Оптимізація платного трафіку. Окна
Оптимізація платного трафіку на LP. Місячне порівняння - вікна тематика.
- Конверсія зросла на 35%, за абс. на 49%, з зростанням бюджету на 25%
Вартість ліди знизилася на 25%
поведінкові фактори :
І . Індекс відмови впав на 2,4% з загальним зростанням трафіку на 10%
І . Середній час проведення на станції (LP) - зростання по відношенню до попереднього місяця на 23%
#контекстна #реклама #оптимізація #ppc #AdWords
- Конверсія зросла на 35%, за абс. на 49%, з зростанням бюджету на 25%
Вартість ліди знизилася на 25%
поведінкові фактори :
І . Індекс відмови впав на 2,4% з загальним зростанням трафіку на 10%
І . Середній час проведення на станції (LP) - зростання по відношенню до попереднього місяця на 23%
#контекстна #реклама #оптимізація #ppc #AdWords