Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Персоналізація електронних листів. Зверніть увагу на Openrate!

Персоналізація ( англ.персоналізація) - інструмент в електронному маркетингу, за допомогою якого використовується додаткова інформація про одержувачів листа.Наприклад, якщо крім емаїлу база містить Ім'я користувача, ім'я компанії та місто - в листі можна використовувати дані змінні, наприклад:
Тема Письма: Пропозиція для (Ім'я користувача) - (Компанія одержувача)
Вітання (назва користувача)
Хороша пропозиція для (Компанія одержувача) в місті (Назва міста)

У різних варіантах можна використовувати домен компанії, якщо поштові листи корпоративного типу familiya.imya @ domenkompanii.com та інші поля бази.Якщо парситься "холодна" база з будь-якого каталогу - можна використовувати адресу сторінки з якої був взятий адреса - наприклад "Ми знайшли Вашу адресу на сторінці каталогу (Сторінка, де взяли адресу) і ....При правильному використанні персоналізація збільшує відкритість листів (openrate) і завдяки цьому продуктивність відправлення - більше кліків за посиланнями (click rate) інтересу до листу.#email-marketing #email-маркетолог #email-посилання #email
Деталі роботи
Додано 24 лютого 2020
1056 переглядів

1 лайк
Фрилансер
Анатолий У.
Україна Київ  195  0

Трохи зайнятий Трохи зайнятий
194 Сейфи завершені
На сервісі 8 років