Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Найкращі проєкти фрилансерів

1000+
  • 7760 UAH

    Интернет-магазин шоколада

    Створення сайту під ключ
    #wordpess
    #woocommerce
    #корзина
    #интернет-магазин
    #интернет-коммерция
    #магазин
    #онлайн-магазин
    # Система поиска товаров на сайте расширенный поиск по категории и фильтрам
    #Фильтры товаров по характеристикам сортировка по стоимости, дате добавления и наименованию
    # Методы обратной связи.контактная форма и чат с саппортом
    # Удобная карточка товара
    #Система обновления товаров
    #Управление акциями и скидками в магазине
    # Карта сайта
    #Система сравнения товаров по характеристикам


    И т.д. Очень много писать, понятнее и доступнее просто "сайт под ключ"


  • Налаштування та ведення реклами для автошколи в м.Києві

    Контекстна реклама
    Клієнт - автошкола у м. Києві та передмісті (мережа з 2-х автошкіл).

    Завдання та цілі клієнта – аудит сайту, рекламної активності клієнта. Налаштування та ведення реклами.

    Що було зроблено.
    Вирішили не оптимізувати існуючі інструменти, а створити все з нуля (сайт, контекстну рекламу та ін.)
    1. Маркетинговий аналіз сайту по результатам якого було прийнято рішення створити новий сайт.

    2. Оптимізував облікові записи в Google My Business (гео-мітки на Google картах) для кожної автошколи.

    3. Налаштував контекстну рекламу по 2 кампанії на кожну автошколу:
    - Кампанія по ключовим словам + гео-назви, покази на весь Київ та ближнє передмістя;
    - Кампанія з "гарячими" ключовими словами з показами в радіусі 3 км від школи.

    4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету зворотнього зв'язку) в Google Analytics.

    5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.

    Результат моєї роботи.
    На скіншоті показаний результат реклами за 4 місяці з 01.05.2022 - 31.08.2022.
    Результат на прикладі липня 2022:
    - Середній CTR оголошень - 20,96%;
    - Коефіцієнт конверсії - 15,92%
    - Кількість конверсій - 103;
    - CPA (середня ціна конверсії) =103 грн;
    - Отримано клієнтів - 21
    - ROMI (коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій): 240 000 - 13 600 / 13 600 * 100 = 1660%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав дохід 16 600 грн.

    Додатково мною по цьому проекту зроблено:
    - Створив новий сайт на конструкторі Tilda: https://rozvytok-avto.com/
    - SEO-оптимізація сайту;
    - Створив рекламний кабінет в Facebook Ads Manager, створив збережені аудиторії та 1 рекламну кампанію. Далі клієнт самостійно займався таргетованою рекламою.

    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
    #ecommerce


  • Налаштування та ведення реклами в Google для інтернет-магазину

    Контекстна реклама
    Вид роботи - налаштування та ведення контекстної реклами, товарної реклами, банерної реклами, відео-реклами в Youtube для інтернет-магазину з продажу панелей (органайзерів) для інструменту.
    Працюю з проектом протягом 2-х років. Нижче наведені результати роботи за 2023 рік.
    Продовж 2023 року було налаштовано:
    - 11 пошукових кампаній;
    - 3 кампанії Performance Max;
    - 3 товарні кампанії;
    - 2 кампанія відео-реклами в Youtube;
    - проведено кілька експериментів.
    На скіншоті показаний результат реклами за 12 місяців з 01.01.2023 - 31.12.2023.
    Покупок через корзину - 2 130
    Вартість конверсії - 157 грн
    ROAS - 709%

    #контекстнаяреклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
    #ecommerce
    #Ecommerce/Shop/Магазин


  • Налаштування і ведення реклами для лабораторії сертифікації авто

    Контекстна реклама
    Клієнт - лабораторія з надання послуг по сертифікації та техогляду авто, тахосервіс.

    Завдання та цілі клієнта - налагодити стабільний потік лідів через сайт за допомогою контекстної реклами.

    Що було зроблено.
    1. Маркетинговий та технічний аналіз сайту по результатам якого було прийнято рішення створити новий сайт.

    2. Створив та оптимізував обліковий запис в Google (гео-мітка на Google картах).

    3. Налаштував окремі рекламні кампанії для кожної окремої послуги, покази в радіусі 5 км від лабораторії.

    4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету зворотнього зв'язку) в Google Analytics.

    5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.

    Результат моєї роботи.
    На скіншоті показаний результат реклами за 4 місяці з 01.05.2022 - 31.08.2022.
    Середні результати за весь період:
    - Середній CTR оголошень - 14,23%;
    - Коефіцієнт конверсії - 11,27%
    - CPA (середня ціна конверсії) - 155 грн;
    - Кількість конверсій - 411.
    - Отримано нових клієнтів - 247 (не менше 60% конверсій трансформується в клієнтів);
    - CAC (вартість залучення одного клієнта) - 289 грн (витрати на рекламу + вартість моїх послуг / кількість клієнтів).
    - ROMI (коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій): 580 900* - 71 600 / 71 600 * 100 = 711%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав дохід на 7 110 грн у свій бізнес.

    Додатково мною по цьому проекту зроблено:
    - Створив новий сайт на конструкторі Tilda;
    - SEO-оптимізація сайту;

    *вирахувано на підставі середнього чеку = 2010 грн

    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords


  • Налаштування та ведення реклами в Google для мережі СТО

    Контекстна реклама
    Клієнт - мережа СТО та автомайстерень в Києві та передмісті. Всього 15 локацій

    Завдання та цілі клієнта:
    1.Близько 70-80% доходу від наданих послуг надходило через відділ продаж від корпоративних клієнтів. Завдання збільшення частки роздрібних клієнтів до 50% та більше.
    2.Компанія спеціалізується на вузькоспеціалізованих послугах (ремонт стартера, ремонт генератора, заправка кондиціонерів) з відносно невеликих середнім чеком, тому потрібно забеспечити отримання лідів/конверсій з реклами не дорожче 100 грн/лід
    3. Провести маркетинговий аудит сайту, аудит існуючих кампаній Google Ads та облікових записів в Google My Business.

    Що було зроблено.
    1. Маркетинговий та технічний аналіз сайту по результатам якого було написано ТЗ для внесення правок.

    2. Оптимізація існуючих та створення нових облікових записів в Google My Business (гео-мітки на Google картах) для кожної СТО.
    Так як бізнес локальний, а потенційні клієнти (водії) часто користуються пошуком в картах, цьому напрямку була приділена максимальна увага.

    3. Налаштовано 208 нових рекламних кампаній:
    - Окрема кампанія по кожній послузі на кожне СТО з показами по радіусу від локації;
    - Окремі кампанії по кожному СТО з гео-словами в ключових фразах з показами по Києву та в передмісті;
    - Окремі кампанії з ключовими запитами "сто рядом" і тп. з показами по радіусу від локації;
    - Кампанія ремаркетингу;
    - Кампанії в Контекстно-медійній мережі Google по окремим послугам. Покази в період високого сезону, або при необхідності зробити акцент на якомусь з СТО;
    - Локальна кампанія в Google картах.

    5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній протягом 1 року.

    Результат моєї роботи.
    1. Збільшення доходу від роздрібних клієнтів до 40-60% (в залежності від локації).
    2. Зменшення вартості конверсії/ліда з 200 до 70 грн.
    3. Налагодження стабільного каналу конверсій/лідів з Google карт.
    4. Підняття в ТОП видачу гео-міток СТО в Google картах та покращення їх рейтингу. За рік отримано близико 600 відгуків від реальних клієнтів з середньою оцінкою 4,6.

    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
    #ecommerce


  • 10 000 UAH

    Інтернет-магазин - аудит та оптимізація реклами в Google

    Контекстна реклама
    Клієнт - інтернет-магазин мобільних телефонів.
    Ситуація
    У клієнта раніше була налаштована 1 кампанія Performance Max +Товарна реклама. Ефективність реклами не влаштовувала клієнта, більше 50% прибутку вкладалось знову у рекламу.

    Завдання та цілі клієнта:
    - Аудит існуючої рекламної кампанії. Оптимізація для покращення рентабельності вкладень у рекламу;
    - Налаштування аналітики Google Analytics GA4.

    Що було зроблено.
    1. Налаштував аналітику в Google Analytics GA4. Налаштував конверсії та монетизацію в GA4.

    2. З фіда даних прибрав не популярні товари та товари з низькою маржею.

    3. Створив нові банера та відкоригував оголошення (з акцентом на ТОП-товари).

    4. Налаштував додатковий сегмент аудиторії для ремаркетингу.

    5. Додав список мінус-слів на рівні акаунта.

    6. Інші правки в налаштуваннях кампанії.

    Результат моєї роботи.
    Реклама в Google:
    - Коефіцієнт конверсії виріс з 6% до 9%;
    - Продажі з реклами виросли на 60%;
    - Збільшився коефіцієнт окупності витрат на рекламу (ROAS) до 235% (до оптимізації ROAS = 160%).

    #контекстнаяреклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
    #ecommerce
    #Ecommerce/Shop/Магазин
    #юзабилити-аудит


  • Налаштування Google реклами E-Commerce

    Контекстна реклама
    Магазин одягу та товарів для дому та саду.
    Задача збільшити покупки на сайті
    Коли клієнт звернувся за допомою він мав орієнтовно 140 замовлень на місяць з вартістю заявки у 205 грн

    ПІсля комплексного підходу налаштувань та оптимізації збільшили кількість замовлень на місяць від 660 покупок. А також знизилась вартість конверсії до 60 грн

    #лідогенерація #ecommerce #контекстнаяреклама #интернет-магазин #GoogleAdwords #analytics #Google.AdWard #интернет-коммерция


  • Німеччина реклама Google, YouTube, КМС, Ретаргетинг

    Інтернет-магазини та електронна комерція
    Інтерент-магазин дитячих товарів.
    - Задача збільшити покупки на сайті
    У перший місяць роботи вдалось вийти на оборот 120 000 €. Витрати на рекламу 1890€ + 20% податок

    ПІсля чого відбулось масштабування рекламних кампаній.

    #лідогенерація #ecommerce #контекстнаяреклама #интернет-магазин #GoogleAdwords #analytics #Google.AdWard #интернет-коммерция


  • Інтернет-магазин авто та мото запчастин Налаштуваня Google

    Інтернет-магазини та електронна комерція
    Задача: комплексно налаштувати рекламний кабінет та підключити Analytics, Tag Manager та збільшити покупки на сайті.
    Отримали:
    - Покупок 3520
    - Витрати 55820 грн
    - Вартість покупки 16 грн

    Додатково отримали ще телефоних дзвінків у Binotel 1100 дзвінків

    #лідогенерація #ecommerce #контекстнаяреклама #интернет-магазин #GoogleAdwords #analytics #Google.AdWard #интернет-коммерция


  • Реклама Google/Instagram на Landing Page

    Інтернет-магазини та електронна комерція
    Задача:
    - Створити Landing Page
    - Налаштувати та зв'язати рекламні акаунти
    - Створення рекламних креативів та текстів
    - Налаштування рекламних кампаній
    - Звіт та масштабування

    #лідогенерація #ecommerce #контекстнаяреклама #интернет-магазин #GoogleAdwords #analytics #Google.AdWard #интернет-коммерция #таргетинг #лидогенерация #SMM #разработкаподключсайта #веб-сайты #ретаргетинг