Внедрение AmoCRM
2908 UAHОбязательно ознакомьтесь с ТЗ ниже и укажите вашу цену за все. Прежде чем выберу исполнителя, задам несколько вопросов чтобы понять что вы уже внедряли AmoCRM.
Внешний вид карточки:
«Основное»
1. имя
2. Телефон
3. Почта
4. Вид деятельности компании
( API с лендинга и сайта ( в двух разных источников)
в карточке должно отображаться с какого сайта пришла заявка
«Дополнительная информация»(после звонка)
1. Сколько машин (1,2,3)
2. На какой срок (мес) (1,2,3)
3. По какой цене (Варианты: 26600; .....)
4. Дата звонка ( выбор даты)
5. К какой дате поставить ( не указывать)
«После встречи»
1. Дата подписания договора
2. Ссылка на макет ( формат документа)
3. Адреса установки газелей
________________________________________
Примечания:
- Также нужна интеграция с виртуальной АТС от МТС.
- Возможность выслать КП для клиента из CRM. Функция rocket sms и rocket email.
- При настройке карточки все пункты «обязательное заполнение».
Вопросы:
+ Как данные после звонка выгружаются в карточки? Только вручную ?
+ Как собирать информацию в карточки с разных форм захвата. (получи бонус 5 к после теста , вышли свой макет и т.п ?)
+ Как нам сделать чтобы деньги с расчетчика выгружались в базу (таблицу) и потом отображались тем самым в CRM?
-
91 Здравствуйте.
1- автоматически
2- Тег
3- Ни как, лучше уж 1С иметь(облачную)
-
804 8 0 Здравствуйте, Александр!
Выполним Ваш проект.
Нужны уточнение по Вашим вопросам, если можно напишите в телеграм (https://t.me/sakiv),
Мы специализируемся на внедрении и настройке CRM-систем, и разработке чат-ботов. Будем рады Вам помочь..
Официальные партнеры: amoCRM, Битрикс24, RetailCRM
…
С уважением Тарас!
Telegram: https://t.me/sakiv
-
Добрый день!
Вижу у Вас много вопросов, скорее всего они все требуют ответа.
Предлагаю провести бесплатную консультацию. По результатам которой будете иметь Анализ текущей ситуации и план действий.
Записаться можно на [email protected]
-
Актуальні фриланс-проєкти в категорії Управління клієнтами та CRM
Адаптувати прайс компанії для завантаження в Кей црмМета проєкту: Автоматизація та оптимізація процесу управління залишками товарів шляхом перенесення даних з існуючої бухгалтерської програми до системи управління відносинами з клієнтами (CRM) "КейЦРМ". -Термін виконання: 1 день -Джерело даних: Dntrade navkolo - Цільова… Обробка даних, Управління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки |
Автоматизувати списання товарів в excel, зробити таблицю для облікуУ нас є виробництво, кожен вироблений товар складається з 10-15 запчастин. Потрібно створити таблицю для обліку запчастин та автоматичного списання з цієї таблиці. Це означає, що ми подаємо завдання на виробництво, і необхідні запчастини автоматично списуються з таблиці.… Бази даних, Управління клієнтами та CRM ∙ 12 ставок |
Ми шукаємо фахівця для повної реалізації, налаштування, інтеграції ERP, CRMМи шукаємо фахівця для повного впровадження, налаштування та інтеграції ERP та CRM під наші завдання. Заздалегідь вибраний JTL. На даний момент у нас є 2 інтернет-магазини на Shopify. Організуємо склад, логістику та fulfillment. Бізнес-консультування, Управління клієнтами та CRM ∙ 3 ставки |
Інтеграція Creatio з 1CНалаштувати інтеграцію між Creatio та 1С для синхронізації контрагентів, рахунків та актів виконаних робіт. Важливо забезпечити двосторонню синхронізацію, автоматизацію обміну даними та їх актуальність в обох системах. Виконавець має оцінити обсяг роботи в годинах. 1C, Управління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки |
Налаштування синхронізації "prom.ua" і "keepincrm"
10 000 UAH
Добрий день .Потрібно налаштувати синхронізацію мого сайту і сторінки продавця на пром.юа, з СРМ системою "keepincrm".1 .Синхронізувати товари і групи товарів, то як вони були на пром, завантажувати в СРМ систему, з дотриманням структури груп.2 .Налаштувати постійний… Інтернет-магазини та електронна комерція, Управління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки |