібності на користь суспільства та країни - маєте шанс отримати таку можливість в якості керівника напрямку створюваного інноваційного центру.
Вас чекають амбітні цілі, соціально значуща місія та відсутність обмежень у професійній реалізації.
Інформація про проєкт:
Додатки 1
Актуальні фриланс-проєкти в категорії Збір інформації
Збір бази Email
1000 UAH
Привіт, потрібно зібрати базу івент агенцій, весільних агенцій, агенцій з організаціі вечірок, заходів тощо Регіон: Київ. Формат: Ексель таблиця. Данні потрібно поділити по вкладха/категоріях: 1. Івент 2. Весілля 3. Вечірка. Повинні бути такі данні: - Назва - Контакт… Збір інформації ∙ 7 ставок |
Зібрати базу email (туризм)Зібрати базу email приватних садиб (не готелі та бази відпочинку) зеленого туризму у наступних областях: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Житомирська, Запорізька, Київська, Кіровоградська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Харківська, Херсонська,… E-mail маркетинг, Збір інформації ∙ 7 ставок |
Продзвон потенційних дилерів словацькою мовоюПотрібно продзвонити словацькою мовою торгівельні організації в Словаччині, яким попередньо було надіслано комерційну пропозицію щодо партнерства (дилерства). Загальна кількість компаній ~20. Цілі дзвінка: 1. Вияснити, чи отримали КП 2. Вияснити, чи зацікавлені в партнерстві.… Збір інформації, Продажі та генерація лідів |
Продзвон потенційних дилерів чеською мовоюПотрібно продзвонити чеською мовою торгівельні організації в Чехії, яким попередньо було надіслано комерційну пропозицію щодо партнерства (дилерства). Загальна кількість компаній ~40. Цілі дзвінка: 1. Вияснити, чи отримали КП 2. Вияснити, чи зацікавлені в партнерстві. Якщо… Збір інформації, Продажі та генерація лідів |
Програма Південної АзіїМи хочемо представити вам Школу міжнародних досліджень імені С. Раджаратнама (RSIS). Ми є глобальним думковим центром та вищою школою, яка пропонує програми магістра наук у стратегічних дослідженнях, міжнародних відносинах, міжнародній політичній економіці та азіатських… Збір інформації, Маркетингові дослідження ∙ 1 ставка |