Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Бізнес Сейф


Бізнес Сейф — сервіс, який сприяє комфортній співпраці юридичних осіб з фрилансерами, незалежно від їхнього місцеперебування. Наш сервіс виступає не тільки зберігачем коштів, які ви оплачуєте з розрахункового рахунку вашої компанії, але й надасть усі закриваючі документи для вашої бухгалтерії. Зважаючи на специфіку віддаленої роботи, Бізнес Сейф — найбільш ефективний спосіб для юридичних осіб отримати оптимальний результат і водночас максимально заощадити кошти.

Зробіть співпрацю з фрилансерами дійсно комфортною



Безготівкова оплата та робота за договором

Бізнес


Як працює Бізнес Сейф?




Ви публікуєте проєкт на сервісі, вказавши, що бажаєте працювати через Бізнес Сейф — пропозиції виконавців починають надходити за лічені хвилини.


Серед ставок фрилансерів виберіть переможця на підставі запропонованої ціни, рейтингу виконавця, портфоліо.


У спеціально створеній під проєкт робочій області замовник та виконавець обговорюють та затверджують остаточну вартість, терміни та технічне завдання.


Після затвердження умов відбувається підписання договорів, які ми відправимо до вашого офісу, та резервування коштів з розрахункового рахунку вашої компанії.


Виконавець негайно розпочинає роботу, спілкуючись із замовником та обмінюючись файлами у робочій області.


Замовник приймає роботу та завершує проєкт, після чого зарезервовані кошти переводяться на рахунок фрилансера. Разом з результатом роботи ви отримаєте повний пакет закриваючих документів.


Пакет закриваючих документів



Договір
Рахунок-фактура

Акт виконаних робіт


Можливість обміну документами в електронному вигляді



Надійно

Надійно

Усі документи зберігаються у хмарі спеціалізованого сервісу Paperless у зашифрованому вигляді.
Законно

Законно

Згідно із Законом України «Про електронно-цифровий підпис», документи, підписані ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як паперовий документ з печаткою.
Вигідно

Вигідно

Ви не витрачаєте гроші на друк, зберігання та пересилання документів, а також значно прискорюєте обмін документами.