Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak
Розмістіть свій проєкт безплатно та почніть отримувати пропозиції від фрилансерів-виконавців уже через хвилини після публікації!

Введення Бітрикс24

Translated600 UAH

Відгук замовника про співпрацю з Konstantin Posmitiukha

Якість
Професіоналізм
Вартість
Контактність
Терміни

Проект був дуже короткий і у мене не склалося стійкого однозначного думки про виконавця.
Особисто мене занепокоєно 2 моменти:
Не сподобався механізм формування ціни
2. не бачив, що виконавцю важливо було почути замовника.
Тому для себе я вирішив далі працювати з іншим інтегратором.

Відгук фрилансера про співпрацю з Oleg Kostyliev

Оплата
Постановка завдання
Чіткість вимог
Контактність

Олег відповідальний і уважний замовник. Рекомендую

Замовник не бажає робити передоплату? Оплата через Сейф допоможе уникнути можливого шахрайства.
  1. 213    1  0
    Переможець1 день600 UAH

    Вітаємо Вас, Олег Спеціалізуюся на налаштуванні та навчанні Бітрикс24. Є відповідні сертифікати і досвід у реалізації проектів, пов'язаних з функцією Офісу, Задача, Контакт-Центр, Бізнес-процесів, 1С. Готова обговорити з вами деталі співпраці.
    Здравствуйте, Олег! Специализируюсь на настройке и обучению Битрикс24. Есть соответствующие сертификаты и опыт в реализации проектов связанных с функционалом Офиса, Задач, Контакт-Центра, Бизнес-процессов, 1С. Готов обсудить с вами подробности сотрудничества.

  2. 300    1  0
    1 день600 UAH

    Добрий день Олега!Зацікавився Вашим проектом.Є досвід в налаштуванні різних CRM систем, зокрема Бітрикс 24.Виходячи з Вашого запиту, в цілому, готовий проконсультуватися і виконувати всі налаштування.Але для більш об'єктивної оцінки необхідно особисте повідомлення для узгодження всіх завдань.Після цього ми зможемо узгоджувати чітку вартість і терміни реалізації.Розробити вам архітектуру і зробити ТЗ готовий безкоштовно, щоб показати свою якість, комфорт у взаємодії і відповідальність у всіх аспектах.Я є сертифікованими партнерами Bitrix24 і з 2018 року кваліфікованим консультантом ЕБРР (Європейського банку Реконструкції та Розвитку).Тому в якості і відповідальності можна бути впевненими.Також, з досвіду, важливо враховувати при налаштуванні та впровадженні:
    - описувати "правили гри" і покарання, якщо ці правила порушені (в формі зручних інструкцій /регламентів / kpi / прикріплення до ЗП)
    - щоб співробітники розуміли і прийняли
    - для того, щоб працівники почали правильно застосовувати
    - налаштувати зручні та наглядні звіти (дашборди, аналітику)

    Крім налаштувань, може бути корисно в:
    - опис регламентів роботи
    - презентації та продажу ідей персоналу
    - супроводження "за ручку" ключових або кожного користувача
    - регулярні перевірки та допомога у ліквідації відхилень у веденні CRM.Я не кидаю, після завершення налаштування, а можу забезпечити супроводу.У будь-якому випадку, напишіть в зручний для вас канал, і я з радістю рекомендую.Я завжди відповідаю.Якщо зайнятий поточним проектом, то не відразу, а протягом дня.сподіваємося на взаємовигідну співпрацю,
    Іван
    Добрый день, Олег!
    Заинтересовал Ваш проект. Есть опыт в настройке разных CRM систем, в частности Битрикс 24.

    Исходя из Вашего запроса, в целом, готов проконсультировать и выполнить все настройки. Но для более предметной оценки необходимо личное сообщение для согласования всех задач. После этого сможем согласовать четкую стоимость и сроки реализации.

    Разработать вам архитектуру и сделать ТЗ готов бесплатно, чтобы показать свое качество, комфорт во взаимодействии и ответственность во всех аспектах.

    Являюсь сертифицированными партнерам Битрикс24 и с 2018 года квалифицированным консультантом ЕБРР (Европейского Банка Реконструкции и Развития).
    Поэтому в качестве и ответственности можете быть уверены.

    Также, из опыта, важно учесть при настройке и внедрении:
    - описать "правила игры" и наказания, если эти правила нарушены (в виде удобных инструкций /регламентов / kpi / привязку к ЗП)
    - чтобы сотрудники поняли и приняли
    - чтобы сотрудники начали применять ПРАВИЛЬНО
    - настроить удобные и наглядные отчеты (дашборды, аналитику)

    Помимо настройки, могу быть полезен в:
    - описании регламентов работы
    - презентации и продажи идеи персоналу
    - сопровождении "за ручку" ключевых или каждого пользователя
    - регулярной проверке и помощи в устранении отклонений в ведении CRM.

    НЕ бросаю, после завершения настройки, а могу обеспечить сопровождение.

    В любом случае, напишите в удобный вам канал, а я с удовольствием подскажу. Я отвечаю всегда. Если занят текущим проектом, то не сразу, но в течение суток.
    Надеюсь на взаимовыгодное сотрудничество,
    Иван

    1 ставку приховано

Актуальні фриланс-проєкти в категорії Управління клієнтами та CRM

Адаптувати прайс компанії для завантаження в Кей црм

Мета проєкту: Автоматизація та оптимізація процесу управління залишками товарів шляхом перенесення даних з існуючої бухгалтерської програми до системи управління відносинами з клієнтами (CRM) "КейЦРМ". -Термін виконання: 1 день -Джерело даних: Dntrade navkolo - Цільова…

Обробка данихУправління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки

Автоматизувати списання товарів в excel, зробити таблицю для обліку

У нас є виробництво, кожен вироблений товар складається з 10-15 запчастин. Потрібно створити таблицю для обліку запчастин та автоматичного списання з цієї таблиці. Це означає, що ми подаємо завдання на виробництво, і необхідні запчастини автоматично списуються з таблиці.…

Бази данихУправління клієнтами та CRM ∙ 12 ставок

Ми шукаємо фахівця для повної реалізації, налаштування, інтеграції ERP, CRM

Ми шукаємо фахівця для повного впровадження, налаштування та інтеграції ERP та CRM під наші завдання. Заздалегідь вибраний JTL. На даний момент у нас є 2 інтернет-магазини на Shopify. Організуємо склад, логістику та fulfillment.

Бізнес-консультуванняУправління клієнтами та CRM ∙ 4 ставки

Інтеграція Creatio з 1C

Налаштувати інтеграцію між Creatio та 1С для синхронізації контрагентів, рахунків та актів виконаних робіт. Важливо забезпечити двосторонню синхронізацію, автоматизацію обміну даними та їх актуальність в обох системах. Виконавець має оцінити обсяг роботи в годинах.

1CУправління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки

Налаштування синхронізації "prom.ua" і "keepincrm"

10 000 UAH

Добрий день .Потрібно налаштувати синхронізацію мого сайту і сторінки продавця на пром.юа, з СРМ системою "keepincrm".1 .Синхронізувати товари і групи товарів, то як вони були на пром, завантажувати в СРМ систему, з дотриманням структури груп.2 .Налаштувати постійний…

Інтернет-магазини та електронна комерціяУправління клієнтами та CRM ∙ 2 ставки

Замовник
Oleg Kostyliev ООО "СКБ ТеплоТехника"
Україна Миколаїв  17  0
Проєкт опублікований
3 роки тому
75 переглядів